Mitä voisin tehdä huomenna?
Onko ehdotuksia? Yksin on kurja kulkea...
Mitä voisin tehdä?
1
383
Vastaukset
- miss lonely 22
Yksin varmaan tulee itekin oltua, mutta eipä tuo toisaalta haittaa. Baariin ei todella viitsi lähteä, ja kaupungillakin saa koko ajan pelätä koska tulee raketista päin näköä. Jotkut kotihipat olisi tietysti kivat, mutta ei toi sosiaalinen verkosto ole niin kehittynyt että olisi mahdollista saada kutsua sellaisiin rientoihin. Itse en viitsi järjestää koska kaikilla on jo joku paikka minne mennä juhlistamaan.
Täten aion huomenna ennen töihin menoa käydä vuokraamassa pari elokuvaa, hakea pullon viiniä ja töistä tullessa syödä jotain oikein hyvää ja käydä pullon kanssa sohvan nurkkaan tiirailemaan elokuvaa. Kisujen kanssa voi illan mittaan katella ikkunasta näkyykö hienoja ilotulituksia. Vuoden vaihtuminen on muutenkin niin yliarvostettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022366- 1241992
- 921529
- 1381479
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741278- 1171276
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221260Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511117
- 381062