*Niinkuin tuhka tuuleen.
Puhallat.
Minä katoan.
Hiljaisuuden varjoksi vajoan.
Olen poissa.
Piiloudun peittoihin.
Omaan itseeni käperryn.
Saan olla hiljaa.
Itkeä.
Itkeä sitä.
Kuinka onnellinen minä.
Saan olla.
On joku maailmassa.
Ajattelee minua kanssa.
En olekaan yksin.
Kuiskaan.
I love you rakas.
Tulethan takas.
Ja nukahdan.
Hymy huulilla*
Itken
15
292
Vastaukset
- runo64-1
...tekstiä,
veit alussa niin surullisiin mietteisiin
mutta kuin tuuli nouseva
virisin ilosta loppua kohti
ja kuinka mahtava se olikaan...
huippuhyvä hyvä upea margitta!!! Kyynelien puroista kasvaa
voimakas koski,joka
nostaa tunteiden kasvun
uuteen tasoon
Onneksi Uuteen Vuoteen
muiden iloksi Margitta.Margitta kirjoitti:
Ja Uutta-Runovuotta ihanaa toivotan
Kiitos Sinulle - mutta älä
pokkuroi minulle,en ole
tottunut moiseen,enkä osaa
oikein miten siihen suhtaudun,
kun en itsekään niin ketään
sillä tavalla pokkuroi
... synnynnäistä
lahjamattomuutta
geeneissä ja asenteiden
tukiviidakossa käyskentelen.
Sinulla minä pokkaan
mielikuvilla ja Hyvää
Uuden Vuoden ihanuutta.
- tomppa2006
...ei ollenkaan huono asia itkeä onnesta ja ilosta...
Tunteellisen rakkausrunon olet kirjoittanut, pidin. - lindalinda1
ikävä se on miullakii ...
Etkä niin varmaan ole yksin,
ensi vuodenkin kohtaamme täällä taas yhdessä
kaikkine tunteinemme.
Kiitos tästä vuodesta ja rakkauden kantamoista
uuteen vuoteen Sinulle ! Itkulla ja naurulla
ne molemmat purkautuu kyynelillä
ne niin käsikädessä kulkee.
Hyvä niin, lahjaa on itkeminen
aivan kuten hyväksytty nauraminen.
On vain totuus
"Nauraessaki sydän voi itkeä"
Margitta
On onnekasta onnesta itkeä
lääkettä sydämelle.
Sinulle tuntevalle tunteitten tulkitsijalle.
Liisa toivottaa..Onnellista Uutta Vuotta 2009- *MURUKULTA*
********************
Kyyneleestä kasvaa
kaunis puu
Sen lehdistä
ilo heijastuu
Kukat puhkeaa
oksielle sen
Raukkaus jokaisessa
jaamme sen kauneuden
Oksat sen suojaa
runko vahva on
Kukkii se aina -
meidän rakkaus se on
********************
Halirutistus Tuitukka-Ystävälle!
Runokyyhky tuokoon repussaan jotain muutakin hyvää,,mmm...
'Maiskis',, UuteenVuoteen, Gitta, totta kait, Murukulta vilkuttaa! :)Nautitaan Uudesta Runovuodesta, ja ihaillaan Mennyttä Vuotta,,,joka kohta on historiaa....
Olet oikea Ystävä:)
- tiiger-66
aitoutesi ja herkkyytesi
koskettaa,
itkeä ilosta,
olla onnellinen
ja saa rakastaa,
olla rakastettu
kaivattu,,
*wow*
runoilemisiin,
hymyilee~~
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453