Shell ei ole huoltoasema vaan ruokala-ravintola joka
tarjoilee myös vähän ottaneille.Palvelu ei ole hääviä.Mieluimmin ajan Parkanon ohi niin päivällä kun yölläkin.Tehkää muutkin samoin.Palvelu paranee
kun ne huomaa jotta kunnon asiakkaat vähenee.
Shell on Shell
6
3072
Vastaukset
- ei ravintola
Restel Oy on kyseisen kolmoskeskuksen ruokala.
Se ei ole Shell joka ruokalaa pyörittää.Joten valitukset oikeaan osoitteeseen:
"Restelin operoimia hotelleja on Suomessa 45 kappaletta, sekä kaupunkien sykkeessä että luonnon helmassa. Valikoimasta löytyvät niin kotimaiset Cumulus ja Rantasipi ketjut kuin kansainväliset Holiday Inn, Crowne Plaza ja Ramada hotellitkin. Lisää vaihtoehtoja ja yksilöllisyyttä hotellivalikoimaamme tuovat historiallinen Hotelli Seurahuone Helsinki sekä maan suurin kylpylä, Ikaalisten Kylpylä.
OnLine-varausjärjestelmämme www.hotellimaailma.fi palvelee asiakkaita niin liikematkustuksen kuin vapaa-ajankin tarpeissa. Parhaat lomatarjoukset löydät aina Hotellimaailmasta!
Lähes 300 ravintolaa - Restel on lähelläsi ympäri Suomen; lukuisissa ruoka-, ilta-, areena- ja monitoimiravintoloissa sekä krouveissa ja pubeissa. Syksystä 2006 alkaen myös 55 ShellSimpukka liikenneasemalla. Kaikkiaan Restel palvelee asiakkaitaan yli 82.000 asiakaspaikalla."- Dodgemies
..siellä kuitenkin toimitaan. En minä ole huomannut missään ravintolassa mainostettavan Shellin ravintola/kahvilapuolta "Restelin ravintolana".
Rakennuksen katolla lukee "Shell" ja "Shell HelmiSimpukka", ei Restel. - jos osaat
Dodgemies kirjoitti:
..siellä kuitenkin toimitaan. En minä ole huomannut missään ravintolassa mainostettavan Shellin ravintola/kahvilapuolta "Restelin ravintolana".
Rakennuksen katolla lukee "Shell" ja "Shell HelmiSimpukka", ei Restel.yleensä koko teksti.
- Dodgemies
jos osaat kirjoitti:
yleensä koko teksti.
Olen osannut jo kohta 50 vuotta. Jommalla kummalla meistä, joko sinulla tai minulla, on kuitenkin kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia.
- Ei Restel
Dodgemies kirjoitti:
Olen osannut jo kohta 50 vuotta. Jommalla kummalla meistä, joko sinulla tai minulla, on kuitenkin kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia.
Jos osaat lukea niin se on aina ollut Parkanon Shell eikä Parkanon Restel.Omistaa sen kuka tahansa
vaikka sijoittaja Kiinasta.Kannattaa tutustua ja katsella missä lukee ravintola Restel.
Simpukka paikka se on ollut ellei ole lopettettu eilisen jälkeen.Tarjotaan siellä ei hyvää ruokaa ja
vähän ottaneille kaljaa ja lonkkua.Eihän siellä iltoja ja öitö perään istuttais ellei juotavaa saisi.Parkanossa on Shell ja Simpukka. - Olen
Ei Restel kirjoitti:
Jos osaat lukea niin se on aina ollut Parkanon Shell eikä Parkanon Restel.Omistaa sen kuka tahansa
vaikka sijoittaja Kiinasta.Kannattaa tutustua ja katsella missä lukee ravintola Restel.
Simpukka paikka se on ollut ellei ole lopettettu eilisen jälkeen.Tarjotaan siellä ei hyvää ruokaa ja
vähän ottaneille kaljaa ja lonkkua.Eihän siellä iltoja ja öitö perään istuttais ellei juotavaa saisi.Parkanossa on Shell ja Simpukka.itse nyt muutaman kerran poikennut Shellillä
kahvittelemassa, eikä palvelussa ole ollut mitään
valittamista, päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3923199Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.382861Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1722156Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601561Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2151444- 951153
- 681109
- 891086
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha691020Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,16995