Tunnetteko toisianne?

kalaN

Tuli mieleen sellainen juttu, että onko teillä muilla kaloilla paljon kalaystäviä tai sukulaisia? Kalathan tulevat tunnetusti hyvin toimeen toistensa kanssa, mutta minulla ei ole yhtään ainuttakaan kalakaveria :( Ei sukulaisia, ei ystäviä, ei työkaveria, ei edes yhtään entistä poikaystävää, joka olisi kalojen merkissä syntynyt.

Mitä ihmettä? Baareissakin tapaan vain kaksosia ja vaakoja :) Johtunee varmaa muista kartan tekijöistä tai sitten hakeudun niitten ihmisten seuraan, jotka ovat tyystin erilaisia kuin minä.

Mites teillä muilla? Oletteko pohtineet, minkä merkkisiä ihmisiä ympärillänne pyörii?

9

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalamamma

On kaloja sukulaisina ja ystävinä liki 30 ja toimeen ollaan tultu iästä riippumatta =) Baareissa ei tule kovin paljon pyörittyä, mutta muissa yhteyksissa kaloja ui vastaan ja rinnalla jatkuvasti

• kalaN

totta, kalat pitävät juuri eri ikäisistä ja muutenkin erilaisista ihmisistä. Itse asiassa unohdin, onhan minulla kalaisoäiti 82 v. ja pirteä kuin aira samulin :) sellaiseksi tahdon itsekin isona.

• kalatyttönen
        kalaN kirjoitti:

totta, kalat pitävät juuri eri ikäisistä ja muutenkin erilaisista ihmisistä. Itse asiassa unohdin, onhan minulla kalaisoäiti 82 v. ja pirteä kuin aira samulin :) sellaiseksi tahdon itsekin isona.

Kaveripiiriin ei kuulu yhtäkään kalaa -yllättävän paljon oinaita, vaikka nuo kaksi pitäis aika huono yhdistelmä olla.. Usein kyllä ihmisjoukosta kalat erottuu ulkoisesti. Tai esim. kun katselee eri palstoilla ihmisten kuvia, oma huomio kiinnittyy eniten juuri kaloihin. Kalojen silmissä on jotakin itselle tuttua. :) Tai ihan vaikka kun menee uuteen työpaikkaan, huomaa aika pian porukasta ketkä on kaloja -kysymättäkin.
        Mä kyllä huomaan kaipaavani ympärilleni muita kaloja, koska innostun 27x enemmän kun tapaan "kaltaisiani" verrattuna muiden merkkien edustajiin.

• kalaN
        kalatyttönen kirjoitti:

Kaveripiiriin ei kuulu yhtäkään kalaa -yllättävän paljon oinaita, vaikka nuo kaksi pitäis aika huono yhdistelmä olla.. Usein kyllä ihmisjoukosta kalat erottuu ulkoisesti. Tai esim. kun katselee eri palstoilla ihmisten kuvia, oma huomio kiinnittyy eniten juuri kaloihin. Kalojen silmissä on jotakin itselle tuttua. :) Tai ihan vaikka kun menee uuteen työpaikkaan, huomaa aika pian porukasta ketkä on kaloja -kysymättäkin.
        Mä kyllä huomaan kaipaavani ympärilleni muita kaloja, koska innostun 27x enemmän kun tapaan "kaltaisiani" verrattuna muiden merkkien edustajiin.

mainitsit, niin kyllä itsekin innostun aina kuin pikkulapsi, kun tapaan jonkun samanhenkisen kalan. Ehkäpä kalat liikkuvat sitten niin samoilla sfääreillä, että siitä on helppo innostua. Siksi varmaan kaipaankin kaloja vähän enemmän elämääni..

Mun ympärillä pyörii kuolettavan paljon vaakoja, oinaita ja jousimiehiä. Ei niissä mitään valittamista ole mutta..

Voi myös olla, että kun olen miesvaltaisella, teknisellä alalla, ei täältä paljon herkkiä ja luovia kalaihmisiä löydy :)

• kalojen kans pärjään

entä itse t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤4

• kaloja-

Ensirakkaani, siskoni, siskontyttö ja poika, minä, ex-anoppi ja ex-appi, parhaan ystäväni ex-vaimo.. kaikki ollaan kaloja ja helppo on ollut kaikkien kanssa tulla toimeen. Ei mitään turhaa hienostelua, vaan suoraa ja rehellistä kanssakäymistä. Ja vaikka elämän kuviot on muuttuneet, moneenkin otteeseen itsellä ja muilla, silti kun nähdään, juttu jatkuu siitä mihin se viimeksi jäi. Vallan hulvattomia tyyppejä kaikki. Eloisia, pinnallisia ja samaan aikaan syvällisiä, taiteellisia, luovia ja kaikin puolin kauniita. Kaksi kalaa kun kohtaa, muut vain jäävät suu auki katsomaan. Mikä vetovoima noilla ihmisillä toisiinsa oikein on ?

• Danzigi

Tuosta vaan ihmeekseni rupesin asiaa miettimään niin eihän mun kavereista yksikään ole kalat. Omituista kait sekin. Muita merkkejä onkin sitten aika kirjava sakki. Voisin melkein sanoa et kaikkein vaikein on Neitsyt. Mä luulen et mullakin on tuo et hakeudun ihan toistenlaisten ihmisten seuraan kuin mitä itse olen. Lähinnä kait täytyy olla sellasia sosiaalisia ja aitoja ihmisiä. Siinä on mun vaatimukset.
      Enkä jaksa mitään pinnallisia ja muita kuin itseään esittäviä ihmisiä. Enkä niitäkään jotka kattelevat pitkin nenänvarttaan arvostelevasti toisia, vähän tuntemattomimpia.

• muttamuitakyllä

Minun kaveripiiriini kuuluu paljon skorppareita ja vesimiehiä, jokunen neitsytkin löytyy. Kaveripiirissä ei kyllä kaloja näy, mutta sitten kun niihin törmää niin todella hyvin toimeen tullaan. Viimevuosina on kimppuuni (seuraani) tullut valtava määrä kaksosia!!

• shiina

Muutamia on, esim. pappani, enon vaimo, lapsuuden paras kaverini ja joitakin tuttuja. Saisi olla kyllä enemmänkin.
      Tässä viime aikoina olen tuntenut ihmeellistä vetoa pariin tyyppiin, jotka ovat sitten myöhemmin paljastuneet kaloiksi. Harvoin olen tuntenut sellaista vapautuneisuutta ja ymmärtäväisyyttä kenenkään seurassa. He todella tuntuvat aivan sielunkumppaneilta, heti ensitapaamisesta lähtien.
      Eilen varsinkin olin aivan onneni kukkuloilla, kun selvisi, että elämäni rakkaus on myös kalat. Kyllähän minä sen syvällä sisimmässäni tunsin jo ensimmäisestä katseesta lähtien. Siinä vaan on jotain, mitä kala ei voi yhdenkään toisen merkin kanssa saada. Meillä on ikuinen yhteys, joka ei koskaan katkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe