Nyt kolmen kovan korkeakoulun yhdistyminen on käynnistynyt ja nainen on valittu Allon harjalle rehtoriksi. Hyvä niin.
Mitä olette mieltä kauppatieteilijätoverit siitä että nuo taiteilijat eivät aivan yksioikoisesti ole onnessaan tästä fuusiosta?
Oma kantani on, että muutos kannattaa, vaikka välillä yhteistyö kangertelisikin.
Aalto korkeakoulun perustaminen
10
1935
Vastaukset
- kylkiäisiä kin
Taiteet lienevät ala mihin hakeutuu "sellainen"
jengi. Joten heidän sopeutuminen normaaleihin
malleihin lienee vaikeaa.- tutalainen
Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.
Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä. - Eräs lukija
tutalainen kirjoitti:
Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.
Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.... miksi taideporukka ei halua samaan korkeakouluun teidän kanssanne. :-)
- hehhehheh
tutalainen kirjoitti:
Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.Tää oli kyllä selvästi teekkarin käsialaa. Ei siinä mitään, hyvät naurut tästä sai vaikka sääliksi käykin.
Itse opiskelen kauppakorkeassa, mutta ymmärrän kyllä hyvin taideopiskelijoiden antipatian yhdistymistä kohtaan.. Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat erilleen. - Urho Puusi
hehhehheh kirjoitti:
Tää oli kyllä selvästi teekkarin käsialaa. Ei siinä mitään, hyvät naurut tästä sai vaikka sääliksi käykin.
Itse opiskelen kauppakorkeassa, mutta ymmärrän kyllä hyvin taideopiskelijoiden antipatian yhdistymistä kohtaan.. Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat erilleen.Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat siis erilleen - mihin sitten jaottelussa sijoittuu kauppakorkea?
- mistä?
tutalainen kirjoitti:
Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.kauppasurkeasta
- Anti-Arja
tutalainen kirjoitti:
Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.Toisin sanoen sinulla ei ole mitään juutalaisiakaan vastaan, kunhan pysyvät
keskitysleirissä - teekkari
Eräs lukija kirjoitti:
... miksi taideporukka ei halua samaan korkeakouluun teidän kanssanne. :-)
Otan mielelläni Otaniemeen kauniita ja tunteella eläviä taitelijanaisia, vaikka kaupan päällisiksi tulevatkin ahneet ja itsekeskeiset ekonominalut.
- v a an
kokemattomuutta kusetetaan. tästä et pääse läpi kuten koulussa, seurauksina on satoja työttömiä ikäisiäs. et selviydy kirjaopeilla ! muuta jenkkeihin, siellä on fyffee. kuningatar: asemalla voi aina tietää, älä tuhlaa kansakunnan uskoa omaan turhamaisuuteesi. eheh-e. tollo
- nähdä toimiiko.
Ystäväpiiriini kuuluu kaikkien alojen edustajia ja arvomaailmat poikkeavat paljon. Taiteen tekijät eivät välttämättä ymmärrä maksimaalisen hyödyn tavoittelua, ei aina edes dead-linea. Luulen, että suurimmat konfliktit tulevat (mikäli edes tulevat) teekkareiden ja taikilaisten kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802220- 1751841
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701702Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1101528Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261484- 1091220
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1651099Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771073Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58945Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud238925