tällä pariskunnalla on enempi yhteistä kun arvon naiset uskotte.olen siis vesimies-mies joka äskettäin erosi nalkuttaja naisesta.skopunainen on alkanut toden teolla kiehtomaan.en ole koskaan tavannu joten on jo aikakin.skopunainen taitaa viihtyä hyvin LIHAKSIKKAIDEN miesten rinnalla.
vesimies-mies ja skopunainen
6
937
Vastaukset
- kyllä yksi iso
lihas - hartioiden välissä.
Meillä muilla on aivot.- vesimies-mies
kertomaan itsestäni ja vähän kehumaan mutta naisetkin on kehunnu mun miehekästä ulkomuotoa.aivotkin löytyy tältä vesimieheltä.vesimies on yleensä naiselle mieluisaa seuraa kun osaa olla kekseliäs kuten myös positiivinen perusluonne varmasti kiehtoo.mitäs luulette saanko minä vesimies-mies iskettyä skopunaisen?
- koska olet
vesimies-mies kirjoitti:
kertomaan itsestäni ja vähän kehumaan mutta naisetkin on kehunnu mun miehekästä ulkomuotoa.aivotkin löytyy tältä vesimieheltä.vesimies on yleensä naiselle mieluisaa seuraa kun osaa olla kekseliäs kuten myös positiivinen perusluonne varmasti kiehtoo.mitäs luulette saanko minä vesimies-mies iskettyä skopunaisen?
selvästi niin epätoivoinen ettei ketään muutakaan tuollainen säälittävä vätys kiinnosta.
- yrittää...
vesimies-mies kirjoitti:
en pistäsi yhden veskarimiehen iskuyritystä ollenkaan pahakseni;)
t. skopunainen
- myönnetty
Täten todistamme että kyseinen v-m on ollut
laitoksessamme tutkittavana.
Eikä ensimmäisen tutkimusjakson aikana löytynyt
mitään ,älyyn viittaavaa.
Seksuaalisesti hän on kykenemätön koska hänelle
asennettiin hormonitoimintaa estävä siru.
Hänet siirrettin tarkkailuosastolle.
Tutkimuksia on tehty ja tuloksia odotellaan.- vastaus...
Ikävä kyllä joudumme pitämään hänet tarkkailussa edelleen.Vaaraksi ohikulkijoille, saattaa tartuttaa tyhmyytensä.
Jatkotutkimuksissa ei löydetty mitään, siis pää ja jalkoväli tyhjää täynnä.
Tarkkailuosasto yhtyy papereiden myöntämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311916Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361785Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis551217Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21106- 761083
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet73997Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.87879Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7849Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen78832Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain148782