Skorpionimies ja härkänainen

Mission impossible?

Skorpioninaisista ja härkämiehistä onkin ollut jo aiemmin juttua, mutta mitenkäs homma toimisi toisin päin, eli skorpionimies ja härkänainen? Vetovoimasta ei ainakaan tunnu olevan puutetta, mutta päättäväisenä härkänaisena, joka tietää mitä tahtoo ja aikoo saada haluamansa, saatan kaikella tahdonvoimallani vaan ahdistaa tuon hulivili-skorpionin nurkkaan ja saada pelkkiä pistoja sydämeeni. Joten mielipiteitä ja kokemuksia, miten niin omistushaluinen härkänainen saattaisi saada valloitettua rauhattoman skorpionimiehen ruumiin lisäksi myös sen salaperäisen sielunkin?

8

5028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänainennnnn

      Jos vaan pystyt, niin kokemuksella sanoisin, että pidä näppisi erossa...muuten voi sydän särkyä pahemman kerran, niin kuin mulla nyt on käyny :/.

      Vuoden verran mulla oli juttua skopun kanssa. Välissä jo erottiin kerran ja vetovoima vei joksikin aikaa taas takas yhteen, mutta ajatusmaailmat meillä oli loppupeleissä niin erilaiset, ettei siitä kestävää saanut vaikka miten vetovoimaa olikin...

      Omistushalustani huolimatta annoin skopulle paljon tilaa olla ja mennä ja ajattelin, että kyllä se tilanne siitä "rauhoittuu" kunhan hän kunnolla ihastuu/rakastuu minuun ;)...mutta eipä se miksikään muuttunut. Tyhmää tietysti alunperinkään ajatella että voisi ketään muuttaa, mutta ironista kyllä, juuri se minua hänessä kai alunperinkin kiehtoi, että hän oli ikään kuin "vaikea tapaus", jonka halusin valloittaa...

      • kaurisnainen

        koskeekohan tämä sitten kaikkia maamerkkejä, ainakin kauriin kanssa skorpionin pitäisi sopia hyvin yhteen, niin miksei härän kanssa. Itse olen tapaillut kuukauden verran skorpionimiestä ja ihan samat tuntemukset, tuntuu et mun pitää koko ajan tehdä aloite yms, vaikka alussa se olikin ihan aktiivinen yms, mut välillä ei ota yhteyttä ja tuntuu niin etäiseltä ja oon niin vihainen, mutta sitten kun nähdään niin on ihana että oon taas ihan koukussa. Ei vastaa melkein ikinä kun soitan, selittää sillä että on puhelin aina äänettömänä eikä kuule värinähälytystä, kaikki vaan tuntuu niin epäilyttävältä. Mutta kun ollaan yhdessä tuntuu että ollaan ihan luotu toisillemme. Hän tarvitsee siis omaa tilaa ihan selvästi mua enemmän, itse haluaisin olla joka päivä yhteydessä. Ainakin ainoassa kunnon suhteessa kalamiehen kanssa meni noin, joka päivä soiteltiin yms, ja heti alusta alkaen mies teki selväksi että on todella kiinnostunut ja rakkauden tunnustuksia kuulin jo kuukauden tapailun jälkeen, ehkä oon vaan tottunut tuollaiseen enkä osaa ymmärtää erilaista käytöstä? Nyt olin se joka sanoi ensin tykkäävänsä, joka kehui yms, alkaa ahdistaa ja oon niin vanhanaikainen että mielestäni miehen pitää olla ensimmäinen joka asiassa, siis tehdä ensin aloite. Oon niin sekaisin etten tiedä mitä tehdä. Olen seurannut sivusta yhden kaveripariskunnan (skorpionimies ja härkänainen) jo vuoden kestänyttä myrskyistä suhdetta ja oon alkanut jo menettää toivoni, en halua menettää sitä miestä, on ihanin mies kenet oon ikinä tavannut. :(


      • härkänainennnn
        kaurisnainen kirjoitti:

        koskeekohan tämä sitten kaikkia maamerkkejä, ainakin kauriin kanssa skorpionin pitäisi sopia hyvin yhteen, niin miksei härän kanssa. Itse olen tapaillut kuukauden verran skorpionimiestä ja ihan samat tuntemukset, tuntuu et mun pitää koko ajan tehdä aloite yms, vaikka alussa se olikin ihan aktiivinen yms, mut välillä ei ota yhteyttä ja tuntuu niin etäiseltä ja oon niin vihainen, mutta sitten kun nähdään niin on ihana että oon taas ihan koukussa. Ei vastaa melkein ikinä kun soitan, selittää sillä että on puhelin aina äänettömänä eikä kuule värinähälytystä, kaikki vaan tuntuu niin epäilyttävältä. Mutta kun ollaan yhdessä tuntuu että ollaan ihan luotu toisillemme. Hän tarvitsee siis omaa tilaa ihan selvästi mua enemmän, itse haluaisin olla joka päivä yhteydessä. Ainakin ainoassa kunnon suhteessa kalamiehen kanssa meni noin, joka päivä soiteltiin yms, ja heti alusta alkaen mies teki selväksi että on todella kiinnostunut ja rakkauden tunnustuksia kuulin jo kuukauden tapailun jälkeen, ehkä oon vaan tottunut tuollaiseen enkä osaa ymmärtää erilaista käytöstä? Nyt olin se joka sanoi ensin tykkäävänsä, joka kehui yms, alkaa ahdistaa ja oon niin vanhanaikainen että mielestäni miehen pitää olla ensimmäinen joka asiassa, siis tehdä ensin aloite. Oon niin sekaisin etten tiedä mitä tehdä. Olen seurannut sivusta yhden kaveripariskunnan (skorpionimies ja härkänainen) jo vuoden kestänyttä myrskyistä suhdetta ja oon alkanut jo menettää toivoni, en halua menettää sitä miestä, on ihanin mies kenet oon ikinä tavannut. :(

        kaikki skoput on tollasia....toi sun tilanne kuullostaa nimittäin ihan vastaavalta mitä itse kävin läpi.

        Yhdessä oli niin ihanaa, että olin aina ihan taivaissa, mutta sitten kun oltiin erillään niin mies vaikutti viileältä ja jouduin aina ehdottelemaan tapaamisia ja pitämään yhteyttä, vaikka olenkin aina ollut sitä mieltä että se työ kuuluu enemmän miehelle tai ainakin molemmille - ei pelkästään naiselle!! Silti kun asiasta kysyin, niin aina oli jotain "kiireitä" ollut, vaikka ei kellään niin kiire ole ettei ehdi edes soittaa...ja kun nähtiin niin toivo heräs aina uudestaan, mutta sitten tuli taas se pudotus maan pinnalle....lopulta en enää vaan jaksanut tuota soutamista ja huopaamista ja periaatteessa jouduin siis itse laittamaan suhteen lopuulisesti poikki, vaikka kuinka miehestä tykkäsinkin:(....hulluksi tollasessa tulee, kyllä mä jotain toimivampaa suhdetta kaipaan. Oman mielenterveyden kannalta näin on siis parempi, mutta häntä ajattelen edelleen paljon :´(


      • kaurisnainen
        härkänainennnn kirjoitti:

        kaikki skoput on tollasia....toi sun tilanne kuullostaa nimittäin ihan vastaavalta mitä itse kävin läpi.

        Yhdessä oli niin ihanaa, että olin aina ihan taivaissa, mutta sitten kun oltiin erillään niin mies vaikutti viileältä ja jouduin aina ehdottelemaan tapaamisia ja pitämään yhteyttä, vaikka olenkin aina ollut sitä mieltä että se työ kuuluu enemmän miehelle tai ainakin molemmille - ei pelkästään naiselle!! Silti kun asiasta kysyin, niin aina oli jotain "kiireitä" ollut, vaikka ei kellään niin kiire ole ettei ehdi edes soittaa...ja kun nähtiin niin toivo heräs aina uudestaan, mutta sitten tuli taas se pudotus maan pinnalle....lopulta en enää vaan jaksanut tuota soutamista ja huopaamista ja periaatteessa jouduin siis itse laittamaan suhteen lopuulisesti poikki, vaikka kuinka miehestä tykkäsinkin:(....hulluksi tollasessa tulee, kyllä mä jotain toimivampaa suhdetta kaipaan. Oman mielenterveyden kannalta näin on siis parempi, mutta häntä ajattelen edelleen paljon :´(

        no itse ainakin huomasin että kun en ota yhteyttä niin se sitten itse ottaa, eli päätin nyt ottaa vähän etäisyyttä siihen... Eikö sun skorpionimies sitten herännyt kun jätit sen? Kerroitko sille syyn ja miten se siihen reagoi?


      • härkänainennnnn
        kaurisnainen kirjoitti:

        no itse ainakin huomasin että kun en ota yhteyttä niin se sitten itse ottaa, eli päätin nyt ottaa vähän etäisyyttä siihen... Eikö sun skorpionimies sitten herännyt kun jätit sen? Kerroitko sille syyn ja miten se siihen reagoi?

        Ei se oikein sanonut juuta eikä jaata mihinkään, kun yritin keskustella asiasta. Totesi vaan, että tottahan mä puhun....

        Nähtiin vielä ton eron jälkeenkin saatumalta joskus ja se änkes baaristakin mun mukaan kerran, mutta ei se edes kännissä suostunut kunnolla avautumaan. Jotain sen suuntaista oli kuitenkin tulkittavissa, että se ei oikein ole edes seurustelu-tyyppiä, eli se on vähän sellainen yksinäinen susi. Eli kyllä se musta sinäänsä tykkää tosi paljonkin, mutta ilmeisesti se ei ole valmis sitoutumaan vaan yhteen naiseen, tai ainakaan mä en ole se nainen :/


      • kaurisnainen
        härkänainennnnn kirjoitti:

        Ei se oikein sanonut juuta eikä jaata mihinkään, kun yritin keskustella asiasta. Totesi vaan, että tottahan mä puhun....

        Nähtiin vielä ton eron jälkeenkin saatumalta joskus ja se änkes baaristakin mun mukaan kerran, mutta ei se edes kännissä suostunut kunnolla avautumaan. Jotain sen suuntaista oli kuitenkin tulkittavissa, että se ei oikein ole edes seurustelu-tyyppiä, eli se on vähän sellainen yksinäinen susi. Eli kyllä se musta sinäänsä tykkää tosi paljonkin, mutta ilmeisesti se ei ole valmis sitoutumaan vaan yhteen naiseen, tai ainakaan mä en ole se nainen :/

        ikävältä tyypiltä kuullostaa kyl...Mut kyl tän kanssa pystyi keskustelemaan asioista, tota juttua en vaan oo viel uskaltanut ottaa esiin, no mut katotaan miten tää edistyy...


    • eräs skorpparimies.

      en usko että voisit ahdistaa skorppioni miestä nurkkaan,meinaan vaan että vastassasi on muutakin kuin pelkkä pieni piikikäs saksiniekka:)tulet sen huomaamaan että takaisin saat sen mitä annat ja joskus tuplasti..no olin aikoinani 14vuoden suhteessa härkänaiseen ja se olikin tulta ja tappuraa,,makkarissa salamoi:)no siinä 2 voimakastahtoista merkkiä jotka kumpikin periksiantamattomia,oikeita jästipäitä mutta kyllä se kompromissi lopulta aina löytyy ja sen löytymisen jälkeen uskoisin että siitä suhteesta ei rakkautta puutu..jotan toivon teille kaikkea hyvää jatkossa ja että yhteinen sävel löytyy!

    • sifi

      Kyllä skorppiooni mies ainakin lupaa kaikkea ja vannoo uskollisuutta en sitten tiedä onko totta vai ei oon niin vähän aikaa tuntenut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe