Meille tulee pian Parsonrusselinterrieri narttu eikä nimeä olke vielä päätetty!
Koiralla on lyhyehkö valkoinen karva ja ruskea täplä päälaella. Virallinen nimi on Cinderella.
Nimen pitäisi olla helppo lausua, eli mieluiten kaksitavuinen. Joku ei niin tavallinen nimi.
Tässä joitain joista pidän:
Ava
Cheri
Chevi
Dami
Deia
Dina
Dita
Gina
Jade
Lara
Mida
Tara
Xani
Kiitos!!
--- Tyttökoiralle nimi?? Joku näistä vai joku muu?? Auttakaa! --
18
2486
Vastaukset
- Puppelipoika
äiskänihanapikkupalleronpullero...täiläjä....ööö
- muori vm. 58
CINDY (lausutaan sindi ) !! Vähän niinkuin lyhennys cunderellasta!
- ...
on pikkuinen bretonineiti nimeltään Kerttu. Vaikka ei olekkaan kaksitavuinen nimi mitä yleensä suositellaan niin kyllä Kerttu on nimensä hyvin oppinut ja tulee luokse kutsusta. Ja luulen että se ärrä sorahtaa siihen malliin että koira tunnistaa :) Mutta ihania kyllä nuo kaikki nimet mitä listasit :)
- dfodfogfi
Itseasiassa Kerttu on kakstavuinen nimi, se tavataan Kert-tu.. Opettele tavaamaan.
- ...
dfodfogfi kirjoitti:
Itseasiassa Kerttu on kakstavuinen nimi, se tavataan Kert-tu.. Opettele tavaamaan.
Tarkoitus oli sanoa että 4 kirjaiminen (-->lyhyt) kuten nuo aloittajan ehdotukset..
- kissakoirafanitus
Ihania nimivaihtoehtoja sulla!
- .pappi
Olkoot "Maija".
- mummonmökki
derella tai ella on sille sun tytölles hyvä kutsumanimi....
- ^^^__^^^
tässä pari mitä itselläni on ja tutuilla nartun nimenä.
Nala
Mira
Mimi
Peppi
Kiara - fdsf
Tara
- <<<<
XANI OIS AIKA SÖÖTTI
- -wazzzaaaaa
Nimiä :
-Nana
-Susa
-Jekku
-Juksu
-Aamu
-Diesel
-Cindy
-Nekku
- Henniina2
Minusta Jade, Mida, Tara ja Chevi ovat noista ihanimpia
- iines ankka
tara on mun kamunkoira ota se
- mielest
AVA on tosi nätti, aijoin ite antaa saman nimen kissalleni
DINA on kans nätti
mutta ite antaisin jonkun mikä tulee tosta cinderella nimestä, esim. just se cindy- koirahullu 10 v.
Ava on hyvä nimi. Nopeasti lausuttava.
Tutulla on Ava niminen koira.
Ei R kirjainta.
Terveisin: 10 vuotias tyttö joka rakastaa koiria mutta ei voi
ottaa niin kaun kun asuu äitinsä kanssa samassa talossa.
Mutta sitten isompana.
* Lohdutan itseäni* - conrz
koirahullu 10 v. kirjoitti:
Ava on hyvä nimi. Nopeasti lausuttava.
Tutulla on Ava niminen koira.
Ei R kirjainta.
Terveisin: 10 vuotias tyttö joka rakastaa koiria mutta ei voi
ottaa niin kaun kun asuu äitinsä kanssa samassa talossa.
Mutta sitten isompana.
* Lohdutan itseäni*Wohoo! Taptap. Kerrankin nuorelta ihmiseltä lukukelpoista tekstiä. En siis dissaa muita, mutta pisti vain silmään.
- bjhfwOTRL
Mun koiran nimeksi ois tullu Luna tai Mei mutta sainki pojan ja siit tuli Lucas...
mun kaverilla on kolme hevosta joitten nimet on Riviera (Rivis) , Sabriella (Sabri), Sindrella (Sindy)
jos viestist'ni oli apua nii ole hyv!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1202328- 1331874
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1031202En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k761088Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉81990HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio24986Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932