Ei uskoisi todeksi, kyllä nyt putoaa pohja monen naisen elämästä.
www.helmiajasikoja.net/artikkelit/mikko.htm
Mikko Leppilampi homostelu kuvissa
23
6014
Vastaukset
- Voi mikko
Voi mikko...
- Hens
Mikko Leppilampi homo kuvis no huh
- Anonyymi
Mikon uusi menopeli on vasta alle kuukausi sitten käyttöönotettu Range Rover Sport, joka liikahtaa autoliikkeestä halvimmillaan 110 000 euron lähtöhintaan. Hintalappuun lätkäistään toki vielä päälle erilaisia lisävarusteita, joita riittää laidasta laitaan.
Seiskan selvityksen mukaan kyseessä ei kuitenkaan ole näyttelijäkomistuksen itse omistama auto, vaan Mikon yritys on tehnyt peltilehmästä osamaksusopimuksen.
HHHHA FLOPPAS KO ELOKUVA AHHAH OSAMAKSULLA KAIKI RAHT KIINNI EI VARAA OSTAA RUOKAA YMS.. SOSSUU KÄY TIE BEATA RUOKAJONOON AHAHHA HAU HAU VOITTI
- Hens
En mä mittään homo juttui noista kuvist löytäny
- Voi hens
siellä alhaalla ne on
- Tiedettiin
Homohan se on...pysynyt vaan salassa
tähän asti!!- Anonyymi
kyllä sehä ni sielä los angelissa sitä näyttelijä kaveria ja se pamputti leppistä mustalla anaaliin-
- kuvia
käykää kaikki kattomassa! Yhdessä kuvassa sillä on nahkatakki päällä!
- Hens
Outoo ei kai nahkatakki nyt kenestäkää homoa tee onhan Anssi Kelallakin musta nahkatakki eikä se homo oo kun oli naimisis teki lapsen vaimon kaa ja viel naistakin vaihtoi ni en mä minkää nahkatakki kuvan perusteella usko et Mikko Leppilampi mikää homo ois
- sinua kusetetaan
mutta tsekkaa ne homokuvat vielä tarkemmin. Siellä ne on!
(en tiedä, onko ML homo eikä kiinnostakaan) - häh
sinua kusetetaan kirjoitti:
mutta tsekkaa ne homokuvat vielä tarkemmin. Siellä ne on!
(en tiedä, onko ML homo eikä kiinnostakaan)vitun homokuvat..missä ne näkyy..tavallisia potretteja mä vaan näin
- Hens
Etsikää kuva Mikko Leppilammesta jossa se suutelee jotai poikaa/miestä niin sit uskon ton homo jutun mutta pelkästä nahkatakki kuvasta en usko
- Todistettu
Taas on todistettu että toistatuhatta junttia kiinnostuu heti kun tällaisia otsikoita ilmestyy.
Hankkikaa elämä älkääkä olko niin stanan kiinnostuneita muiden sellaisesta, näitä otsikoita tulee ja menee vielä jatkossakin joten haastan kaikki kilpailemaan helposti kusetettavien junttilukijoiden määrästä.
- häh?
ihan tavallisii kuvii..mitä niissä..?
- pöh
no text
- Anonyymi
Onpas täällä ollut 20 vuotta sitten paljon innostuneita silmäpareja, kun ovat toivoneet että Leppilampi olisi homo. Ajatella että tuo, joka näkee kaikki miehet homoina, on tehnyt jo vuonna 2003 aloituksen tänne.
- Anonyymi
Edelleen se kirjoittelee noita homojuttuja päivittäin.
- Anonyymi
Ne on tänä päivänä varmaankin sellaisia 40-60 -vuotiaita ukkeleita, ehkä vanhempiakin.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
Mikko on mielettömän hyvännäköinen ja komea mies.
- Anonyymi
Mikon exä, Maryam on kyllä ihan sairaan kaunis nainen. Suomen kaunein.
- Anonyymi
dddd
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379