Entisajan porvareille

oli tyyliä ja eleganssi

Tuollaiset typerykset kun (järkiporvari) loukkaa syvästi oikeat porvarit.
Ilmeisesti oikeat porvarit ei haluaa keskustella tuollaisen kansa , se nyt
saa suurta tyydytystä täällä peruspalstalla, ja hokee natsi, Suomessa
saa olla natsi, jos se pitää meitä natsina se on hänen ongelma ei meidän.

12

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

Ulkomaalainen ei minun maassani kerro mitä oikea porvarius on eikä määräile minua muutenkaan. Minä olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan että taistelen tuollaisia maahan tunkeutuvia, vieraita Vlaams Blok aatteita kylväviä ulkomaalaisia vastaan "niin kauan kuin minussa voimia on".

• sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

Eli 1 1

• Wonter...
        wonterghem kirjoitti:

sinua tuntuu kiinnostavan mitä minulla on asia
        kun noin kiireesti vastasit.

Minäkin olen käynyt armeijan ja vannonut sotilasvalan

Eli 1 1

Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.

• Järkiporvari
        Wonter... kirjoitti:

Olet ehdottomasti paras,älykkäin,ja sanavalmis...mitä näiltä sivuilta löytyy...eihän tämä järkiporvari edes tiedä mikä on porvari.

Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".

• viisaana.
        Järkiporvari kirjoitti:

Porvari on sellainen joka kannattaa työtä, yritteliäisyyttä, lakia ja järjestystä.

Perussuomalainen on sellainen joka kannattaa työtöntä vetelehtimistä, verorahojen maksamista huligaaneille, rikoksia ja hulinointia.

Perussuomalaisuudesta kertoo paljon että väkivalta- ja huumerikollinen Tony Halme valittiin eduskuntaan "lakia ja järjestystä" turvaamaan.

Perussuomalaisuudesta kertoo loput että Wonterghem joka ei osaa suomea senkään vertaa kuin kontulalainen somali saa sinulta onnitteluja "sanavalmiudesta".

Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.

• natsihyysäri,,,
        viisaana. kirjoitti:

Seon vaan sun mielipide mukamas JÄRKIporvari...luuletko olevasi paljonkin toisten yläpuolella.

joo joo tiettään vastauksesi...ainakin järkevämpi kuin persu...ja sitten tulee pitkät litaniat...minkä takia yläpuolella persun...moraali jne...mutta jos ne on kaikki vain luuloja omasta erinomaisuudesta.

Et muuten pärjää Wonterille millään alueella...sen huomion olen tehnyt.

reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!

• sinäkään...
        natsihyysäri,,, kirjoitti:

reppanoita! Uskottavuutenne on mennyt. On aivan sama mitä sanotte Järkiporvrista tai muista kunnon ihmisistä. Teidän natsihyysäreiden uskottavuus on tasan nolla. SIIS 0!

Osannut mitään sanoa ai niin...natsihyysäri...olitko hyysikäs,vai mitä setarkoittaa...

• persuporvarin

• sai
        wonterghem kirjoitti:

A. Hitler oli tosi taitava mies, sen suomenkielen taito, ihan varmasti hakkaa minun ja jopa Kontulan Somalin.
        Lukemisen ymmärtämiseen on sitten eri asia, ilmeisesti Kontulan Somali ja minä ymmärretään,
        mikä ero on JHA ja AH sanomassa. “järkiporvari” ei.

Järkiporvari taas nenilleen...

• tuon typerän
        sai kirjoitti:

Järkiporvari taas nenilleen...

järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.

• tuon typerän kirjoitti:

järkiporvarin kanssa, ymmärtäkää, että hän on näitä viherpunikkeja. Aate loistaa jokaisestä hänen lauseestaan. Vihreiden viha perussuomalaisia kohtaan on hirveä, koska he tietävät, että heille käy seuraavissa vaaleissa, kuten rkp:lle kunnallisvaaleissa.

Kähärä kun liittyi kokoomukseen, mitä ihmettelen, kuvittelin että pääsy siihen kerhoon
        vaatisi hyvät vanhemmat ja pari suosittelijat, olin kai väärässä, kokoomus rupea muistuttaa
        muiden puolueiden hylkäämien pyrkyreiden kaatopaikka.

Vihreälle luulisi olevan tosiaan enemmän kiinnostusta, näihin kierrätykseen joutuneiden kohtaan.

Siitä huolimatta sekä, pesu vihreät ja kokoomuksen kannatus nousee.

Ei nämä siirrot millään järkevällä selityksellä pystyy selittämään.
        Ehkäpä palstan älykäin voisi auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe