perussuomalaisilta.
Keskity sinä vain kokoomuksen perseennuolentaan.
Sinulta ei mitään kysytä eikä sinua noteerata.
Järkiporvari näyttää
7
237
Vastaukset
- Järkiporvari
Näköjään noteerataan, kun persun pitää jo aloittaa kokonainen uusi ketju meikäläisen halveeraamista varten.
Taitaa roistojen puoluetta tosissaan pelottaa, että Suomen kansa ei salli roistojen puhua nimissään, enää. - Järkiporvari
Teidän persujen röyhkeys perustuu siihen mihin vihreiden "kansalaistottelemattomuus" huligaanien, eli pelkurin röyhkeyteen. Kukkoilette juuri niin kauan kuin teidän sallitaan kukkoilla. Kaikkien törkyturpaisten pelkurien tapaan teiltäkin menee jänis housuun heti kun huomaatte että vastassa on miehiä, jotka eivät kuuntele uhkauksianne ja solvauksianne hiljaa ja nöyrinä vaan panevat kovan kovaa vastaan.
- Kovaa vastaan
"Kaikkien törkyturpaisten pelkurien tapaan teiltäkin menee jänis housuun heti kun huomaatte että vastassa on miehiä, jotka eivät kuuntele uhkauksianne ja solvauksianne hiljaa ja nöyrinä vaan panevat kovan kovaa vastaan. "
http://free.ocxxx.com/fhg/ks/videos/b/02/06.wmv todella vakuuttunut että järkiporvari ei ole Käde
Kädellä on sentään ainakin silloin kun oli parhaimmillaan ollut aika järkeviä oivaluksia, se oli varmasti ennen kun se sekosi Grönlannissa.
Tässä linkki
http://arikahara.blogit.kauppalehti.fi/tag/politiikka/
”Miten tuo yhteiskuntaan integroituminen onnistuu jos ei luoda siihen mahdollisuuksia?”
Tästä lauseesta olen täysin sama mieltä, jos se asia ei saadaan tai halutaan laitta järjestykseen, niin kun näyttää olevan, katson että sitten on parempi että koko pakolaisten vastaanottaminen on lopettava..
Jos se tekee minusta natsi ei se haittaa minulla on jo monta lempinimeä.- lailla.
wonterghem kirjoitti:
todella vakuuttunut että järkiporvari ei ole Käde
Kädellä on sentään ainakin silloin kun oli parhaimmillaan ollut aika järkeviä oivaluksia, se oli varmasti ennen kun se sekosi Grönlannissa.
Tässä linkki
http://arikahara.blogit.kauppalehti.fi/tag/politiikka/
”Miten tuo yhteiskuntaan integroituminen onnistuu jos ei luoda siihen mahdollisuuksia?”
Tästä lauseesta olen täysin sama mieltä, jos se asia ei saadaan tai halutaan laitta järjestykseen, niin kun näyttää olevan, katson että sitten on parempi että koko pakolaisten vastaanottaminen on lopettava..
Jos se tekee minusta natsi ei se haittaa minulla on jo monta lempinimeä.Humaanimpi,kuin järkip. tulee vaan tuosta käden kuvasta aina mieleen,ettei vaan kuristu tuohon kravattiin...
- koko puolueen
lailla. kirjoitti:
Humaanimpi,kuin järkip. tulee vaan tuosta käden kuvasta aina mieleen,ettei vaan kuristu tuohon kravattiin...
ja se näkyy tällä palstalla peruSS:n natsihyysäreiden jokaisesta puheenvuorosta selkeästi. Järkiporvarin puheet ovat niihin verrattuna kuin raitista ilmaa soinazien aivopierujen keskellä.
koko puolueen kirjoitti:
ja se näkyy tällä palstalla peruSS:n natsihyysäreiden jokaisesta puheenvuorosta selkeästi. Järkiporvarin puheet ovat niihin verrattuna kuin raitista ilmaa soinazien aivopierujen keskellä.
sitten, let us sit and think
our should we shit and stink
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483