Olen lainaillut vaikka kuinka monelle Tremors (1)-kasettiani ja kaikki ovat kilvan ylistäneet sitä.
Pikkubudjetin indie ei anna budjetin rajoittaa vaan tarjoaa täyden Tappajahain, nyt kuivalla maalla! Erittäin kuivalla.
Tähdet Burt Ward ja Kevin Bacon ovat parhaassa vedossaan, ja suomalaiselle eksoottinen ilmapiiri ja yhteisö välittyvät katsojalle asti.
Leikkaus, dramatiikka ja kuvaus huippua.
Aktiivinen nainenkin on.
10 pistettä.
Tremors, paras kauhukomedia!
8
413
Vastaukset
- psyko
taas pitkästä aikaa löytää sellaisia jotka on samaa mieltä elokuvista...täs tapauksessa tämä elokuva on hulvaton komedia mut hyvä sellainen :D :D
- Zabbo
Joo aivan huippu jaksan kattoa sen aina ku on mahollista, en kyl tajuu mix en oo nauhottanu.
Siistei hirviöitä kyl. - sepi
samaa mieltä, loistava leffa!...se on muuten fred ward..
- Wohou! :)
Aivan mahtavia elokuvia! Ootteko nähny 2 ja 3osan? Ite oon nähny vaan 1 ja 2:sen. Pitäs se kolmonen käydä vuokraamassa film townista :)
- Katsoja
Heikko tekele.
- Indy
Katsoppa hulpea "lötköjen yö", joka on omassa lajisaan aiwan mahtava.
Samoin "Ihmissusi Lontoossa", jossa on kauhua ja komediaa minusta sopivasti yhdistettynä. - Elävä-kuollut
Hetki sittejn katsoin Zombieland -elokuvan.
Muutamaan kertaan tullut katsottua ja on aivan loistava. Saa nauraa ja on myös jännitystä. - Behind_the_Kaddath
Pakko myöntää että Tremors on kauhukomedia-genren ehdottomia helmiä.
Itse annan plussaa myös elokuvan tasokkaista jatko-osista. En menisi sanomaan että suoranaisesti ykköstä kumpikaan, kakkonen tai kolmonen ylittävät (samalle tasolle jonkun kerran kyllä päästään), mutta trilogian jaksaa katsoa vaivatta vaikka putkeen ja sitä voi suositella kaikille komediasta ja kauhusta kiinnostuneille.
Neljäs osa ei samalle tasolle trilogian kanssa yllä, mutta ainakin omasta mielestäni se toimii kivana pikku lisukkeena aiemmista osista pitäneille ja sarjan dynamohahmo, Burt Gummerina esiintynyt Michael Cross oli ihan piristävää nähdä aiempaan hahmoonsa verrattuna lähes päinvastaisessa roolissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997