Järkiporvari näyttää

saavan käyttövoimansa

perussuomalaisilta.

Keskity sinä vain kokoomuksen perseennuolentaan.

Sinulta ei mitään kysytä eikä sinua noteerata.

7

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkiporvari

      Näköjään noteerataan, kun persun pitää jo aloittaa kokonainen uusi ketju meikäläisen halveeraamista varten.

      Taitaa roistojen puoluetta tosissaan pelottaa, että Suomen kansa ei salli roistojen puhua nimissään, enää.

    • Järkiporvari

      Teidän persujen röyhkeys perustuu siihen mihin vihreiden "kansalaistottelemattomuus" huligaanien, eli pelkurin röyhkeyteen. Kukkoilette juuri niin kauan kuin teidän sallitaan kukkoilla. Kaikkien törkyturpaisten pelkurien tapaan teiltäkin menee jänis housuun heti kun huomaatte että vastassa on miehiä, jotka eivät kuuntele uhkauksianne ja solvauksianne hiljaa ja nöyrinä vaan panevat kovan kovaa vastaan.

      • Kovaa vastaan

        "Kaikkien törkyturpaisten pelkurien tapaan teiltäkin menee jänis housuun heti kun huomaatte että vastassa on miehiä, jotka eivät kuuntele uhkauksianne ja solvauksianne hiljaa ja nöyrinä vaan panevat kovan kovaa vastaan. "

        http://free.ocxxx.com/fhg/ks/videos/b/02/06.wmv


      • todella vakuuttunut että järkiporvari ei ole Käde


        Kädellä on sentään ainakin silloin kun oli parhaimmillaan ollut aika järkeviä oivaluksia, se oli varmasti ennen kun se sekosi Grönlannissa.

        Tässä linkki

        http://arikahara.blogit.kauppalehti.fi/tag/politiikka/


        ”Miten tuo yhteiskuntaan integroituminen onnistuu jos ei luoda siihen mahdollisuuksia?”

        Tästä lauseesta olen täysin sama mieltä, jos se asia ei saadaan tai halutaan laitta järjestykseen, niin kun näyttää olevan, katson että sitten on parempi että koko pakolaisten vastaanottaminen on lopettava..

        Jos se tekee minusta natsi ei se haittaa minulla on jo monta lempinimeä.


      • lailla.
        wonterghem kirjoitti:

        todella vakuuttunut että järkiporvari ei ole Käde


        Kädellä on sentään ainakin silloin kun oli parhaimmillaan ollut aika järkeviä oivaluksia, se oli varmasti ennen kun se sekosi Grönlannissa.

        Tässä linkki

        http://arikahara.blogit.kauppalehti.fi/tag/politiikka/


        ”Miten tuo yhteiskuntaan integroituminen onnistuu jos ei luoda siihen mahdollisuuksia?”

        Tästä lauseesta olen täysin sama mieltä, jos se asia ei saadaan tai halutaan laitta järjestykseen, niin kun näyttää olevan, katson että sitten on parempi että koko pakolaisten vastaanottaminen on lopettava..

        Jos se tekee minusta natsi ei se haittaa minulla on jo monta lempinimeä.

        Humaanimpi,kuin järkip. tulee vaan tuosta käden kuvasta aina mieleen,ettei vaan kuristu tuohon kravattiin...


      • koko puolueen
        lailla. kirjoitti:

        Humaanimpi,kuin järkip. tulee vaan tuosta käden kuvasta aina mieleen,ettei vaan kuristu tuohon kravattiin...

        ja se näkyy tällä palstalla peruSS:n natsihyysäreiden jokaisesta puheenvuorosta selkeästi. Järkiporvarin puheet ovat niihin verrattuna kuin raitista ilmaa soinazien aivopierujen keskellä.


      • koko puolueen kirjoitti:

        ja se näkyy tällä palstalla peruSS:n natsihyysäreiden jokaisesta puheenvuorosta selkeästi. Järkiporvarin puheet ovat niihin verrattuna kuin raitista ilmaa soinazien aivopierujen keskellä.

        sitten, let us sit and think
        our should we shit and stink


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe