Tunnetteko toisianne?

kalaN

Tuli mieleen sellainen juttu, että onko teillä muilla kaloilla paljon kalaystäviä tai sukulaisia? Kalathan tulevat tunnetusti hyvin toimeen toistensa kanssa, mutta minulla ei ole yhtään ainuttakaan kalakaveria :( Ei sukulaisia, ei ystäviä, ei työkaveria, ei edes yhtään entistä poikaystävää, joka olisi kalojen merkissä syntynyt.

Mitä ihmettä? Baareissakin tapaan vain kaksosia ja vaakoja :) Johtunee varmaa muista kartan tekijöistä tai sitten hakeudun niitten ihmisten seuraan, jotka ovat tyystin erilaisia kuin minä.

Mites teillä muilla? Oletteko pohtineet, minkä merkkisiä ihmisiä ympärillänne pyörii?

9

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamamma

On kaloja sukulaisina ja ystävinä liki 30 ja toimeen ollaan tultu iästä riippumatta =) Baareissa ei tule kovin paljon pyörittyä, mutta muissa yhteyksissa kaloja ui vastaan ja rinnalla jatkuvasti

• kalaN

totta, kalat pitävät juuri eri ikäisistä ja muutenkin erilaisista ihmisistä. Itse asiassa unohdin, onhan minulla kalaisoäiti 82 v. ja pirteä kuin aira samulin :) sellaiseksi tahdon itsekin isona.

• kalatyttönen
        kalaN kirjoitti:

totta, kalat pitävät juuri eri ikäisistä ja muutenkin erilaisista ihmisistä. Itse asiassa unohdin, onhan minulla kalaisoäiti 82 v. ja pirteä kuin aira samulin :) sellaiseksi tahdon itsekin isona.

Kaveripiiriin ei kuulu yhtäkään kalaa -yllättävän paljon oinaita, vaikka nuo kaksi pitäis aika huono yhdistelmä olla.. Usein kyllä ihmisjoukosta kalat erottuu ulkoisesti. Tai esim. kun katselee eri palstoilla ihmisten kuvia, oma huomio kiinnittyy eniten juuri kaloihin. Kalojen silmissä on jotakin itselle tuttua. :) Tai ihan vaikka kun menee uuteen työpaikkaan, huomaa aika pian porukasta ketkä on kaloja -kysymättäkin.
        Mä kyllä huomaan kaipaavani ympärilleni muita kaloja, koska innostun 27x enemmän kun tapaan "kaltaisiani" verrattuna muiden merkkien edustajiin.

• kalaN
        kalatyttönen kirjoitti:

Kaveripiiriin ei kuulu yhtäkään kalaa -yllättävän paljon oinaita, vaikka nuo kaksi pitäis aika huono yhdistelmä olla.. Usein kyllä ihmisjoukosta kalat erottuu ulkoisesti. Tai esim. kun katselee eri palstoilla ihmisten kuvia, oma huomio kiinnittyy eniten juuri kaloihin. Kalojen silmissä on jotakin itselle tuttua. :) Tai ihan vaikka kun menee uuteen työpaikkaan, huomaa aika pian porukasta ketkä on kaloja -kysymättäkin.
        Mä kyllä huomaan kaipaavani ympärilleni muita kaloja, koska innostun 27x enemmän kun tapaan "kaltaisiani" verrattuna muiden merkkien edustajiin.

mainitsit, niin kyllä itsekin innostun aina kuin pikkulapsi, kun tapaan jonkun samanhenkisen kalan. Ehkäpä kalat liikkuvat sitten niin samoilla sfääreillä, että siitä on helppo innostua. Siksi varmaan kaipaankin kaloja vähän enemmän elämääni..

Mun ympärillä pyörii kuolettavan paljon vaakoja, oinaita ja jousimiehiä. Ei niissä mitään valittamista ole mutta..

Voi myös olla, että kun olen miesvaltaisella, teknisellä alalla, ei täältä paljon herkkiä ja luovia kalaihmisiä löydy :)

• kalojen kans pärjään

entä itse t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4

• kaloja-

Ensirakkaani, siskoni, siskontyttö ja poika, minä, ex-anoppi ja ex-appi, parhaan ystäväni ex-vaimo.. kaikki ollaan kaloja ja helppo on ollut kaikkien kanssa tulla toimeen. Ei mitään turhaa hienostelua, vaan suoraa ja rehellistä kanssakäymistä. Ja vaikka elämän kuviot on muuttuneet, moneenkin otteeseen itsellä ja muilla, silti kun nähdään, juttu jatkuu siitä mihin se viimeksi jäi. Vallan hulvattomia tyyppejä kaikki. Eloisia, pinnallisia ja samaan aikaan syvällisiä, taiteellisia, luovia ja kaikin puolin kauniita. Kaksi kalaa kun kohtaa, muut vain jäävät suu auki katsomaan. Mikä vetovoima noilla ihmisillä toisiinsa oikein on ?

• Danzigi

Tuosta vaan ihmeekseni rupesin asiaa miettimään niin eihän mun kavereista yksikään ole kalat. Omituista kait sekin. Muita merkkejä onkin sitten aika kirjava sakki. Voisin melkein sanoa et kaikkein vaikein on Neitsyt. Mä luulen et mullakin on tuo et hakeudun ihan toistenlaisten ihmisten seuraan kuin mitä itse olen. Lähinnä kait täytyy olla sellasia sosiaalisia ja aitoja ihmisiä. Siinä on mun vaatimukset.
      Enkä jaksa mitään pinnallisia ja muita kuin itseään esittäviä ihmisiä. Enkä niitäkään jotka kattelevat pitkin nenänvarttaan arvostelevasti toisia, vähän tuntemattomimpia.

• muttamuitakyllä

Minun kaveripiiriini kuuluu paljon skorppareita ja vesimiehiä, jokunen neitsytkin löytyy. Kaveripiirissä ei kyllä kaloja näy, mutta sitten kun niihin törmää niin todella hyvin toimeen tullaan. Viimevuosina on kimppuuni (seuraani) tullut valtava määrä kaksosia!!

• shiina

Muutamia on, esim. pappani, enon vaimo, lapsuuden paras kaverini ja joitakin tuttuja. Saisi olla kyllä enemmänkin.
      Tässä viime aikoina olen tuntenut ihmeellistä vetoa pariin tyyppiin, jotka ovat sitten myöhemmin paljastuneet kaloiksi. Harvoin olen tuntenut sellaista vapautuneisuutta ja ymmärtäväisyyttä kenenkään seurassa. He todella tuntuvat aivan sielunkumppaneilta, heti ensitapaamisesta lähtien.
      Eilen varsinkin olin aivan onneni kukkuloilla, kun selvisi, että elämäni rakkaus on myös kalat. Kyllähän minä sen syvällä sisimmässäni tunsin jo ensimmäisestä katseesta lähtien. Siinä vaan on jotain, mitä kala ei voi yhdenkään toisen merkin kanssa saada. Meillä on ikuinen yhteys, joka ei koskaan katkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      139
      5680
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      4198
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      11
      1777
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      1048
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      963
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      67
      962
    7. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      147
      961
    8. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      86
      887
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      114
      828
    10. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      42
      814
    Aihe