Shell on Shell

Sehän ei ole

Shell ei ole huoltoasema vaan ruokala-ravintola joka
tarjoilee myös vähän ottaneille.Palvelu ei ole hääviä.Mieluimmin ajan Parkanon ohi niin päivällä kun yölläkin.Tehkää muutkin samoin.Palvelu paranee
kun ne huomaa jotta kunnon asiakkaat vähenee.

6

3055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ravintola

Restel Oy on kyseisen kolmoskeskuksen ruokala.
      Se ei ole Shell joka ruokalaa pyörittää.Joten valitukset oikeaan osoitteeseen:
      "Restelin operoimia hotelleja on Suomessa 45 kappaletta, sekä kaupunkien sykkeessä että luonnon helmassa. Valikoimasta löytyvät niin kotimaiset Cumulus ja Rantasipi ketjut kuin kansainväliset Holiday Inn, Crowne Plaza ja Ramada hotellitkin. Lisää vaihtoehtoja ja yksilöllisyyttä hotellivalikoimaamme tuovat historiallinen Hotelli Seurahuone Helsinki sekä maan suurin kylpylä, Ikaalisten Kylpylä.

OnLine-varausjärjestelmämme www.hotellimaailma.fi palvelee asiakkaita niin liikematkustuksen kuin vapaa-ajankin tarpeissa. Parhaat lomatarjoukset löydät aina Hotellimaailmasta!

Lähes 300 ravintolaa - Restel on lähelläsi ympäri Suomen; lukuisissa ruoka-, ilta-, areena- ja monitoimiravintoloissa sekä krouveissa ja pubeissa. Syksystä 2006 alkaen myös 55 ShellSimpukka liikenneasemalla. Kaikkiaan Restel palvelee asiakkaitaan yli 82.000 asiakaspaikalla."

• Dodgemies

..siellä kuitenkin toimitaan. En minä ole huomannut missään ravintolassa mainostettavan Shellin ravintola/kahvilapuolta "Restelin ravintolana".
        Rakennuksen katolla lukee "Shell" ja "Shell HelmiSimpukka", ei Restel.

• jos osaat
        Dodgemies kirjoitti:

..siellä kuitenkin toimitaan. En minä ole huomannut missään ravintolassa mainostettavan Shellin ravintola/kahvilapuolta "Restelin ravintolana".
        Rakennuksen katolla lukee "Shell" ja "Shell HelmiSimpukka", ei Restel.

yleensä koko teksti.

• Dodgemies
        jos osaat kirjoitti:

yleensä koko teksti.

Olen osannut jo kohta 50 vuotta. Jommalla kummalla meistä, joko sinulla tai minulla, on kuitenkin kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia.

• Ei Restel
        Dodgemies kirjoitti:

Olen osannut jo kohta 50 vuotta. Jommalla kummalla meistä, joko sinulla tai minulla, on kuitenkin kirjoitetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia.

Jos osaat lukea niin se on aina ollut Parkanon Shell eikä Parkanon Restel.Omistaa sen kuka tahansa
        vaikka sijoittaja Kiinasta.Kannattaa tutustua ja katsella missä lukee ravintola Restel.
        Simpukka paikka se on ollut ellei ole lopettettu eilisen jälkeen.Tarjotaan siellä ei hyvää ruokaa ja
        vähän ottaneille kaljaa ja lonkkua.Eihän siellä iltoja ja öitö perään istuttais ellei juotavaa saisi.Parkanossa on Shell ja Simpukka.

• Olen
        Ei Restel kirjoitti:

Jos osaat lukea niin se on aina ollut Parkanon Shell eikä Parkanon Restel.Omistaa sen kuka tahansa
        vaikka sijoittaja Kiinasta.Kannattaa tutustua ja katsella missä lukee ravintola Restel.
        Simpukka paikka se on ollut ellei ole lopettettu eilisen jälkeen.Tarjotaan siellä ei hyvää ruokaa ja
        vähän ottaneille kaljaa ja lonkkua.Eihän siellä iltoja ja öitö perään istuttais ellei juotavaa saisi.Parkanossa on Shell ja Simpukka.

itse nyt muutaman kerran poikennut Shellillä
        kahvittelemassa, eikä palvelussa ole ollut mitään
        valittamista, päinvastoin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      530
      18186
    2. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      48
      2183
    3. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      338
      1665
    4. Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!

Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1603
    5. Runebergin tortut

Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
      Ikävä
      267
      1164
    6. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      110
      1143
    7. Millaiset olivat ikäväsi kohteen viimeiset temput?

Kerro siitä omin sanoin.
      Ikävä
      54
      1103
    8. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      18
      1034
    9. Nyt nainen

Asia on nyt niin, että välillä hankala ajatella meitä sängyssä sillee
      Ikävä
      38
      908
    10. Hyvää yötä

Puumanaiselle 🐆❤️
      Ikävä
      67