Soutuvene Tampereelle

mistä kuljetus löytyis halv...

Joo, olis soutuvene, mutta ongelmana on se että se sijaitsee pohjoispohjanmaalla, eli noin 350 kilometriä Tampereelta pohjoiseen. oliskos jollain hyviä vinkkejä halvoista rahti/kuljetusmahdollisuuksista?? vene on pieni 2-3 hengen Terhi, eli aika pieni soutuveneeksi. jos joku tietää jotain rekkaa joka ajelee pohjoisesta tampereelle tyhjillään niin laittakaas jotain vinkkiä, jos vaikka sais samaan kyytiin pikku paatin. oma auto ja kärry jos olis niin sillähän sen sais, mutta jos jostain löytyis keino niin hyvä olis, sais tyynen kelin purtilon tonne näsijärvelle ens kesäksi. jos tietoja hinnoista ja mahdollisista palveluista siis löytyy niin olisin niistä erittäin kiitollinen!
Ja keep on rockin´ on the free wawes!!!

5

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulija

Kysellä mitä otta kiitolinja kuljetuksessa,käyvä nuoutamassa.

• tietäjäzww

soutuvene rahti 80 e suomest paikast a paikkaan b maksimissaan suunnilleen. kerran kysyin mitä maksaa soutuvene oulust hesaan, ja 80 e.

• tietäjä zww

autovuokra, kärry ja bensat helposti tulee hintaa enemmän. jos 350 kilsaa matka kahteen suuntaan, niin
      auton vuokra 60-100 euroo, bensat 90 euroo, kärryvuokra 50 euroo

äkkiä maksaa 200 euroo, ja suurin muuttuja on autovuokra kosk koukkua ei ole ku isommissa, eli 40 euroa saa varautua eli yht 250 euroa=ei kannata.

• mietin myös junaa..

mutta junassa voi olla pirun kallis ja jää keskellä kaupunkia sitten vene. pakuun tuo ei mahtune. pitää ottaa kiitolinjaan yhtyttä sitten. 80 egee ei olis kyllä paha.

• enmuistaenää0010
        mietin myös junaa.. kirjoitti:

mutta junassa voi olla pirun kallis ja jää keskellä kaupunkia sitten vene. pakuun tuo ei mahtune. pitää ottaa kiitolinjaan yhtyttä sitten. 80 egee ei olis kyllä paha.

vr än rahti palveluun kuuluu mun käsittääkseni se et se tuodaan rekal kotipihaan siihen hintaan. kandee soittaa sinne, mut näin se menee.

(eli ei tarvi kaupungil kulkee soutuvene käsissä..:) )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe