TULI APTEEKIN VAIHTO

vanhempi rva

Uniikki kortti ja uniikki kortti ,sitä jaksavat kysyä.Vuosia olen seurannut kassakuittia
koskaan en ole onnistunut ottamaan hyllyltä tavaraa josta olisin uniikki kortilla saanut alennusta.NYT RIITTI! toisessa apteekissa samat tuotteet ihan saman hintaisia,MUTTA NIISTÄ OLIS SAANNU S-etukortilla sentään boonuksia.

31

3689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttävä paikka

Juu ja jopa ruuhka-aikana kassa alkaa tyrkyttää korttia sellaiselle, jolla sitä ei ole. Niinkuin siellä jonossa sitten olisi kiva seistä ja odottaa enemmän tai vähemmän sairaana.
      Itse olen toisesta apteekista alkanut hakea kaikki ja saanut niistä bonukset, mikä on ihan hyvä juttu. Aiemmin kävin "uniikkiapteeksissa" kunhan ensin katsoin kuka kassalla istui - kaikkia kun ei mielestäni pitäisi siihenkään työhön päästää!

• omistajuus

Itse en halua kannattaa sellaista systeemiä jota Suomessa yksityiset apteekit edutavat. Toista olisi, jos apteekin saisi perustaa jokainen vaadittavan koulutuksen omaava kuten Virossa. Silloin syntyisi todellinen kilpailu apteekkien kesken esim. Salon kokoisessa kaupungissa on siellä 13 apteekkia ja täällä kolme. Näin ollen voit arvata kuka tästä tienaa, yksityiset apteekit, toisin kuin Yliopiston apteekki. Minulle tässä on tärkeämpää se kenelle rahani annan kuin saanko jonkin vähäisen bonuksen, eikä tämä tarkoita sitä, että omat tuloni olisivat suuret ( vähän yli tonni kuukaudessa, mutta silti). Kannattaisi perehtyä myös apteekkilupien taustoihin.

• sieltä tuon lääkkeeni
        omistajuus kirjoitti:

Itse en halua kannattaa sellaista systeemiä jota Suomessa yksityiset apteekit edutavat. Toista olisi, jos apteekin saisi perustaa jokainen vaadittavan koulutuksen omaava kuten Virossa. Silloin syntyisi todellinen kilpailu apteekkien kesken esim. Salon kokoisessa kaupungissa on siellä 13 apteekkia ja täällä kolme. Näin ollen voit arvata kuka tästä tienaa, yksityiset apteekit, toisin kuin Yliopiston apteekki. Minulle tässä on tärkeämpää se kenelle rahani annan kuin saanko jonkin vähäisen bonuksen, eikä tämä tarkoita sitä, että omat tuloni olisivat suuret ( vähän yli tonni kuukaudessa, mutta silti). Kannattaisi perehtyä myös apteekkilupien taustoihin.

Virossa on muutenkin lääkkeet halvempia ja itsehoitolääkkeitten valkoima paljon suurempi kuin Suomessa. Suomen apteekeista ei saa kuin Buranaa ja Mobilatia ja loput lääkkeet onkin reseptillä, johtuen tiukasta lääkelaista.
        Itse tuon Virosta melkein kaikki lääkkeeni ja vaikka en niistä mitään Kela korvauksia saakaan, niin silti ovat halvempia.
        Siellä on esim. mieletön valikoima esim. tavallisia flunssa- ja nuhalääkkeitä, jotka ovat tehokkaita ja joista me saamme vain haaveilla.

• Ei osuuskaupan orja

No voi juku, että oikein boonuksen.

• kortit..

ja miksi joka firmalla pitää olla omat kortit niin että niitä on sitten lompakko täynnä.
      eikö ne voisi yksinkertaisesti asiakkaan luvalla rekisteröidä pankkikortin numeron ja antaa edut sen perusteella.
      jos mitään etuja nyt ylipäätään tulee, hintoihin ne on lisätty.

mutta kiva asioida esim lidlissä kun riittää se että on rahaa maksaa ostokset. pankkikortin lisäksi ei muita kortteja tartteta.

tehdäänpä nyt sitten porukalla intentaariota mitä kortteja lompsasta löytyy.
      oma lista:
      henkilökortti, op visa electron, s-pankki visa debit, ykkösbonus, europeiskt sjukvårdskort, tulityökortti, työturvallisuuskortti, vanhanmallinen kela-kortti, elintenluovutussuostumus-kortti.

nykytekniikalla nuo kaikki saisi integroitua yhdelle kortille. miksi niin ei tehdä?

• Andy Pipkin

Mulla on Plussa-kortti, S-etukortti, pankkikortti, jossa Visa, Veikkauskortti, hemtex, kirjastokortti, Eurooppalainen sairasvakuutuskortti, Kelakortti, henkkarit, Lindex, Uniikkikortti, KappAhl, Akateeminen Kirjakauppa - ainakin nämä nyt tulee heti mieleen.
        Samaa mieltä olen, että Lidlissä on kiva asioida, kun kukaan ei kysy korttia, eikä tyrkytä jos sitä ei satu olemaan.
        Toisaalta, jos kortilla luvataan jotain alennusta, niin se pitää myös saada. Noihin katteettomiin kortilla luvattuihin alennuksiin törmää joka kaupassa. Olen alkanut nipottaa niistä ja joka kerta on korjattu asia ja samalla sanottu, että voi voi meille ei ole kirjautunut se ja se järjestelmään ja että alennus on jo loppunut, mutta lappu jäänyt hyllyyn. Kaikissa tapauksissa alennukset on tuleet, mutta vähän jää silti harmittamaan.
        Parempi se on bonus yksityisestä apteekista kuin saamatta jäänyt ale YA:sta!

• ...........

mitäs tuossa nyt sitten on ihmeellistä.. kysytään niitä bonuskortteja joka kaupan kassalla.. eikö rouvaa häiritse bonuskortin kysely niissä kaupoissa joiden kortin omistat?

Korttien tarkoitus loppupeleissä lienee kuitenkin se asiakkaan kulutustottumusten seuranta ja sitouttaminen tietyn ketjun asiakkaaksi. Eri kaupoissa tämä tehdään eri tavoin..

• ja uudestaan

Ei rouvaa häirinnytkään kortin kysely, vaan se, että kortilla olisi pitänyt saada alennusta jostain tuotteesta, vaan ei sitä alennusta tullutkaan ja usein on käynyt samalla tavalla.
        Varmasti hän niinkuin moni muukin on ottanut kortteja saadakseen niillä jotain etua.

• .....................
        ja uudestaan kirjoitti:

Ei rouvaa häirinnytkään kortin kysely, vaan se, että kortilla olisi pitänyt saada alennusta jostain tuotteesta, vaan ei sitä alennusta tullutkaan ja usein on käynyt samalla tavalla.
        Varmasti hän niinkuin moni muukin on ottanut kortteja saadakseen niillä jotain etua.

uudestaan ja uudestaan lukemalla siitä saattaa moisen kuvan saadakin.. Aika tarkkaan pitää tavata teksti kuitenkin..

Mutta kuitenkin.. ylempänä olevassa kirjoituksessani korttien tarkoitus kerrottu

• mun mielestäni
        ..................... kirjoitti:

uudestaan ja uudestaan lukemalla siitä saattaa moisen kuvan saadakin.. Aika tarkkaan pitää tavata teksti kuitenkin..

Mutta kuitenkin.. ylempänä olevassa kirjoituksessani korttien tarkoitus kerrottu

Korteilla kai kaikki nykyisin pelaa, mutta ei niillä oikeastaan mitään halvemmalla saa.
        Hinnoittelu on tehty sellaiseksi, että korttia näyttämällä saa näennäisen alennuksen.
        Sen huomaa, kun vertaa ruoassa Lidlin hintoja muiden kauppojen hintoihin. Sieltä ei poonuksia jaella ja hinnat ovat alhaisempia kuin muualla.
        Kävijämäärä on lisääntynyt viimeaikoina roimasti. Meiltä töistäkin ne nirppanokat, jotka aluksi sanoivat, että ei siellä ole mitään, mitä he ostaisivat, käyvät siellä nykyään säännöllisesti. Enää ei heillekään se osuuskaupan poonuskortti ole se kaikkein tärkein asia.

• ...................
        mun mielestäni kirjoitti:

Korteilla kai kaikki nykyisin pelaa, mutta ei niillä oikeastaan mitään halvemmalla saa.
        Hinnoittelu on tehty sellaiseksi, että korttia näyttämällä saa näennäisen alennuksen.
        Sen huomaa, kun vertaa ruoassa Lidlin hintoja muiden kauppojen hintoihin. Sieltä ei poonuksia jaella ja hinnat ovat alhaisempia kuin muualla.
        Kävijämäärä on lisääntynyt viimeaikoina roimasti. Meiltä töistäkin ne nirppanokat, jotka aluksi sanoivat, että ei siellä ole mitään, mitä he ostaisivat, käyvät siellä nykyään säännöllisesti. Enää ei heillekään se osuuskaupan poonuskortti ole se kaikkein tärkein asia.

tarkoitus onkin vain pitää asiakkaat oman ketjun asiakkaina antamalla murusia takaisin heille.. ja näin asiakas on tyytyväinen vaikka luultavasti olisi saanut tuotteet halvemmalla muualta

• vanhempi rva
        ja uudestaan kirjoitti:

Kyllä siellä "uniikki" apteekissakin on tuotteita
        joista saa alennuksen, mutta en ole vaan koskaan tarvinnut juuri niitä tuotteita,mutta S-etukortilla
        saa "sen snadin" boonuksen ostan mitä tahansa.

• Salossa.
        ja uudestaan kirjoitti:

K- rautakaupat kusettavat eniten näissä bonuksissa. Ei saa vaikka pitäisi?

• saamtta usein
        Salossa. kirjoitti:

K- rautakaupat kusettavat eniten näissä bonuksissa. Ei saa vaikka pitäisi?

Kyllä niitä kusettajia riittää. Hyllyssä on lappuja, että plussa tai bonuskortilla alennusta ja kun menee kassalle, niin alennusta ei tulekaan, ellei asiasta huomauta. Kyllä on aika turhauttavaa tämä korttikauppa!

• jepa
        vanhempi rva kirjoitti:

Kyllä siellä "uniikki" apteekissakin on tuotteita
        joista saa alennuksen, mutta en ole vaan koskaan tarvinnut juuri niitä tuotteita,mutta S-etukortilla
        saa "sen snadin" boonuksen ostan mitä tahansa.

Tiedoksi vaan, että lääkkeistä ei anneta s-bonusta. S-bonus koskee kaikkia muita tuotteita paitsi lääkkeitä. Lääkelaki kieltää lääkkeiden sitomisen bonusjärjestelmiin.

• Tänäänkin-kävin

Jos ostat muuta kuin reseptilääkkeitä niin saat alennusta ostojesi kokonaismäärän mukaan. Mulla ainakin näkyy kuitissa joka kerran :-)

Vanha rouva vaihtaa vaan apteekkia jos kerran ahdistaa...

• vanhempi rva

Reseptilääkkeistä ja niihin verrattavista muista
        lääkkeistä EI TIETENKÄÄN SAA!!!! niistähän tulee jo KELAN korv.(siis reseptil.)
        Kyllä joudut ostamaan valtavat määrät lääkkeitä
        että boonuksiin yllät.Parempi näin kun ei tarvi suuria määriä lääkkeitä, saa niistäkin vähistä ostoksista sen pienen boonuksen.

• Heh heh
        vanhempi rva kirjoitti:

että boonuksiin yllät.Parempi näin kun ei tarvi suuria määriä lääkkeitä, saa niistäkin vähistä ostoksista sen pienen boonuksen.

Eli on apteekin syy että ostat niin vähän lääkkeitä että et saa bonusta?

Jopa on rouvalla piuhat löysässä!

• Ei ostojen mukaan
        vanhempi rva kirjoitti:

Rouva ei tiedä edes mistä puhuu, sillä alennus EI määräydy ostojen vaan käyntien mukaan!

Jos ostat vähintään 10 eri kertaa (siis vähemmän kuin kerran kuussa) ei reseptilääkkeitä kalenterivuodessa (1.2. - 31.12. välinen aika) niin saat alennusta 10 %!

Keskittämisalennus vuonna 2008
        Rekisteröidyt asiakaskäynnit vuodessa   Alennus
        5   2%
        10   3%
        20   4%
        30   5%
        40   6%
        50   7%
        60   8%

• kamala
        Ei ostojen mukaan kirjoitti:

Rouva ei tiedä edes mistä puhuu, sillä alennus EI määräydy ostojen vaan käyntien mukaan!

Jos ostat vähintään 10 eri kertaa (siis vähemmän kuin kerran kuussa) ei reseptilääkkeitä kalenterivuodessa (1.2. - 31.12. välinen aika) niin saat alennusta 10 %!

Keskittämisalennus vuonna 2008
        Rekisteröidyt asiakaskäynnit vuodessa   Alennus
        5   2%
        10   3%
        20   4%
        30   5%
        40   6%
        50   7%
        60   8%

ruuhka, ja tosi vähän palvelutiskissä ihmisiä.
        Aina on joku paikka tuhjänä, vaikka ihmisiä on ruuhkana sisällä.
        Nytkin maanantaina oli 50 jonokoneen mukaan ennen, kun lipun otti!
        Kannattaisi parantaa sitä palvelua, kun kerran on "monopoli" apteekki seudulla!

• Apteekin asiakas minäkin
        kamala kirjoitti:

ruuhka, ja tosi vähän palvelutiskissä ihmisiä.
        Aina on joku paikka tuhjänä, vaikka ihmisiä on ruuhkana sisällä.
        Nytkin maanantaina oli 50 jonokoneen mukaan ennen, kun lipun otti!
        Kannattaisi parantaa sitä palvelua, kun kerran on "monopoli" apteekki seudulla!

Mun mielest Salossa ainakin neljä apteekkia jos Halikon apteekki lasketaan jo mukaan Saloon.

Mikäs monopoli se on?

Syy taitaa olla se että YA on ainut joka palvelee pitkään ja on aina auki, sinne kun menee niin ei tarvi repiä lukittuja ovia. Kävin tiistaina ja edellä oli 16 asiakasta, jonotin 6 minuuttia ja tuli vuoroni, aika nopeaa sanon minä.

• ja edelläni
        Apteekin asiakas minäkin kirjoitti:

Mun mielest Salossa ainakin neljä apteekkia jos Halikon apteekki lasketaan jo mukaan Saloon.

Mikäs monopoli se on?

Syy taitaa olla se että YA on ainut joka palvelee pitkään ja on aina auki, sinne kun menee niin ei tarvi repiä lukittuja ovia. Kävin tiistaina ja edellä oli 16 asiakasta, jonotin 6 minuuttia ja tuli vuoroni, aika nopeaa sanon minä.

oli 47 asiakasta.
        En jonottanut, kuten ei kovin moni muukaan, silloin.
        Muutaman tunnin päästä kävin uudelleen, edelläni oli silloin 25 asiakasta. Edelleenkään en jonottanut, kuten ei moni muukaan.
        Kävin illalla 20.00, edelläni oli 8 asiakasta. Jonotin, kuten moni muukin. Jonotus kesti 55 minuuttia.

Hyvä paikka jonotella, saisivat keksiä jotain ohjelmaa, niin olisi kiva jonotella, monopolissa, sano, perkele.

• Nautitko jonotuksesta
        ja edelläni kirjoitti:

oli 47 asiakasta.
        Muutaman tunnin päästä kävin uudelleen, edelläni oli silloin 25 asiakasta. Edelleenkään en jonottanut, kuten ei moni muukaan.
        Kävin illalla 20.00, edelläni oli 8 asiakasta. Jonotin, kuten moni muukin. Jonotus kesti 55 minuuttia.

Hyvä paikka jonotella, saisivat keksiä jotain ohjelmaa, niin olisi kiva jonotella, monopolissa, sano, perkele.

Olipa vitsikäs juttu, tämä sinun jonotuksesi, oikein aloin nauraa. Lähistöllä kaksi muuta apteekkia auki samaan aikaan ja sinä vaan käyt laskemassa montako ihmistä on tämän apteekin jonoissa. Et ehkä ole kovin sairas eikä sinulla myöskään ole puutetta ajasta ennemminkin tuntuu olevan niin, ettet tiedä mihin aikasi käyttäisit. Voisit varmaan laajentaa jonotutkimusta muihin pisteisiin, esim. päivystykseen, kirjastoon, kauppojen jonoihin tms. Olisi hauska lukea tuloksia. Hyvää uutta vuotta joka tapauksessa jonoissa tai ilman.

• Farmaseutti Faarao
        ja edelläni kirjoitti:

oli 47 asiakasta.

Missä monopolissa? Salossa on kaksi muutakin apteekkia, opettele edes sivistyssanan merkitys ennenkuin käytät :-)

Edelläni oli tiistai-iltapäivällä 16 asiakasta ja siinä kului aikaa noin 12 minuuttia kun oli vuoroni.

Mistä muuten tiedät kuka on tulossa reseptilääkettä ostamaan jos ei ole jonossa?

Taidat olla hiukan pipi :-D

• vanhempi rouva Salosta

Jos olet noin tyhmä niin pidä asia edes omana tietonasi, älä täällä huutele sitä kaikille!

• vanhempi rva

Kuules poika,ÄLÄ SINÄ KIRJOITTELE MINUN NIMISSÄNI näitä tyhmiä viestejä,kirjoitustasi
        ohjaili vissiin kuningas alkohooli, kun meni
        nimim. ja otsikko väärin päin.
        siis, HYVÄ NEUVO SINULLE OTSIKKO,ei ole minun tekstiäni.

• Taas humalassa?
        vanhempi rva kirjoitti:

Kuules poika,ÄLÄ SINÄ KIRJOITTELE MINUN NIMISSÄNI näitä tyhmiä viestejä,kirjoitustasi

Kuka on tämä mummon mainitsema "otsikko"?

• Vanhamepi rouva
        vanhempi rva kirjoitti:

Anteeksi kun huppelissa kirjoitin perättömiä Yliopiston Apteekista.

Olen pahoillani!

• Vanhempi rua

Jos vielä kirjoitat nimimerkilläni niin tulee tupenrapinat! Otetaanko mummo vastaan mummo matsi YA:n edessä ja katsotaan kuka nimimerkkiä saa käyttää?

• Valvova

Nimimerkkiä saa käyttää KUKA tahansa jos sitä ei ole rekisteröity.

• alennuksiako

hah,hah,haa.Tappiollista kauppaa ei ole koskaan harrastettu.Kaupankäynti tarkoittaa voiton maksimointia.Vaikka omistaisit tuhat korttia liikkeestä mistä tahansa,AINA JÄÄT TAPPIOLLE.Sama koskee esim. ALE-myyntikautta.ALE-prosentti jossakin tuotteessa 75%.Täh?Ai jaha ostankin tuotteen.Oi ihana mekko.Sain tosi halvalla.Sain tämän 75%:n alennuksella ja näin kaunis,ihanaa.Todellisuudessa hinta ja laatu-vertailu on paikallaan,sillä mistä lähtöhinnasta tuo 75% on,onkin jo toinen juttu.Jos mekon myyntihinta alennettuna on 65€,niin mikä on mekon lähtöhinta,jos alennus on 75%.???------Niinhän se menee Bonus-korttienkin kanssa.Periaatteessa sama juttu,mutta sovellettuna jokapäiväisiin hintoihin.Ja siks toiseks niin ei kukaan Bonus-korttia tappiokseen edes myy/anna.Siitä maksetaan tietty summa,joka on tarkalleen huomioitu suhteessa myytävien tuotteiden hintoihin ja muihin kuluihin.Kortit ovat todellakin "onnellisuuden välikappaleita".Ne ovat myöskin kilpailuyhteiskunnassamme nimenomaan asiakkaiden kalastamista varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5071
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3593
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      101
      1292
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      903
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      773
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      759
    Aihe