patti kämmenselässä - Luusyöpä?

syöpäluuluusyöpälusyöpälysi

Minulla on ollut joitakin kuukausia kämmenenselän ja ranteen välissä semmoinen luinen patti joka näkyy kun taittaa kämmentä kohti rannetta.Voisiko se olla luusyöpä? Vai olisiko joku luun liikakasvu? Mitkä ovat luusyövän oireet?

Kiitos

10

6602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

Kuulostaa ihan tavalliselta "luukyhmyltä", mikä minullakin on molemmissa käsissä ranteessa.

• luusyöpäluusyöpäluuluusyöpä

Niin mutta kun se kyhmy on sillätavalla ylhäällä, kämmen selän lähellä.

• -------------------
        luusyöpäluusyöpäluuluusyöpä kirjoitti:

Niin mutta kun se kyhmy on sillätavalla ylhäällä, kämmen selän lähellä.

Katso onko sinulla toisessa kädessä samanlainen. Jos on, niin voit olla melko varma siitä, että tuo ei ole mikään kasvain...

Tai sitten voit käydä näyttämässä sitä aina lääkärissä, jos se vaivaa sinua.

• syöpäluuluusyöoäluliki
        ------------------- kirjoitti:

Katso onko sinulla toisessa kädessä samanlainen. Jos on, niin voit olla melko varma siitä, että tuo ei ole mikään kasvain...

Tai sitten voit käydä näyttämässä sitä aina lääkärissä, jos se vaivaa sinua.

Se on vain oikeassa kädessä.Mitkä ovat luusyövän oireet?

• -----------------------
        syöpäluuluusyöoäluliki kirjoitti:

Ei kannata aina miettiä sitä pahinta. Luusyöpä taitaa olla kuitenkin olla niitä harvinaisimpia syöpiä (?)... en ainakaan itse löytänyt kovin paljon siitä tietoa googlettamalla. Käy näyttämässä sitä lääkärille, koska se näyttää vaivaavan sinua paljon. Saat myös mielenrauhan kun tiedät, mitä se on. :s

• syöpäluuluusyöoälaiss
        ----------------------- kirjoitti:

Ei kannata aina miettiä sitä pahinta. Luusyöpä taitaa olla kuitenkin olla niitä harvinaisimpia syöpiä (?)... en ainakaan itse löytänyt kovin paljon siitä tietoa googlettamalla. Käy näyttämässä sitä lääkärille, koska se näyttää vaivaavan sinua paljon. Saat myös mielenrauhan kun tiedät, mitä se on. :s

Juu, näin pitää tehdä. Olen aika luulotautinen tälläisten asioiden suhteen. :D

• -----------------
        syöpäluuluusyöoälaiss kirjoitti:

Juu, näin pitää tehdä. Olen aika luulotautinen tälläisten asioiden suhteen. :D

Jep, minäkin olen luulotautinen kaikkien pattien suhteen melkein aina, mutta pahinta ei kannata aina miettiä. :)

• vaarallista
        syöpäluuluusyöoäluliki kirjoitti:

Uskoisin ennemmin, että nivelpussi tukossa, itselleni tulee milloin mihinkin käsien alueelle noita patteja ja isoja, mutta kokemuksesta tiedän, että nivelpussi vain tukossa. Menee ajan kanssa ohi, lääkäri on joskus minulta puhkonutkin niitä, mutta se käy kyllä niin kipeää, etten suosittele.

• patti
        vaarallista kirjoitti:

Uskoisin ennemmin, että nivelpussi tukossa, itselleni tulee milloin mihinkin käsien alueelle noita patteja ja isoja, mutta kokemuksesta tiedän, että nivelpussi vain tukossa. Menee ajan kanssa ohi, lääkäri on joskus minulta puhkonutkin niitä, mutta se käy kyllä niin kipeää, etten suosittele.

Paukuta varovasti sitä vasaralla, mulla oli monta kuukautta se patti samassa paikassa ku sulla ja sain sen niin pois, ei oo uusinut.

• lääkärisnainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe