Minulla on ollut joitakin kuukausia kämmenenselän ja ranteen välissä semmoinen luinen patti joka näkyy kun taittaa kämmentä kohti rannetta.Voisiko se olla luusyöpä? Vai olisiko joku luun liikakasvu? Mitkä ovat luusyövän oireet?
Kiitos
patti kämmenselässä - Luusyöpä?
10
6602
Vastaukset
- --------
Kuulostaa ihan tavalliselta "luukyhmyltä", mikä minullakin on molemmissa käsissä ranteessa.
- luusyöpäluusyöpäluuluusyöpä
Niin mutta kun se kyhmy on sillätavalla ylhäällä, kämmen selän lähellä.
- -------------------
luusyöpäluusyöpäluuluusyöpä kirjoitti:
Niin mutta kun se kyhmy on sillätavalla ylhäällä, kämmen selän lähellä.
Katso onko sinulla toisessa kädessä samanlainen. Jos on, niin voit olla melko varma siitä, että tuo ei ole mikään kasvain...
Tai sitten voit käydä näyttämässä sitä aina lääkärissä, jos se vaivaa sinua. - syöpäluuluusyöoäluliki
------------------- kirjoitti:
Katso onko sinulla toisessa kädessä samanlainen. Jos on, niin voit olla melko varma siitä, että tuo ei ole mikään kasvain...
Tai sitten voit käydä näyttämässä sitä aina lääkärissä, jos se vaivaa sinua.Se on vain oikeassa kädessä.Mitkä ovat luusyövän oireet?
- -----------------------
syöpäluuluusyöoäluliki kirjoitti:
Se on vain oikeassa kädessä.Mitkä ovat luusyövän oireet?
Ei kannata aina miettiä sitä pahinta. Luusyöpä taitaa olla kuitenkin olla niitä harvinaisimpia syöpiä (?)... en ainakaan itse löytänyt kovin paljon siitä tietoa googlettamalla. Käy näyttämässä sitä lääkärille, koska se näyttää vaivaavan sinua paljon. Saat myös mielenrauhan kun tiedät, mitä se on. :s
- syöpäluuluusyöoälaiss
----------------------- kirjoitti:
Ei kannata aina miettiä sitä pahinta. Luusyöpä taitaa olla kuitenkin olla niitä harvinaisimpia syöpiä (?)... en ainakaan itse löytänyt kovin paljon siitä tietoa googlettamalla. Käy näyttämässä sitä lääkärille, koska se näyttää vaivaavan sinua paljon. Saat myös mielenrauhan kun tiedät, mitä se on. :s
Juu, näin pitää tehdä. Olen aika luulotautinen tälläisten asioiden suhteen. :D
- -----------------
syöpäluuluusyöoälaiss kirjoitti:
Juu, näin pitää tehdä. Olen aika luulotautinen tälläisten asioiden suhteen. :D
Jep, minäkin olen luulotautinen kaikkien pattien suhteen melkein aina, mutta pahinta ei kannata aina miettiä. :)
- vaarallista
syöpäluuluusyöoäluliki kirjoitti:
Se on vain oikeassa kädessä.Mitkä ovat luusyövän oireet?
Uskoisin ennemmin, että nivelpussi tukossa, itselleni tulee milloin mihinkin käsien alueelle noita patteja ja isoja, mutta kokemuksesta tiedän, että nivelpussi vain tukossa. Menee ajan kanssa ohi, lääkäri on joskus minulta puhkonutkin niitä, mutta se käy kyllä niin kipeää, etten suosittele.
- patti
vaarallista kirjoitti:
Uskoisin ennemmin, että nivelpussi tukossa, itselleni tulee milloin mihinkin käsien alueelle noita patteja ja isoja, mutta kokemuksesta tiedän, että nivelpussi vain tukossa. Menee ajan kanssa ohi, lääkäri on joskus minulta puhkonutkin niitä, mutta se käy kyllä niin kipeää, etten suosittele.
Paukuta varovasti sitä vasaralla, mulla oli monta kuukautta se patti samassa paikassa ku sulla ja sain sen niin pois, ei oo uusinut.
- lääkärisnainen
Tuosta löytyy kuvakin:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyytelörakko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265