Hiukka olen tutustunut fintoto.fi-peleihin, ja vasta pari kertaa pelannut.
Varsin selvät systeemit kun vielä pitää toisessa ikkunassa auki ravit.iltasanomat.fi-sivustoa.
Hevosten poisjäänti vaan askarruttaa.
Poisjääneistä on linkit olemassa, mutta mihin aikaan ravit yleensä alkavat?
Tarkoitan sitä, että pelaisin ennen kisoja "riittävän myöhään", ettei poisjääneitäkin tulisi pelattua.
Ne pari kertaa olen pelannut jo päivää ennen kisoja.
Voiko poisjäämisiä tulla viimetingassa?
Vai onko tässä asiassa jokin niksi jäänyt huomaamatta?
Aloittelija kysyy.
2
529
Vastaukset
- mikko-59
Pääsääntöisesti ns. päiväravit alkavat 13:00 ja iltaravit 18:00 tai 18:30 (sunnuntaisin voivat alkaa jo 17:00).. alkamisajan näet esim. sieltä fintoto:n sivuilta. Sinne päivitetään yleensä tiedossa olevat poisjäännit aamulla 9:00, mutta tietysti poisjääntejä tulee sen jälkeenkin, ihan lähdön alkuun asti voi niitä tulla (ei kovin yleistä kuitenkaan). Myös teksti-tv näyttää alkamisajat, poissaolijat, tulokset yms.(ravisivut 492-499). Mukavia hetkiä uuden harastuksesi parissa, muista pitää kohtuus mukana pelaamisessa!
- Kalle.
Okulaarit pitää hommata, kun en huomannut kisojen aloitusaikoja fintoton sivujen otsikoissa.
Kummaa touhua Veikkaukseen verrattuna, kun pikkuista harjoituspottia ei saa tärvääntymään millään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876