Eläimistä kiinnostuneet, koirailijat ja hevostelijat, kokeneet ja kokemattomat, nuoret ja vanhat, miehet ja naiset, onko teillä kiinnostusta ajatustenvaihtoon sähköpostitse?
[email protected]
odottaa asiallisia viestejä (pelkkä "moi oon kiinostunu" ei riitä), ja muistuttaa että tästä aiheesta saa keskustella yhtä laillisesti kuin kaikesta muustakin.
Eläimistä
4
2118
Vastaukset
- tietoa,
miten yleistä eläimiin sekaantuminen oikestaan on? Mitä naiset tekevät, antavatko koirien nuolla tai rakastelevatko koirien kanssa? Mitä miehet, pökkivätkö lehmiä vai kopeloivatko koiria? Nämä jutut ensiksi tulevat mieleen. Muistan kun nuorena poikana ehkä 12 vuotiaana katselin kiinnostuneena kun uroskoiralla seisoi ja se nuoli isoa tummanpunaista elintään. Mutta kun ei ollut oma koira niin ei uskaltanut katsoa tarkemmin.
- yleistä
niin miehille kuin naisille kiihottua joko uros tai naaras elukoista.
- JennyJetson
Kinseyn, Pomeroyn ja Martinin kuuluisa teos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen (1954, engl. Sexual behavior of the human female) kertoo, että noin yksi nainen 80:stä on joskus kokeillut jotain eläimen kanssa, yleensä koiran. Se ei ole aivan pieni luku! Jos sen suhteuttaa Suomen asukaslukuun, saa selville että Suomessa on noin 32.000 naista jotka ovat kokeilleet...
Kinseyn toisen teoksen Mannens sexuella beteende (engl. Sexual behavior of the human male) mukaan miehissä on eläimiin sekaantujia vielä tätäkin enemmän, varsinkin maaseudulla. Osa pökkii lehmiä, lampaita, vuohia ja tammoja, mutta itse asiassa uroskoiran peniksellä leikkiminen on yhtä yleistä. Käsi sydämelle – jos olet murrosikäinen poika, voitko olla kiinnostumatta koirasi kalusta kun sillä seisoo? Minä en voisi!
O'Connerin kirja Sukupuolielämän tietokuvasto (1970) kertoo:
On vielä yksi korviketoimintamuoto. Sitä esiintyy paljon enemmän kuin yleensä halutaan myöntää. Tarkoitamme sekaantumista eläimeen. Mies on yleisemmin osallisena isokokoisen eläimen ollessa kysymyksessä. Naiset antavat koiran kiihottaa itseään ja jopa yhtyvät koiran kanssa. Miehet ovat olleet lampaiden, hiehojen ja sikojenkin kanssa. Mies on käyttänyt näitä korvikkeita aikojen alusta lähtien. Vanhassa Testamentissa ja Talmudissa puhutaan tästä. Heettiläisten laissa säädetään: ”Jos mies makaa sian tai koiran kanssa on hän kuoleva; jos hän makaa lehmän kanssa on rangaistuksena kuolema.” On toinenkin varoitus: ”Jos sonni astuu ihmisen, sonni kuolkoon mutta ihmisen ei tarvitse kuolla. Jos ihminen parittelee hevosen tai muulin kanssa, ei ole rangaistusta, mutta hän ei saa tulla kuninkaan lähelle eikä hänestä voi tulla pappia.”
Kirjat eivät ole aivan uusia, mutta seurakoirien lukumäärähän on nykyisin tuolloista suurempi! – Suomessa eläimeen sekaantuminen poistettiin rikoslaista 1971, Ruotsissa jo 1944.
Käsi sydämelle – kun näet Korkeasaaren przewalskinhevosella erektion, maltatko lähteä pois? Minä en malttaisi! - manedwolf
JennyJetson kirjoitti:
Kinseyn, Pomeroyn ja Martinin kuuluisa teos Naisen sukupuolinen käyttäytyminen (1954, engl. Sexual behavior of the human female) kertoo, että noin yksi nainen 80:stä on joskus kokeillut jotain eläimen kanssa, yleensä koiran. Se ei ole aivan pieni luku! Jos sen suhteuttaa Suomen asukaslukuun, saa selville että Suomessa on noin 32.000 naista jotka ovat kokeilleet...
Kinseyn toisen teoksen Mannens sexuella beteende (engl. Sexual behavior of the human male) mukaan miehissä on eläimiin sekaantujia vielä tätäkin enemmän, varsinkin maaseudulla. Osa pökkii lehmiä, lampaita, vuohia ja tammoja, mutta itse asiassa uroskoiran peniksellä leikkiminen on yhtä yleistä. Käsi sydämelle – jos olet murrosikäinen poika, voitko olla kiinnostumatta koirasi kalusta kun sillä seisoo? Minä en voisi!
O'Connerin kirja Sukupuolielämän tietokuvasto (1970) kertoo:
On vielä yksi korviketoimintamuoto. Sitä esiintyy paljon enemmän kuin yleensä halutaan myöntää. Tarkoitamme sekaantumista eläimeen. Mies on yleisemmin osallisena isokokoisen eläimen ollessa kysymyksessä. Naiset antavat koiran kiihottaa itseään ja jopa yhtyvät koiran kanssa. Miehet ovat olleet lampaiden, hiehojen ja sikojenkin kanssa. Mies on käyttänyt näitä korvikkeita aikojen alusta lähtien. Vanhassa Testamentissa ja Talmudissa puhutaan tästä. Heettiläisten laissa säädetään: ”Jos mies makaa sian tai koiran kanssa on hän kuoleva; jos hän makaa lehmän kanssa on rangaistuksena kuolema.” On toinenkin varoitus: ”Jos sonni astuu ihmisen, sonni kuolkoon mutta ihmisen ei tarvitse kuolla. Jos ihminen parittelee hevosen tai muulin kanssa, ei ole rangaistusta, mutta hän ei saa tulla kuninkaan lähelle eikä hänestä voi tulla pappia.”
Kirjat eivät ole aivan uusia, mutta seurakoirien lukumäärähän on nykyisin tuolloista suurempi! – Suomessa eläimeen sekaantuminen poistettiin rikoslaista 1971, Ruotsissa jo 1944.
Käsi sydämelle – kun näet Korkeasaaren przewalskinhevosella erektion, maltatko lähteä pois? Minä en malttaisi!Lisäksi kirjaluetteloon voi lisätä Fordin ja Beachin teoksen Sukupuolinen käyttäytyminen (1969, engl. Patterns of sexual behavior, 1951).
Sen sijaan esimerkiksi muuten aivan asiallinen Palon & Palon kirja Rakkaudesta seksiin on loistava esimerkki siitä, miten jotkut kirjoittajat lainailevat toistensa virheitä ja lisäävät joukkoon vielä omiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078