Eläimistä

JennyJetson

Eläimistä kiinnostuneet, koirailijat ja hevostelijat, kokeneet ja kokemattomat, nuoret ja vanhat, miehet ja naiset, onko teillä kiinnostusta ajatustenvaihtoon sähköpostitse?

[email protected]

odottaa asiallisia viestejä (pelkkä "moi oon kiinostunu" ei riitä), ja muistuttaa että tästä aiheesta saa keskustella yhtä laillisesti kuin kaikesta muustakin.

4

2238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa,

miten yleistä eläimiin sekaantuminen oikestaan on? Mitä naiset tekevät, antavatko koirien nuolla tai rakastelevatko koirien kanssa? Mitä miehet, pökkivätkö lehmiä vai kopeloivatko koiria? Nämä jutut ensiksi tulevat mieleen. Muistan kun nuorena poikana ehkä 12 vuotiaana katselin kiinnostuneena kun uroskoiralla seisoi ja se nuoli isoa tummanpunaista elintään. Mutta kun ei ollut oma koira niin ei uskaltanut katsoa tarkemmin.

• yleistä

niin miehille kuin naisille kiihottua joko uros tai naaras elukoista.

• JennyJetson

Kinseyn, Pomeroyn ja Martinin kuuluisa teos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen (1954, engl. Sexual behavior of the human female) kertoo, että noin yksi nainen 80:stä on joskus kokeillut jotain eläimen kanssa, yleensä koiran. Se ei ole aivan pieni luku! Jos sen suhteuttaa Suomen asukaslukuun, saa selville että Suomessa on noin 32.000 naista jotka ovat kokeilleet...

Kinseyn toisen teoksen Mannens sexuella beteende (engl. Sexual behavior of the human male) mukaan miehissä on eläimiin sekaantujia vielä tätäkin enemmän, varsinkin maaseudulla. Osa pökkii lehmiä, lampaita, vuohia ja tammoja, mutta itse asiassa uroskoiran peniksellä leikkiminen on yhtä yleistä. Käsi sydämelle – jos olet murrosikäinen poika, voitko olla kiinnostumatta koirasi kalusta kun sillä seisoo? Minä en voisi!

O'Connerin kirja Sukupuolielämän tietokuvasto (1970) kertoo:

On vielä yksi korviketoimintamuoto. Sitä esiintyy paljon enemmän kuin yleensä halutaan myöntää. Tarkoitamme sekaantumista eläimeen. Mies on yleisemmin osallisena isokokoisen eläimen ollessa kysymyksessä. Naiset antavat koiran kiihottaa itseään ja jopa yhtyvät koiran kanssa. Miehet ovat olleet lampaiden, hiehojen ja sikojenkin kanssa. Mies on käyttänyt näitä korvikkeita aikojen alusta lähtien. Vanhassa Testamentissa ja Talmudissa puhutaan tästä. Heettiläisten laissa säädetään: ”Jos mies makaa sian tai koiran kanssa on hän kuoleva; jos hän makaa lehmän kanssa on rangaistuksena kuolema.” On toinenkin varoitus: ”Jos sonni astuu ihmisen, sonni kuolkoon mutta ihmisen ei tarvitse kuolla. Jos ihminen parittelee hevosen tai muulin kanssa, ei ole rangaistusta, mutta hän ei saa tulla kuninkaan lähelle eikä hänestä voi tulla pappia.”

Kirjat eivät ole aivan uusia, mutta seurakoirien lukumäärähän on nykyisin tuolloista suurempi! – Suomessa eläimeen sekaantuminen poistettiin rikoslaista 1971, Ruotsissa jo 1944.

Käsi sydämelle – kun näet Korkeasaaren przewalskinhevosella erektion, maltatko lähteä pois? Minä en malttaisi!

• manedwolf
        JennyJetson kirjoitti:

Kinseyn, Pomeroyn ja Martinin kuuluisa teos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen (1954, engl. Sexual behavior of the human female) kertoo, että noin yksi nainen 80:stä on joskus kokeillut jotain eläimen kanssa, yleensä koiran. Se ei ole aivan pieni luku! Jos sen suhteuttaa Suomen asukaslukuun, saa selville että Suomessa on noin 32.000 naista jotka ovat kokeilleet...

Kinseyn toisen teoksen Mannens sexuella beteende (engl. Sexual behavior of the human male) mukaan miehissä on eläimiin sekaantujia vielä tätäkin enemmän, varsinkin maaseudulla. Osa pökkii lehmiä, lampaita, vuohia ja tammoja, mutta itse asiassa uroskoiran peniksellä leikkiminen on yhtä yleistä. Käsi sydämelle – jos olet murrosikäinen poika, voitko olla kiinnostumatta koirasi kalusta kun sillä seisoo? Minä en voisi!

O'Connerin kirja Sukupuolielämän tietokuvasto (1970) kertoo:

On vielä yksi korviketoimintamuoto. Sitä esiintyy paljon enemmän kuin yleensä halutaan myöntää. Tarkoitamme sekaantumista eläimeen. Mies on yleisemmin osallisena isokokoisen eläimen ollessa kysymyksessä. Naiset antavat koiran kiihottaa itseään ja jopa yhtyvät koiran kanssa. Miehet ovat olleet lampaiden, hiehojen ja sikojenkin kanssa. Mies on käyttänyt näitä korvikkeita aikojen alusta lähtien. Vanhassa Testamentissa ja Talmudissa puhutaan tästä. Heettiläisten laissa säädetään: ”Jos mies makaa sian tai koiran kanssa on hän kuoleva; jos hän makaa lehmän kanssa on rangaistuksena kuolema.” On toinenkin varoitus: ”Jos sonni astuu ihmisen, sonni kuolkoon mutta ihmisen ei tarvitse kuolla. Jos ihminen parittelee hevosen tai muulin kanssa, ei ole rangaistusta, mutta hän ei saa tulla kuninkaan lähelle eikä hänestä voi tulla pappia.”

Kirjat eivät ole aivan uusia, mutta seurakoirien lukumäärähän on nykyisin tuolloista suurempi! – Suomessa eläimeen sekaantuminen poistettiin rikoslaista 1971, Ruotsissa jo 1944.

Käsi sydämelle – kun näet Korkeasaaren przewalskinhevosella erektion, maltatko lähteä pois? Minä en malttaisi!

Lisäksi kirjaluetteloon voi lisätä Fordin ja Beachin teoksen Sukupuolinen käyttäytyminen (1969, engl. Patterns of sexual behavior, 1951).

Sen sijaan esimerkiksi muuten aivan asiallinen Palon & Palon kirja Rakkaudesta seksiin on loistava esimerkki siitä, miten jotkut kirjoittajat lainailevat toistensa virheitä ja lisäävät joukkoon vielä omiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3215
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1279
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1185
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      991
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      988
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      178
      939
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      927
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      901
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      870
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      804
    Aihe