Kymen Sanomat
Äärioikeistolaiseen leimaan kaikkialla samat syyt
23.12.08
Hannu Eklund viittasi tällä palstalla 13.12. kommunisti Veikko Porkkalan 100-vuotishaastatteluun.
Hän aprikoi miten perussuomalaisuus eroa muusta suomalaisuudesta. Näin ei-syntyperäisenä suomalaisena voin vastata, että ei mitenkään.
Luin Veikko Porkkalan haastattelun, ja kaikella kunnioitukselle korkea ikää kohden, täytyy vaan todeta, että aika on ajanut ohi, patruunat (kapitalistit) ovat suurimmalta osalta kuopattuja ja sosialistit seuraavat kiihtyvällä vauhdilla. 1800-luvun kapitalistien rakentamat tehtaat pyörivät ihmistyövoimalla, tänä päivänä työläiset on korvattu roboteilla. Jo 70-luvulla Suomessa ja muuallakin läntisessä Euroopassa tapahtui teollisuuden automatisointi.
Nykyään osakkeen omistaja voi olla yhtä hyvin kiinalainen kommunisti, venäläinen oligarkki, tai eteläamerikkalainen huumeparoni.
Kapitalisti, sosialismi, kommunismi, fasismi, natsit jne. ovat kaikki oman aikansa ideologiat. Itse ideologiat perustuvat ajattelevien ihmisten teorioihin, näissä useimmiten on unohtunut ihmisen luontainen ahneus ja valanhalu.
Perussuomalaiset halutaan leimata äärioikeistoksi, olen lukenut ns. äärioikeiston puolueohjelmat muualtakin kun Suomesta. Äärioikeistolaiseksi leimataan kaikkialla samasta syystä, eli kritiikki maahanmuuttajien olematon integraation ja EU:ta kohtaan.
Suosittelen tutustumaan perussuomalaisten puolueohjelmaan, jolloin Hannu Eklund ei tarvitsi olla median luoma mielikuvien varassa, siis ennakkoluulottomasti.
FREDDY VAN WONTERGHEM
Puheenjohtaja
Kotkan Perussuomalaiset ry
napaka vastaus sosialistille
15
419
Vastaukset
- mikä kumma
on "napaka" Oletko suomalainen?
- vastaisen varalle:
Kannattaisi varmaan antaa nuo julkisuuteen tungettavat kirjoitelmat jollekin oikeasti suomea osaavalle oikoluettavaksi ennen julkaisua. Tuollainen hoono soomi ja tragikoomiset kielivirheet saavat puolueenne näyttämään lähinnä joltain vajukkilaumalta. Tai ehkäpä se onkin vain totuus joka tulee vahingossa julki.
Ei mulla muuta tällä kertaa. Hyvää hanukkaa Freddy, mutta älä liikaa juhli vaikka Gazan tapahtumat taitavat "perussuomalaisia" kovasti miellyttääkin! oikealta laidalta kirjoitti:
taitavasti ja ammattitaidolla otettu kuva? Tuossa kovassa näytän paremmalta kun yleensä.
Olisit nähnyt seuraavana aamunavastaisen varalle: kirjoitti:
Kannattaisi varmaan antaa nuo julkisuuteen tungettavat kirjoitelmat jollekin oikeasti suomea osaavalle oikoluettavaksi ennen julkaisua. Tuollainen hoono soomi ja tragikoomiset kielivirheet saavat puolueenne näyttämään lähinnä joltain vajukkilaumalta. Tai ehkäpä se onkin vain totuus joka tulee vahingossa julki.
Ei mulla muuta tällä kertaa. Hyvää hanukkaa Freddy, mutta älä liikaa juhli vaikka Gazan tapahtumat taitavat "perussuomalaisia" kovasti miellyttääkin!Itse kirjoitus piti olla oikoluettu, ilmeisesti on vain harvalle suomalaisille se täydellinen kirjoitustaitto.
Gazan tapahtumat ei kiinnostaa minua tippaakaan, Suomella siitä ei ole hyötyy eikä haitaakaan.- Auschwitz
wonterghem kirjoitti:
Itse kirjoitus piti olla oikoluettu, ilmeisesti on vain harvalle suomalaisille se täydellinen kirjoitustaitto.
Gazan tapahtumat ei kiinnostaa minua tippaakaan, Suomella siitä ei ole hyötyy eikä haitaakaan.YHDENKÄÄN peruSS:n puolesta hehkuttavan on turha yrittää kiemurrella irti siitä tosiasiasta, että Soini natsitti tietoisesti PeruSS:n. Arvovalinnat, linajukset, äänenpainot ja monet muut seikat tukevat tuota tosiasiaa.
TE olette hyväksyneet nurkumatta peruSS:n natsituksen. PeruSS:n riveistä ei kuulu soraääniä, koska pelkäätte Soinia yli kaiken, te poliittiset lampaat.
Halla-aho ja Sisulaiset ovat pysyneet koko ajan linjallaan, tunnettua nettipalstojen suursiivousta lukuunottamatta. Siitä heille tietty kunnioitus.
Soini on valinnut entisen inhimillisyyden ja lämmön tilalle: armottomuuden, häikäilemättömyyden, johtajakeskeisyyden, vihapolitiikan, uhkakuvilla pelaamisen jne.
Tuon kaiken te peruSS:n väki olette hyväksyneet ja allekirjoittaneet.
Natsisimin tie on peruSS:n tie, siitä on turha yhdenkään natsihyysärin enää jankata. Auschwitz kirjoitti:
YHDENKÄÄN peruSS:n puolesta hehkuttavan on turha yrittää kiemurrella irti siitä tosiasiasta, että Soini natsitti tietoisesti PeruSS:n. Arvovalinnat, linajukset, äänenpainot ja monet muut seikat tukevat tuota tosiasiaa.
TE olette hyväksyneet nurkumatta peruSS:n natsituksen. PeruSS:n riveistä ei kuulu soraääniä, koska pelkäätte Soinia yli kaiken, te poliittiset lampaat.
Halla-aho ja Sisulaiset ovat pysyneet koko ajan linjallaan, tunnettua nettipalstojen suursiivousta lukuunottamatta. Siitä heille tietty kunnioitus.
Soini on valinnut entisen inhimillisyyden ja lämmön tilalle: armottomuuden, häikäilemättömyyden, johtajakeskeisyyden, vihapolitiikan, uhkakuvilla pelaamisen jne.
Tuon kaiken te peruSS:n väki olette hyväksyneet ja allekirjoittaneet.
Natsisimin tie on peruSS:n tie, siitä on turha yhdenkään natsihyysärin enää jankata.natsin oleminen ei ole tuon vakavampi, se on 80 vuodessa kärsinyt aikamoinen inflaatio.
Ei sille sitten on suurta merkitys, saat kutsuu natsiksi ei se minua haittaa.- rehellinen vastaus
wonterghem kirjoitti:
natsin oleminen ei ole tuon vakavampi, se on 80 vuodessa kärsinyt aikamoinen inflaatio.
Ei sille sitten on suurta merkitys, saat kutsuu natsiksi ei se minua haittaa.kyl persullekkin kai täytyy uuttavuotta toivottaa.Hyvää uuttavuotta
- Mamu-perussuomalainen
Mine poolusta tosi soomalanen. Mine ei tykke nasten tasa-arvo mine ei tykke homo mine ei tykke mikkä muuka nykyajan kotkotus. Mine kannatta Perussoomalanen pooluve koska Perussoomalanen pooluve ajaa kaiki hjuva asiat. Soomi soomalasille ja pakko rootsi pois (minulla kjullin vaikea teme pakko-soomi), pois kaiki epä-soomalaset modernit aatteet niinku vihree piperrys ja naisten vapatus ja homon sallimus. Mine on joka asiassa Perussoomalase linjalla. Terveisin fundamentalisti-mullah Ahmed Ibn Ali Allah.
rehellinen vastaus kirjoitti:
kyl persullekkin kai täytyy uuttavuotta toivottaa.Hyvää uuttavuotta
Saksassa olaan niin herkkiä niiden asioiden kanssa, hävisivät sodan, ja krapulasta kärsitään
pian neljässä polvessa.
Suomella oli torjunta voitto, ei tarvitse olla niin lyötyyn näköinen kun saksalaiset.
Saksassa mennään laidasta laitaan Hitlerin aikana 1 valtio 1 kansa ja nyt 1 valtio 178 eri kansalaisuutta
ja lukuisia vähemmistöjä suurin niistä on Turkkilaiset.
Pitääkö nyt aina menee äärimäisyydestä toiseen? Onneksi en asuu Saksassa, suomessa saa olla
natsi ja natsimielinen, kyllä vapaa demokratia on ihana.
- Järkiporvari
Älä sinä belgialainen tule minulle kertomaan mikä on oikeaa suomalaisuutta.
- historia apuna nyt
Ahneiden venäläisten suomenvastainen uhittelu jatkuu. Se tiedetään, että Venäjällä ei ole yhtään liittoa yhdistystä tai merkittävää puoluetta, joka ajaisi Venäjän valtion tekemien rikosten korvaamista suomalaisille.
Sen sijaan venäläiset äänestävät SUURIMMIKSI VENÄLÄISIKSI KOLME VENÄLÄISTÄ SUOMEN (RUOTSIN) SORTAJAA:
Nevskin, Stolypinin ja Stalinin
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp? id=1629380
28.12.2008 22:04
Keskiaikainen Novgorodin ruhtinas Aleksanteri Nevski on äänestetty kaikkien aikojen suurimmaksi venäläiseksi. Äänestyksen järjesti valtiollinen tv-kanava Rossia.
Voittajaa enemmän huomiota herätti kuitenkin se, että kolmannelle sijalle, heti Nevskin ja tsaarinaikaisen poliitikon Pjotr Stolypinin perään kiilasi neuvostodiktaattori Josif Stalin.
Kärkipaikkakaan ei jäänyt kauas, sillä Nevski keräsi äänestyksessä 524 000 ääntä, Stalin vain viisituhatta vähemmän.
- Jumalan kiitos että Nevski voitti, mutta Stalinin kolmannen sijan pitäisi saada meidät tosissaan miettimään tulevaisuutta. Meidän on kysyttävä mitä kansa ajattelee ja mitä he oikein haluavat, pohti tuloksia suorassa tv-lähetyksessä analysoinut elokuvaohjaaja Nikita Mihalkov.- Järkiporvari
Mutta venäläisethän ovat VALKOISTA ROTUA, eiväthän he voi olla pahoja eivätkä väärässä. Varsinkin kun itse Mestari puhuu sujuvasti venäläisten kieltä.
- ei voi kyllä muuta sanoa
Järkiporvari kirjoitti:
Mutta venäläisethän ovat VALKOISTA ROTUA, eiväthän he voi olla pahoja eivätkä väärässä. Varsinkin kun itse Mestari puhuu sujuvasti venäläisten kieltä.
kun lukee sepustuksiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793