Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vesimies-mies ja skopunainen

vesimies-mies

tällä pariskunnalla on enempi yhteistä kun arvon naiset uskotte.olen siis vesimies-mies joka äskettäin erosi nalkuttaja naisesta.skopunainen on alkanut toden teolla kiehtomaan.en ole koskaan tavannu joten on jo aikakin.skopunainen taitaa viihtyä hyvin LIHAKSIKKAIDEN miesten rinnalla.

6

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä yksi iso

      lihas - hartioiden välissä.

      Meillä muilla on aivot.

      • vesimies-mies

        kertomaan itsestäni ja vähän kehumaan mutta naisetkin on kehunnu mun miehekästä ulkomuotoa.aivotkin löytyy tältä vesimieheltä.vesimies on yleensä naiselle mieluisaa seuraa kun osaa olla kekseliäs kuten myös positiivinen perusluonne varmasti kiehtoo.mitäs luulette saanko minä vesimies-mies iskettyä skopunaisen?


      • koska olet
        vesimies-mies kirjoitti:

        kertomaan itsestäni ja vähän kehumaan mutta naisetkin on kehunnu mun miehekästä ulkomuotoa.aivotkin löytyy tältä vesimieheltä.vesimies on yleensä naiselle mieluisaa seuraa kun osaa olla kekseliäs kuten myös positiivinen perusluonne varmasti kiehtoo.mitäs luulette saanko minä vesimies-mies iskettyä skopunaisen?

        selvästi niin epätoivoinen ettei ketään muutakaan tuollainen säälittävä vätys kiinnosta.


      • yrittää...
        vesimies-mies kirjoitti:

        kertomaan itsestäni ja vähän kehumaan mutta naisetkin on kehunnu mun miehekästä ulkomuotoa.aivotkin löytyy tältä vesimieheltä.vesimies on yleensä naiselle mieluisaa seuraa kun osaa olla kekseliäs kuten myös positiivinen perusluonne varmasti kiehtoo.mitäs luulette saanko minä vesimies-mies iskettyä skopunaisen?

        en pistäsi yhden veskarimiehen iskuyritystä ollenkaan pahakseni;)

        t. skopunainen


    • myönnetty

      Täten todistamme että kyseinen v-m on ollut
      laitoksessamme tutkittavana.
      Eikä ensimmäisen tutkimusjakson aikana löytynyt
      mitään ,älyyn viittaavaa.
      Seksuaalisesti hän on kykenemätön koska hänelle
      asennettiin hormonitoimintaa estävä siru.
      Hänet siirrettin tarkkailuosastolle.
      Tutkimuksia on tehty ja tuloksia odotellaan.

      • vastaus...

        Ikävä kyllä joudumme pitämään hänet tarkkailussa edelleen.Vaaraksi ohikulkijoille, saattaa tartuttaa tyhmyytensä.
        Jatkotutkimuksissa ei löydetty mitään, siis pää ja jalkoväli tyhjää täynnä.

        Tarkkailuosasto yhtyy papereiden myöntämiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe