Uudenvuoden taijat.

-uusivuosi-

Heippa kaikki! :)

Ajattelin vaan kysyä, että kuinka moni teistä tekee uudenvuoden taikoja?
Mitä teidän uuteenvuoteen kuuluu, ja miten vietätte sitä? :)

Jos teette uudenvuoden taikoja, millaisia? :D

Onko kukaan kuullut koskaan sellaista juttua, että pitäisi suudella jotakuta kello 12? Kaverini vain kertoi siitä tuossa yksi päivä, en itse ollut kuullut siitä sitä ennen.. ;D

Hyvät uudetvuodet kaikille!

84

29793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että....

      Sytytän raketin ja se lentää taivaaseen PUMM!!!

      • Ei kovin mielellään...

        ... kun on näin Firman palveluksessa uudenvuoden. Komeita poikia tupa täynnä, mutta eijeie =DDD


      • gifod
        Ei kovin mielellään... kirjoitti:

        ... kun on näin Firman palveluksessa uudenvuoden. Komeita poikia tupa täynnä, mutta eijeie =DDD

        Hajoo uudenvuoden kinkkuun terveisin I/08 gonalämi


      • .......
        gifod kirjoitti:

        Hajoo uudenvuoden kinkkuun terveisin I/08 gonalämi

        nokkeluutees.

        GonienGona 1/05 ja kerran kertaaja.


      • siitä
        ....... kirjoitti:

        nokkeluutees.

        GonienGona 1/05 ja kerran kertaaja.

        mortit, 4 kertaa kerrattu,, gona man.


      • ???
        siitä kirjoitti:

        mortit, 4 kertaa kerrattu,, gona man.

        Niin mitä sitten??Jos olet gonaman


      • teemunideapaja
        ??? kirjoitti:

        Niin mitä sitten??Jos olet gonaman

        Miten voi suudella jotakuta, jos yhteisö on sulkenut ulkopuolelleen, koska on heidän mielestään outo tai muuten syrjittävä? Suuteleminen kun edellyttää seuraa, jota ei kaikilla ole, koska he ovat yhteisön sanktioinnin kohteena normien noudattama jättämisen vuoksi.


      • ALASTOMUUS
        teemunideapaja kirjoitti:

        Miten voi suudella jotakuta, jos yhteisö on sulkenut ulkopuolelleen, koska on heidän mielestään outo tai muuten syrjittävä? Suuteleminen kun edellyttää seuraa, jota ei kaikilla ole, koska he ovat yhteisön sanktioinnin kohteena normien noudattama jättämisen vuoksi.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/board,256.0.html

        mm. Ala jonka opiskelijat eivät ole neitsyitä


      • haluat käyttää

    • ..lähintä naisihmistä kellon lyödessä 24.00. Seuraavat kolmisenpäivää olen sisätiloissa kun ei mustan silmän kanssa kehtaa missään näyttäytyä.

      • äly hoi!!!

        pahvi!!!


    • uuden vuoden

      taika on sellainen että

      vedän housut pois jalasta ja pyllistän menneelle vuodelle.

      • sinä sen sanoit

        uuden vuoden pitää olla aina parempi kuin edellisen - vähintään ajatuksissa


      • Virya

        Kun haluaisivat kumartaa ja pyllistää samaan suuntaan. Vaikeaa...


      • fairy85

        ...taidan koittaa tätä samaa taikaa!!!! ;)


    • VAI KETÄ suutelen

      Entiijä auttako se mittää,MUTTA VOIHAN TUOTA
      KOKKEILLA

      • Englannissa pussataan poskelle kellon lyödessä 12. Nuoret urhot yrittävät kännissä pussata kielensä neidon kurkkuun.


    • jarre

      Tuo tapa suudella mistelinoksan alla vuoden vaihtuessa on amerikkalainen tapa. En suosittele Suomessa ainakaan vierasta suutelemaan, saat vielä ahdistelusyytteen..

      • Shippo

        No jenkithän tekee mitä tekee..
        Kyllä mä voisin suudella tasan kello 12, mutku se on nyt vähän vaikeeta ku oma kulta on itä-suomes ja mä oon tääl eteläs.. :p ..mutta hyvää Uutta Vuotta kuitenkin kaikille! =)


      • ei tartte...
        Shippo kirjoitti:

        No jenkithän tekee mitä tekee..
        Kyllä mä voisin suudella tasan kello 12, mutku se on nyt vähän vaikeeta ku oma kulta on itä-suomes ja mä oon tääl eteläs.. :p ..mutta hyvää Uutta Vuotta kuitenkin kaikille! =)

        vetää tänä uutenavuotena kännejä!!!Lopetan myös röökin vedon.!!!
        Elämässä uus suunta ja myös pidän sen..aivan täynnä liki joka viikonlopun kännejä ja monen päivän krapuloita ja morkkiksia!!!
        Hyvää vuodenvaihdetta kaikille ja onnea tulevalle vuodelle:)


      • alla suudellaan

        JOULUNA!!!!


      • Nimetön
        ei tartte... kirjoitti:

        vetää tänä uutenavuotena kännejä!!!Lopetan myös röökin vedon.!!!
        Elämässä uus suunta ja myös pidän sen..aivan täynnä liki joka viikonlopun kännejä ja monen päivän krapuloita ja morkkiksia!!!
        Hyvää vuodenvaihdetta kaikille ja onnea tulevalle vuodelle:)

        Känni päälle! Krapula??? Mikä se on? Tulee kuulemma huonokuntoisille.


      • joonassss
        ei tartte... kirjoitti:

        vetää tänä uutenavuotena kännejä!!!Lopetan myös röökin vedon.!!!
        Elämässä uus suunta ja myös pidän sen..aivan täynnä liki joka viikonlopun kännejä ja monen päivän krapuloita ja morkkiksia!!!
        Hyvää vuodenvaihdetta kaikille ja onnea tulevalle vuodelle:)

        Hyvä, kuulostaa hienolta :)


      • tuntemattomii ei saa

        suudella!


      • ei iske
        Nimetön kirjoitti:

        Känni päälle! Krapula??? Mikä se on? Tulee kuulemma huonokuntoisille.

        viattomiin ;)


      • Nimetön

        13vuotiaana juu varmaan niin.


    • mitä sitten

      Tapahtuu, et oikein pitäs suudella... Sinähän teitysti teet niin koska niin pitää tehdä, täytyyhän se kun kerran täytyy ja pitää. Et yhtään kyseenlasiata miksi pitäs. Tyypillinen vitun juntti.

      • prr

        ninkö minkä ihmeen takia sitä pitää alkaa toisia tolla tavalla morkkaamaan jos kerta vaan kyselee. ja syönthän sinäki varmaa kinkkua jouluna tai jotai muuta jouluruokaa jouluna etkä kyseenalaista miksi syöt sitä...... se on tapa ihan niinku joku pussailu klo 24.00.. ei voi oikeesti muuta sanoo ku HUOH!


      • Mulla ei ole
        prr kirjoitti:

        ninkö minkä ihmeen takia sitä pitää alkaa toisia tolla tavalla morkkaamaan jos kerta vaan kyselee. ja syönthän sinäki varmaa kinkkua jouluna tai jotai muuta jouluruokaa jouluna etkä kyseenalaista miksi syöt sitä...... se on tapa ihan niinku joku pussailu klo 24.00.. ei voi oikeesti muuta sanoo ku HUOH!

        teidän apinoiden tapoja, en edes ryyppää koska on uusivuosi vaan koska on tapana ryypätä. Syön kinkkua silloin kun syön vaikka kesällä enkä välttämättä jouluna ollenkaan. Olettte niin pieni sieluisia apinoita, papukaijoja, poimitte ilmasta mäti kuluneita fraaseja ja käytöstapoja. Munä kyseneenalaistan kaiken, teen kaiken omalla tavallani jos jotain teen teidän miksi sen teen!!!! Siksi vihaan tyhmiä ihmisiä.


      • just...

        ..opettele kirjoittamaan!


      • ..osaat myös..
        Mulla ei ole kirjoitti:

        teidän apinoiden tapoja, en edes ryyppää koska on uusivuosi vaan koska on tapana ryypätä. Syön kinkkua silloin kun syön vaikka kesällä enkä välttämättä jouluna ollenkaan. Olettte niin pieni sieluisia apinoita, papukaijoja, poimitte ilmasta mäti kuluneita fraaseja ja käytöstapoja. Munä kyseneenalaistan kaiken, teen kaiken omalla tavallani jos jotain teen teidän miksi sen teen!!!! Siksi vihaan tyhmiä ihmisiä.

        kai sinä osaat myös tehdä hirttosilmukan omalla tavallasi ?!?! ;D HIRTÄ ITTES URPOO!


      • no oho
        Mulla ei ole kirjoitti:

        teidän apinoiden tapoja, en edes ryyppää koska on uusivuosi vaan koska on tapana ryypätä. Syön kinkkua silloin kun syön vaikka kesällä enkä välttämättä jouluna ollenkaan. Olettte niin pieni sieluisia apinoita, papukaijoja, poimitte ilmasta mäti kuluneita fraaseja ja käytöstapoja. Munä kyseneenalaistan kaiken, teen kaiken omalla tavallani jos jotain teen teidän miksi sen teen!!!! Siksi vihaan tyhmiä ihmisiä.

        Siinä on oikein katkeran ja kateellisen ihmisen kirjoitusta. Miks roikut täällä, kun oot noin katkera? En tiedä, oletko mies vai nainen, vai sukupuoleton idiootti. Toivottavasti tukehdut niihin kinkkuihis kun niitä syöt sillon kun syöt. Sulla ei ole ilmeisesti muuta elämää eikä ystävää, enkä yhtäään, en todella yhtään ihmellte. Pilaat kaiken, toinen vaan kyseli asiallisesti, mutta ainakahan näitä kusipäitä joukkoon sopii. Hyvää uutta vuotta sulle ja toivon että tukehdut, jos et kinkkuun niin kiukkuusi!!!!!!!!!!!!!!!!!!J Ja muistappa, että olet samaa apinoitten sukua kun me kaikki muut! Et ole yhtään sen ihmeellisempi kun kukaan muukaan, ainoo ero on se, että olet täys IDIOOTTI!


      • juntti ja ylypiä siitä
        Mulla ei ole kirjoitti:

        teidän apinoiden tapoja, en edes ryyppää koska on uusivuosi vaan koska on tapana ryypätä. Syön kinkkua silloin kun syön vaikka kesällä enkä välttämättä jouluna ollenkaan. Olettte niin pieni sieluisia apinoita, papukaijoja, poimitte ilmasta mäti kuluneita fraaseja ja käytöstapoja. Munä kyseneenalaistan kaiken, teen kaiken omalla tavallani jos jotain teen teidän miksi sen teen!!!! Siksi vihaan tyhmiä ihmisiä.

        Kaiken maaliman pellet ne kohkaa huomion puutteessa, vejä henkiä välillä, on sinut huomattu. Tohtorilta saa nappiresetin jos ahistaa eikä muuten helepota. Hyvvää Uutta Vuotta vaan kaikille tasapuolisesti.


    • kuivuneet huulet

      Olisi kiva suudella, mutta yksin kun elän niin taitaa mennä suuliikkeiden harjoitteluksi. :(

    • tasmis3

      Kyllä uutena vuotena tulee tehdä taikoja ja pyllistää menneelle vuodelle jos sen kokee tarpeelliseksi.
      Itse ajattelin ottaa boolia ja juhlia kavereiden kanssa karaokea laulellen tämän vuoden vaihteen.
      Vietti sen vuoden vaihtumisen jokainen miten tahansa, toivotan kaikille hyvää uutta vuotta!:-)

    • suudella

      ketään, sillä joutuisin pussaamaan känniääliö-asiakkaita :( Niitä nyt ei kestä ees kattoa saati nuolla..Sen mä kyllä teen, että näytän hanuria menneelle vuodelle. Tästä vuodesta ei voi muuta sanoa kuin, että "paska reissu, mutta tulipahan tehtyy". Eikä oikeastaan olis ollut väliksi vaikkeis olis tullut tehtyäkään..

    • tänään

      kaljapulloa.

    • kännit

      vaan päälle, niin kyllä ne taiat sit hoituu kyllä ihan luonnostaan ;)

      • nämä

        panot


    • koska

      viinanjuonti vaatii aikaa!

    • -m-

      mut ei vittu ole ketään.

      • täällä on

        ei ole ketään ketä suudella.. niin mielellään sen kun tekisi


      • keskenänne
        täällä on kirjoitti:

        ei ole ketään ketä suudella.. niin mielellään sen kun tekisi

        MIksi ette suutelisi toisianne jos kerran suutelukaverista puutetta???


      • -m-
        keskenänne kirjoitti:

        MIksi ette suutelisi toisianne jos kerran suutelukaverista puutetta???

        sitten käy, muuten ei kiitos.


      • könsikäs noin
        -m- kirjoitti:

        sitten käy, muuten ei kiitos.

        herkkä sukupuolen suhteen! Mistäs tiedät vaikka löytäisit sisäisen itsesi kun pussata pamauttaisit jotain risuturpaa oikeen kunnolla.
        No teehän tahtosi mukaan, toivottavasti löytyy suudeltavaa, hyvää tulevaa vuotta kuitennii pussailit tahi et.


      • mä olen
        -m- kirjoitti:

        sitten käy, muuten ei kiitos.

        hyvä ehdotus tuli ;)no suudellaanko?


      • komea ; mies

        ei oo ketään , ja paskan marjat pelkkä kaljapullo .


    • Zodium

      jota edes suudella mut ite ajattelin vaan mennä nukkumaan 18:00 ja nukkuu koko vitun uuden vuoden yli.. Kukaan kaveri ei oo kaivannu vaikka paljon oon koittanu niille tekstailla.. vaikka no ei niitä nyt niin monta olekaan..

      • Nimetön

        Pää pystyyn... :)

        Hyvää uuttavuotta! :)

        Vuosi 2009 tuo varmasti sinullekkin paljon uusia ja ihania asioita elämääsi. :)


    • *Enkeli*

      Tänä uutena vuotena suutelen omaa miestäni, on se sitten tapana tai ei. Uuden vuoden taiat taitaa jäädä vähemmälle, koska en mitään taikoja tarvitse tulevaisuuttani ennustamaan. Hyvin ihanan valoisalta näyttää!!! :)

      Iloista uutta vuotta kaikille!

      • IHQ IHQ

        kyl nyt tuli ihan tippa linssiin, sniiks!


      • Nimetön

        Jep... :)
        Eipä tullut itsekkään mitään taikoja tehtyä, ei edes raketteja ammuttua tullu, kun kavereiden kanssa biletin :D.. tosin, kaverit kyllä ampu raketteja siinä 12 maissa, itse suutelin poikaystäväni kanssa.

        Hyvää uuttavuotta sinullekkin! :)


    • Virya

      kuin vuoden vaihtuminen.

    • pitkät imut

      juu pitkät imut niinku kahden vuoden aikana

    • JuhaO

      Hei!

      Ihan hyvä idea tuo Uuden Vuoden suutelo. Sitä voisi suositella harrastettavan muulloinkin. Minulla ei valitettavasti ole omaa kultaa mutta jos joku neitonen sattuu lähietäisyydelle vuoden vaihtuessa, saatan ainakin halata Häntä. Ja kun sen tarjoutuu tekemään kohteliaasti hyvien tapojen muikaisesti, ei sitä voi pitää ahdisteluna.

      Hyvää Uutta Vuotta kaikille ja suudellaan ja halataan!

      - Juha -

      • Nimetön

        hyvää uuttavuotta sinullekkin! :)


    • ei se silleen oo

      ei kaikki pussaa, kun ei PIDÄ!!

    • kljljkljk

      Ketä helvettiä minäkin suutelen? Ei täällä saatana ole kuin tuo koira, joka ei oikein tykkää noista saatanan perkeleen ilotulitteista. Kyllä vittu on niin. Haistakaa paska kaikki!

    • voi imeä

      eli outoa voi siis tehdä! tyhmä

    • vittumainen...

      alkaa ketään suutelemaan kun ei ole ketään.
      niin no miestä nyt en suutele mistään hinnasta, miespuolinen kun olen itsekin.

      • ...

        mullekki pusuja!!!!!!!!


    • suutelua yäk

      aion jörniä muutaman tunnin akan kans ja sitte nukkumaan.

    • odottamani

      Eipä ole suudeltava lähitietämissä. Sitäpaitsi suudelmassa pitää olla myöskin lupaus... harvemmin saa lupauksen, mikä myöskin pitää. Pessimistikö? Enhän vain turhaan odota?

    • Suudellessa

      Ettekö te SAATANAT opi mitään. Taudeista voit saada klamydian, mikäli se partnerilla on nielussa esim. suuseksin seurauksena. Samoin toimii sukuelinherpes ja monet muut kivat yllärit sen nartun suussa.

      • Suukkosuu.

        Sukupuolitaudit EI tartu suudellessa.


    • suutele

      Lutka. Ala-arvoisin olento maailmassa. Älä sitä suutele.

    • päässä on paskaa

      hyi helvetti

    • Ee oo vaa ketää nais otust ketä pusutella puolen yön maissa ;(((

    • ihmisiä

      kun lukee ihmisten vastauksia kivaan kysymykseen niin ei voi muuta kuin ihmetellä kuinka kyynisiä ja inhottavia vastauksia olet saanut, ihmiset ovat tänäpäivänä hirviöitä

      • L87

        täällä palstoilla ei törmää suunnilleen muihin kun sellaisiin ihmisiin jotka keskittyy pilaamaan hienon keskustelun alun kääntämällä asiat nurin.. eipä varmaan tämäkään henkilö enään uutta ketjua aloita, en minä ainakaan alottaisi. ekaa kertaa taas varmaan vuoteen eksyin tänne, enkä kyllä taas vuoteen varmaan eksykkään.. sen verran pistää suututtamaan! että kivat vaan teille ääliöt!


      • Nimetön

        joo... :) Kun yrittää olla mukava, ja kysellä ihmisiltä mitä heidän uuteenvuoteen kuuluu, niin saa aika negatiivista palautetta. Jos ei voi vastata jotain positiivista, miksi pitää tulla haukkumaan. :D... Mutta onneksi on ihan kivojakin ihmisiä olemassa. ;)...

        Hyvää uuttavuotta sinulle! :)


    • kokenut jo kaiken

      nytkö vasta noin teet,? eikö ole merkitystä kenen kanssa pussaat? ei kaikki ole rakkaan? hyvän ystävän kanssa? tai edes lapsensa

      • Nimetön

        joo, enpä ollu aikasemmin kuullu, ku on tullu uuttavuotta vietettyy oman perheen kanssa. ja siis tottakai olen lapsellinen, kun lapsi olen. :D..... 13uuttavuotta tässä vasta ollu oman elämän aikana, ja suurinta osaa niistä edes muista. Tosin, tulihan sitä (silloin exää, nyt poikakaveria) suudeltua erästä poikaa ammeessa. ;D


    • reaper

      se on mukavaa kun voi suudella rakastaan tärkeän tapahtuman keskellä!!

    • pappa neuvoo

      eipä tuota tule taikoja tehtyä. ei edes tinoja valettua....

      Vähän on vaikeeta tuo suutelointi puolikin kun ei o ketä suutelisi. ennen en moisesta taiasta o kuullut, mutta tuskinpa se pahasta olisi josko siihen vain tilaisuus tulisi. Tietty kannattaa kattoa, että josko ei omaa kultaa ole suudeltavaksi ja silti aikoo asian toteuttaa, niin ettei sillä suudeltavalla ole omaa mielitiettyä ainaka yltömatkalla. Saattaa muutoin tulla peräkkäin juoksukilpailut, ellei jopa nyrkki tahikka puukkohippaset.

      • sulle

        suukot puolen yön
        laitan tulemaan....
        -kultanen-


      • ...
        sulle kirjoitti:

        suukot puolen yön
        laitan tulemaan....
        -kultanen-

        ...HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!!!!!


      • 2K9
        ... kirjoitti:

        ...HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!!!!!

        Uusi vuosi uudet kujeet!!! =)


      • pappa neuvoo
        sulle kirjoitti:

        suukot puolen yön
        laitan tulemaan....
        -kultanen-

        kiitos kultanen

        Hyvää uutta vuotta 2009


    • niin tein

      kyllähän mä mun miestä suutelin oikeen tunteella , tosin minuutin yli 12 :DD

      • täältä Floridasta

        "mistelinoksan alla vuoden vaihtuessa on amerikkalainen tapa"

        Korjataan nyt että se on Joulun aikaan kuuluva tapa, EI uudenvuoden, dorkat.

        And yes, i did kiss you're beib
        Everything else she does for you and feels so good, you know who tought her now, biatch.


      • Nimetön

        Heh.. ;P

        Itsekkin suutelin omaa poikaystävääni siinä 12 aikoihin. Tosin, suudelma kesti siitä vähän ennen keskiyötä vähän jälkeen keskiyön, samaanaikaan kun olimme ammeessa. ;)


    • Heimo Korhonen H:ki

      Itse kun olen ollut discossa uudenvuodenaattona ja kun vuosi vaihtuu suutelen kaikkia naisia uuden vuoden kunniaksi, se on sellainen tapa, jota toiset ei tiedä. Hyvää uutta vuotta

    • Uudenvuoden Taija

      Taikojakaan en. Taiat ovat taikauskoa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe