puulohikäärme-kalat

luulo

Jos horoskoopeista on hyötyä paria valitessa niin miksi en ole löytänyt yhtään sopivaa esim. näistä: rotta-kauris, tiikeri-rapu, apina-härkä. mikä muu voisi sopia erittäin hyvin? tiedän että on kartettava koiraa, puhvelia ja vuohea. vai unohtaa horoskoopit kokonaan? yx vanhapiika

7

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalakoira

niitä merkkejä kannata ottaa. Kalana en koskaan ole seurustellut ravun, skorpionin tai toisen kalan kanssa, vaikka ne minulle pitäisi parhaiten sopia. Enkä myöskään tiikerin, hevosen tai sian kanssa, jotka kiinalaisten mielestä sopisi koiralle.

Sen sijaan olen seurustellut kahden lohikäärmeen kanssa, ollut naimisissa kaksosvuohen kanssa ja nyt vaakapuhvelin, ihan kivoja kaikki :) Myönnän kyllä, että uhmaan näitä 'luonnonlakeja', ei vaan huvita uida myötävirtaan :)

• Oho.

Unohda. Jos tuijottaa liikaa horoskooppeja, voi sen oikean hukata.

• Tulisika

Jänis-Skorpioni sopii sinulle, niin myös Apina-Skorpioni.

• totta vai ei?

Hei! Olen vielä sen ikäinen, että en ole kouluja kokonaan käynyt ja eräisellä fysiikan tunnilla oli näistä horoskoopeista asiaa... Kävimme läpi tätä mistä nämä horoskoopit ovat syntyneet ja ne ovat joskus aikoja sitten syntyneet maata ja tähtiä nähden tietyille radoille, MUTTA nämä radatpa ovatkin muuttuneet aikojen saatossa ja minä itse, kun olen kala niin opettaja käski lukea omaani edeltävän ja seuraavan horoskoopin JOS haluaa saada varmasti itselle tarkoitettua asiaa JOS näihin uskoo. :) Itse lueskelen vain huvin vuoksi vaikka joskus kyllä kummallisesti sattuu niin, että kun luen illalla horoskooppini täältä netistä, on päivän aikana käynyt niin kuten siinä sanotaan. :o

• Tulisika

Samaa mieltä opettajasi kanssa.

Kiinalainen horoskooppi on kuitenkin aivan erilainen.Kiinalainen astrologia etsii syvempää elämän merkitystä.

• Danzigi

Lukeudun varmaan myös siihen porukkaan joka tekee kaiken päinvastoin. Eli asun vesimiespuhvelin kanssa ja hyvin menee vaikka joka suhteessa minua on varoitettu. Jotenki tuppaa huvittamaan nämä varoitukset joita on milloin mistäkin kuullut :D Niin, itsehhän olen tuo Kalat/tulilohikäärme.

• lool

unohda ja anna sydämen viiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3956
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1879
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1165
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1021
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      331
      894
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      881
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      872
    Aihe