Toni ja Jussi, sama jengi takana

tietomiehet

Yksi asia on tullut selkeästi esille. Ne samat pennut, jotka kuolasivat aikoinaan Toni Halmeen perään, palvovat tänä päivänä Jussi Halla-Ahoa. Tonihan kusetti nmoita reppanoita kybällä, nyt niitä vie tähdenlento nimeltä Halla-Aho kybällä. Miten yhtä ihmisryhmää voi kusettaa vuodesta toiseen, kusettaja vain vaihtuu???

Tyypillinen Halla-Ahon palvoja on 17-25 vuotias kouluttamaton ja asioista oikeasti mitään ymmärtämätön reppana. Se tulee selkeästi esiin näistä kirjoitelmista täällä. Miksi nuo pennut haluavat antaa täydellisen idiootin kuvan itsestään ja kaltaisistaan???

18

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppanat.,.,

      "hoitavat" nyt Suomen asioita? Kauheaa!!!

    • niin tyhmiä.

      Kun joku rautanyrkki avaa sanavarastoaan, niin suuri määrä järkeviä ihmisiä kaikkoaa hyvin etäälle siitä.

    • OikeaJärkiporvari

      Minä en kyllä ole ollenkaan varma tuosta. Minusta tyypillinen Halla-Ahon palvoja on naiseton insinööri tai teekkari - sosiaalisesti ja seksuaalisesti kyvytön akateeminen mies. Halla-Aho ja Höglund vihaavat toisiaan niin katkerasti siksi että ne kalastavat samaa jengiä palvojikseen.

      • kuhan vaan

        Olen koulutukseltani humanisti kulttuurintutkimuksen alalta. Kannatan kriittistä suhtautumista maahanmuuttoon, sillä kulttuurien yhteentörmäys on aina tuonut mukanaan levottomuutta. Jokainen kulttuuri on periaatteessa oikeutettu olemassaoloon, mutta ideologinen monikulttuurisuus on täyttä fantasiaa.

        Palauttakaa mieleenne, oliko se nyt Jehovantodistajien, mainoslappusen kuva siitä, kun ihmiset ja villieläimet kuten leijona oleskelevat yhdessä niityllä. Eipä taida todellisuudessa käydä niin leppoisasti yhteiselo.

        En minä ole valmis luopumaan eurooppalaisesta liberalismista eri kulttuurista ja uskonnosta tulevien maahanmuuttajien takia. Saa heitä silti tulla, kunhan se on kansantalouden kestokykyyn suhteutettu määrä ja kunhan tehdään selväksi, että täällä saa vaikka homobaarin vessassa syödä suklaamuhammedia ja piirrellä pilakuvia, se on minun eurooppalainen liberalismini.

        Puhutaan paljon työvoimapulasta. Kyse on varmaankin siitä, että tarvittaisiin lisää siivoukseen ja vanhustenhoitoon porukkaa, kun ei nuo raskaat alipalkatut hommat kiinnosta suomalaisia. Niinpä, käytännössä halutaan tuoda kiitollisia orjia, jotka hoitavat raskaat hommat. Suomalaiset itse haluavat duuneihin, jotka kiinnostavat heitä.


      • Natsiuskoon...

        keväällä 2007. Se pilasi miehen.


      • OikeaJärkiporvari

        Ei Kädeä mikään ole pilannut, vaan Käde palasi takaisin hyväksi ihmiseksi harhateiltä, joille hän oli Saatanan hämäämänä hairahtunut. Jeesus kosketti Käden sydäntä ja näin Kädestä tuli hyvä mies. Käde osoittaa että Jumalan ihmeet ovat mahdollisia nykypäivänäkin. Jumala on Kaikkivaltias ja Hän voi parantaa ihmisen jopa perussuomalaisuuden synnistä. Niin suurenmoinen on se Herra, joka maailmaa hallitsee. Ylistäkää Herraa. Halleluja.


      • te ootta ymmärtäny
        OikeaJärkiporvari kirjoitti:

        Ei Kädeä mikään ole pilannut, vaan Käde palasi takaisin hyväksi ihmiseksi harhateiltä, joille hän oli Saatanan hämäämänä hairahtunut. Jeesus kosketti Käden sydäntä ja näin Kädestä tuli hyvä mies. Käde osoittaa että Jumalan ihmeet ovat mahdollisia nykypäivänäkin. Jumala on Kaikkivaltias ja Hän voi parantaa ihmisen jopa perussuomalaisuuden synnistä. Niin suurenmoinen on se Herra, joka maailmaa hallitsee. Ylistäkää Herraa. Halleluja.

        iha väärin tuon KÄDE kirjotukset. Samaaha tuo vieläkin on sanonu, sillä ain KÄDE sitä mielt on ollu et ihoinväri ei ratkase vaan se et asettuu taloksi, ja haluu tehdä talon eteen töitä. Samaa se on aina vaatinu meiltä suomalaisiltakin. Eikä KÄDE kenekää uskontoo oo kieltänyt, vaikka itte ateisti onkin. Muut pelkää islamisteja mut ei KÄDE, sillä ei oo tarvis. Me ollaan suomes ja ei meillä toimi samat yhteiskunna epämääräsyydet, niiku ku mones muus paikas. Kyl käde porvari on, mut ei se kyl ristii tai muita henki tunnuksii kanna.


      • OikeaJärkiporvari
        te ootta ymmärtäny kirjoitti:

        iha väärin tuon KÄDE kirjotukset. Samaaha tuo vieläkin on sanonu, sillä ain KÄDE sitä mielt on ollu et ihoinväri ei ratkase vaan se et asettuu taloksi, ja haluu tehdä talon eteen töitä. Samaa se on aina vaatinu meiltä suomalaisiltakin. Eikä KÄDE kenekää uskontoo oo kieltänyt, vaikka itte ateisti onkin. Muut pelkää islamisteja mut ei KÄDE, sillä ei oo tarvis. Me ollaan suomes ja ei meillä toimi samat yhteiskunna epämääräsyydet, niiku ku mones muus paikas. Kyl käde porvari on, mut ei se kyl ristii tai muita henki tunnuksii kanna.

        Parannuksen tehnyt on aina parannuksen tehnyt. Sitä paitsi myös ateistien hyvät teot tulevat Jumalalta.


      • OikeaJärkiporvari kirjoitti:

        Parannuksen tehnyt on aina parannuksen tehnyt. Sitä paitsi myös ateistien hyvät teot tulevat Jumalalta.

        Jumala on luonut ihminen omaksi kuvaksi, ei se sitten kovin häävin
        näköinen ole, silloin kun katson peiliin.

        Siinä taitaa nyt ole huomattavampi maalisempaa selostus.

        Katkeruus kenties?


      • uskovaista,,,
        wonterghem kirjoitti:

        Jumala on luonut ihminen omaksi kuvaksi, ei se sitten kovin häävin
        näköinen ole, silloin kun katson peiliin.

        Siinä taitaa nyt ole huomattavampi maalisempaa selostus.

        Katkeruus kenties?

        lukemattomat kerrat. Osaakohan tuo Soini-reppana edes hävetä?


      • uskovaista,,, kirjoitti:

        lukemattomat kerrat. Osaakohan tuo Soini-reppana edes hävetä?

        En edes minä jaksaisin katsoa jos jumala olisi just Soinin näköinen ei ainakaan ikuisesti.
        Jotkut ihmiset joutuvat leikkimään uskovaista, mm Suomi Valtion Presidentistä tuli kirkon johtaja virran puolesta, et kai sinä nyt kuvittele että se noin vain hurahti uskoon kun siitä tuli Presidentti eiköhän siinä vain joutuu näyttelemään , hyvin se kylä osaa.


      • OikeaJärkiporvari
        wonterghem kirjoitti:

        En edes minä jaksaisin katsoa jos jumala olisi just Soinin näköinen ei ainakaan ikuisesti.
        Jotkut ihmiset joutuvat leikkimään uskovaista, mm Suomi Valtion Presidentistä tuli kirkon johtaja virran puolesta, et kai sinä nyt kuvittele että se noin vain hurahti uskoon kun siitä tuli Presidentti eiköhän siinä vain joutuu näyttelemään , hyvin se kylä osaa.

        Ihan miten vaan Wontteri, mutta oletko oikeasti ajatellut opetella kunnollista suomea? Tuo mamumolotus on helvetin ärsyttävää.

        Ehkä sitä Hesaria lukemalla suomen kielen luku- ja kirjoitustaitokin karttuisi. Keskimääräisellä somalilla on meidän kieli paljon paremmin hanskassa kuin sinulla.



      • Kova sorvari

        Kun Freddy mainitsit tuon legendaarisen Helsingin Suunta -lehden numeron voin kertoa siinä olevasta toisesta artikkelista, jossa Timo Soinin halpamaisuus kulminoituu selvästi. Soini ilmoitti, ettei halua kyseistä lehteä enää kyseisen numeron jälkeen. Lehteä jaettiin pdf-versiona sähköpostin välityksellä. Lieneekö artikkeli Minä, Timo ja Kalle... ollut syynä, mutta Soini kirjaimellisesti "peruutti" tilauksensa ko numeron ilmestyttyä. Kyseessä oli tuohonaikaan Helsingin Piirijärjestön virallinen tiedotuslehti.

        Siinä teille totuus suuresti ihailemastanne johtajasta, jonka kritiikin sietokyky ylittää reilusti keskivertosuomalaisen palkansaajan sietokyvyn.


    • todellisuudessa

      sitä kaikkein surkeinta porukkaa,näillä lähiö-luusereilla ei ole koulutusta ei kiinnosta edes työnteko,kunhan vaan saa bissee ja pääsee tuhoamaan toisten omaisuutta,asem-kokous oli hyvä esimerkki.
      Halla-ahon kannattajissa on todellisuudessa paljon hyvän koulutuksen saaneita ja hyvissä ammateissa olevia ihmisiä,tavallisia Suomalaisia siis,näistä anarkisteista ei voi sanoa samaa,he ovat vaan luusereita.

      • OikeaJärkiporvari

        Kyllähän se rikosten tekeminen onnistuu valkokaulusväeltäkin. Ja Halla-ahoa ei edelleenkään vastusta vain "punikki-anarkistit".


    • xxxxxxxxxxxxxxxx99

      akat. alempi tutkinto matematiikasta, perheellinen, 2 lasta, ei eronnut, asuu Helsingissä.
      Diggaa Halla-ahoa. Kunnioittaa älykästä, fil.tri koulutuksen saanutta itseään nuorempaa selväsanaista miestä. Toivoo ihmisten tulevan järkiinsä, koska iso joukko ongelmia on tulossa siirtolaisista. Suomeen on tullut uusi "uskonto", ns. kansojen sekoittamisen ihannointi, joka ei varmasti onnistu. Kiitos, ei ongelmia Suomeen, avatkaa silmänne, miten on muualla Euroopassa käynyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe