että minkälainen paikka on naisten vankila? Eroaako se paljon miesten vankilasta? Millaisia ovat siellä työskentelevät vartijat? Etenkin naisvartijat, mutta tietenkin myös miehet.
Millainen paikka on naisten vankila?
7
3048
Vastaukset
- siellä töihin
Sen tähden sinne ei naiset tahdo mennä. Siellä naiset joutuvat tarkastamaan naisia sekä myös tekemään heille virtsatestejä. Tämä onkin syy, minkä tähden vankiloissa joissa on naisosastoja on pulaa naisvartijoista. Naiset eivät tahdo tehdä oikein kunnolla sitä työtä mihin vartijat yleensäkin joutuvat. Naiset tulevat mielellään töihin vankiloihin, joissa on vain miehiä. Ei tarkastus työtä, ei virtsatestejä ja kuitenkin miehiä paljon. Naiset pitävät kuitenkin kehuista ja huomiosta. Olen urani varrella huomannut työssäni, kuinka naisvartijaa kuitenkin imartelee miesten antama huomio, oli mies sitten vanki tai vartija.
- täh ja häh
No en käsitä tuota kusitestivalitusta. Aivan hyvin voi miesvartija valvoa itse testin antamista ja naiskollega jatkaa siitä sitten testien teot. Vai? Luulis ettei oo hankala työjako.
- semmost
täh ja häh kirjoitti:
No en käsitä tuota kusitestivalitusta. Aivan hyvin voi miesvartija valvoa itse testin antamista ja naiskollega jatkaa siitä sitten testien teot. Vai? Luulis ettei oo hankala työjako.
nainen ei saa ottaa mieheltä eikä mies naiselta kusitestiä. itse testauksen saa tietysti hoitaa kumpi tahansa.
ja kyllä näissä keskusteluissa on varmasti vähän perää miksi naiset haluavat miesvankiloihin töihin. - oma moka
semmost kirjoitti:
nainen ei saa ottaa mieheltä eikä mies naiselta kusitestiä. itse testauksen saa tietysti hoitaa kumpi tahansa.
ja kyllä näissä keskusteluissa on varmasti vähän perää miksi naiset haluavat miesvankiloihin töihin.ilmeisesti tarkotit viestissäsi miestenvankilaa, ymmärsin väärin
- miesvankilaa
oma moka kirjoitti:
ilmeisesti tarkotit viestissäsi miestenvankilaa, ymmärsin väärin
sillä naiset ovat persoja imartelulle. Mikäs sen mukavampaa on kuin palkita kiva vanki hymyllä ja nauravilla silmillä. Naiset todellakin haluavat olla töissä miesvankiloissa, koska siellä ei tarvitse tehdä niin paljon oikeaa työtä johon he joutuisivat vankiloissa joissa on naisosastoja. Joka vuosi kuuluu huhuja siitä miten hauskaa vankiloissa on. Viimeksi huhu taisi koskea riihimäen vankilaa. Mutta sitä ennen nämä huhut ja tosi-asiat ovat velloneet muissakin vankiloissa.
- öööz
..alkuperäiseen viestin aloittaneen kysymyksiin..? Mustakin olisi kiva kuulla minkälainen paikka on "muurien" sisäpuolella jne.
- Andropov
Olen ollut töissä sekä mies- että naisvankiloissa sekä vartijana että ohjaajana. Olen mies. En haluaisi lähteä jaottelemaan sukupuolen perusteella työolosuhteita, koska sekä mies- että naisvangeissa on vaikeita tapauksia, jotka tekevät työn raskaaksi. Sen olen kuitenkin huomannut, että naisvangit käyttäytyvät törkeämmin naisvartijoita kohtaan kuin miehille. Syytä en osaa sanoa, mutta kyse on pitkälle keskinäisistä kemioista. Joten toisille sopii paremmin naisvankila ja toisille miesvankila. Sille, joka kysyi, miksei miesvartija voi ottaa naiselta virtsatestiä tms., johtuu kansainvälisistä "eettisistä" säännöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829