Aalto korkeakoulun perustaminen

Kuningatar

Nyt kolmen kovan korkeakoulun yhdistyminen on käynnistynyt ja nainen on valittu Allon harjalle rehtoriksi. Hyvä niin.

Mitä olette mieltä kauppatieteilijätoverit siitä että nuo taiteilijat eivät aivan yksioikoisesti ole onnessaan tästä fuusiosta?

Oma kantani on, että muutos kannattaa, vaikka välillä yhteistyö kangertelisikin.

10

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylkiäisiä kin

      Taiteet lienevät ala mihin hakeutuu "sellainen"
      jengi. Joten heidän sopeutuminen normaaleihin
      malleihin lienee vaikeaa.

      • tutalainen

        Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.

        Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.


      • Eräs lukija
        tutalainen kirjoitti:

        Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.

        Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.

        ... miksi taideporukka ei halua samaan korkeakouluun teidän kanssanne. :-)


      • hehhehheh
        tutalainen kirjoitti:

        Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.

        Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.

        Tää oli kyllä selvästi teekkarin käsialaa. Ei siinä mitään, hyvät naurut tästä sai vaikka sääliksi käykin.

        Itse opiskelen kauppakorkeassa, mutta ymmärrän kyllä hyvin taideopiskelijoiden antipatian yhdistymistä kohtaan.. Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat erilleen.


      • Urho Puusi
        hehhehheh kirjoitti:

        Tää oli kyllä selvästi teekkarin käsialaa. Ei siinä mitään, hyvät naurut tästä sai vaikka sääliksi käykin.

        Itse opiskelen kauppakorkeassa, mutta ymmärrän kyllä hyvin taideopiskelijoiden antipatian yhdistymistä kohtaan.. Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat erilleen.

        Taide- ja tiedekorkeakoulut kuuluvat siis erilleen - mihin sitten jaottelussa sijoittuu kauppakorkea?


      • mistä?
        tutalainen kirjoitti:

        Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.

        Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.

        kauppasurkeasta


      • Anti-Arja
        tutalainen kirjoitti:

        Taide on turhaa paskaa. Juuri ne taidetyypit on niitä, jotka paskantaa roskapöntölle ja väittää sen olevan tilataidetta. Paskasakkia kaikki idioottitaivaanrannanmaalarit. Niin ja aika moni niistä on vielä "sellaisia", tiedättehän pikkurilli pystyssä hejsan pojkar kihihii! Minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta voisivat edes yrittää pysyä kaapissa.

        Tutassa ja HKKK:n rahoituksessa opiskelee sentään jotain järkeviä ihmisiä.

        Toisin sanoen sinulla ei ole mitään juutalaisiakaan vastaan, kunhan pysyvät
        keskitysleirissä


      • teekkari
        Eräs lukija kirjoitti:

        ... miksi taideporukka ei halua samaan korkeakouluun teidän kanssanne. :-)

        Otan mielelläni Otaniemeen kauniita ja tunteella eläviä taitelijanaisia, vaikka kaupan päällisiksi tulevatkin ahneet ja itsekeskeiset ekonominalut.


    • v a an

      kokemattomuutta kusetetaan. tästä et pääse läpi kuten koulussa, seurauksina on satoja työttömiä ikäisiäs. et selviydy kirjaopeilla ! muuta jenkkeihin, siellä on fyffee. kuningatar: asemalla voi aina tietää, älä tuhlaa kansakunnan uskoa omaan turhamaisuuteesi. eheh-e. tollo

    • nähdä toimiiko.

      Ystäväpiiriini kuuluu kaikkien alojen edustajia ja arvomaailmat poikkeavat paljon. Taiteen tekijät eivät välttämättä ymmärrä maksimaalisen hyödyn tavoittelua, ei aina edes dead-linea. Luulen, että suurimmat konfliktit tulevat (mikäli edes tulevat) teekkareiden ja taikilaisten kesken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe