Siemeniä sisälle

luonnollinen kiima

Maailman ihaninta on harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Silloin tuntuu aidolta ja oikealta. Ovulaation aikaan tuntuu lottovoitolta saada siemnelasti mieheltä sisään, silloin jälkiorgasmitkin ovat aivan taivaallisia. Rakastan mieheni paljaalla panemista, haluan imaista jokaisen pikkusiittiön sisään itämään. Saman aion tehdä heti jos vaavi tulee, ilman ehkäisyä annan hänelle heti kun hän seksiä haluaa, silloin mies saa tehdä aitoa miehen työtä. Eikä miehelle liitossa saa sanoa ei, on kunnia-asia kun oma mies ei elä puutteessa =) Mitä miehet tykkäätte kun pääsette alkukantaisesti toteuttamaan miehuutta? Entä naiset, oletteko kiimassa kun mies tulee siemenien kera sisälle? Rakastan harrastaa seksiä ilman ehkäisyä. Lastia pidän mahdollisimman kauan sisällä ilman pesua, puristelen että pysyy kauan =)

20

6353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville21

      Likkakaverini ja minä harrastetaan aina seksiä ilman kortsua, tosin hän syö pillereitä tällä hetkellä. Muutaman kerran kokeiltiin kortsun kanssa, mutta ilman tuntuu paljon paremmalta. Paljas kulli kun uppoaa märkään pimppiin, niin se on parasta maailmassa. Lisäksi se on vaivatonta, kun ei tarvitse säätää kortsun kanssa. Viime kesänä lenkkipolulla alkoi naitattamaan, niin ei muuta kun vähän sivummalle pikapanolle metsikköön ja kulli sisään. Kun homma oli hoidetu, niin shortsit jalkaan ja lenkki jatkui. Tosin spermaa valui tyttöni sisäreittä pitkin loppumatkan.

      • haluttoman

        muutenkin velton , eikun luomulla vaan sisään,


    • no babies for me

      Vielä parempi on kun miehelle on tehty sterilisaatio ja naisen ei tarvitse pelätä raskaaksitulemista. E-pillerit vievät naiselta viimeisetkin seksihalut. Hankkikaa hyvät ihmiset sterilisaatio heti kun perheen lapsiluku on täynnä. Miehelle sterilisaatio on paljon helpompi tehdä ja on vain oikeus ja kohtuus, että mieskin ottaa välillä vastuun ehkäisystä. Sterilisaatio ei vaikuta millään tavoin miehen seksikykyihin ja spermaakin tulee entiseen malliin, siittiöt vain puuttuvat siitä. Ajatelkaa, jos nainen on käyttänyt E-pillereitä jo 20 vuotta: onko ihme jos ei ihan hirveästi haluta enää kun oma hormonitoiminta on telakalla pillerien vuoksi? Sterilisaatio saattaa aiheuttaa naiselle vuotohäiriöitä joten siitäkin syystä se olisi parempi tehdä miehelle.

    • kiva.

      nuolla pillua sit muutamaan päivään ku mälleröt muhinu pimpassa...Ei meinaan mikään hyvä tuoksu tul pimpasta..Yöks...

      • ..ja taas saa ;)

        Ensin saunaan tai suihkuun, ei ole tarkoitus pesemättä harrastaa. Antaa niiden siementen siellä itää ja laitetaan uutta lastia pesun jälkeen.. tai sitten salaa pannaan sisälle uusi lasti aamulla ennen heräämistä =) (Toki täytyy miettiä lasten sopiva määrä).. Luonnollisuus kaikkine siementen itävyyksineen on todella kiihottavaa. Silloin tuntee antavansa kaikkensa suhteeseen ja parempaa seksiä ei ole, sperma on lahja naiselle =)


      • Aito nainen
        ..ja taas saa ;) kirjoitti:

        Ensin saunaan tai suihkuun, ei ole tarkoitus pesemättä harrastaa. Antaa niiden siementen siellä itää ja laitetaan uutta lastia pesun jälkeen.. tai sitten salaa pannaan sisälle uusi lasti aamulla ennen heräämistä =) (Toki täytyy miettiä lasten sopiva määrä).. Luonnollisuus kaikkine siementen itävyyksineen on todella kiihottavaa. Silloin tuntee antavansa kaikkensa suhteeseen ja parempaa seksiä ei ole, sperma on lahja naiselle =)

        Kortsut ovat tylsiä ja hankalia, mutta ongelmana on nykyajan miehet, jotka hässivät kenen kanssa tahansa ja juoksevat aids-maissa huorissa.
        Kännissä örveltäen kortsun käyttö on niin ja näin. Monet tosi tautipesiä ovat!

        Netistä olen lukenut miten illotauteja kondyloomia, herpeksiä on ihan nuorilla tytöillä ja pojillakin.

        Uskaltaako tuommoisiin tautipesiin koskea vaikka olisi äijällä kolmet kortsut päällä???
        Mulla ei ole eläissäni ollut ensimmäistäkään sp-tautia.
        Enkä todella aio hankkiakaan!!!


      • ole vain
        Aito nainen kirjoitti:

        Kortsut ovat tylsiä ja hankalia, mutta ongelmana on nykyajan miehet, jotka hässivät kenen kanssa tahansa ja juoksevat aids-maissa huorissa.
        Kännissä örveltäen kortsun käyttö on niin ja näin. Monet tosi tautipesiä ovat!

        Netistä olen lukenut miten illotauteja kondyloomia, herpeksiä on ihan nuorilla tytöillä ja pojillakin.

        Uskaltaako tuommoisiin tautipesiin koskea vaikka olisi äijällä kolmet kortsut päällä???
        Mulla ei ole eläissäni ollut ensimmäistäkään sp-tautia.
        Enkä todella aio hankkiakaan!!!

        Miehissä. Kyllä ne naisetkin vaan mies huorissa käy ja on paljon niitä miestennielijä bimboja jotka myös ihan samalla tavalla käy aina baarista pokaa jonkun tautisen.

        Minun mielestä on lapsellista laittaa syy pelkille miehille. Miksi luulette että huoria on olemassa. Seksin takia. Mitkä ovat riskit seksissä. Ei se nykyään ole kuin jollakin keskiajalla että pakotetaan akka naimaan äijää.

        Naisilla on nykypäivänä aika hyvät mahikset ja suurin osa huorista on vapaaehtoisesti töissä. Jos mies on yksinäinen ja ei ole ketä helliä niin eikös se ole sama ottaa maksullinen huora kuin pokata baarista kännissä oleva bimbo häh. ITSE ASIASSA baarista pokailu on PAHEMPI asia. varsinkin humalassa.


    • Veit sanat suustani

      Minä olen jo iäkkäämpi nainen. Lapset on tehty eli suvunjatkaminen hoidettu, mutta sitä mieleisemmältä tuntuu saada se miehen siemensyöksy. Sehän ei tule enää siittimestä, ne hommat on hoidettu, joten sille pitää löytää uusi, parempi, leikkisämpi nimi. Sillä leikkikaluhan se on, lemmenaisa, mutta se mehu, mikä sieltä tulee on edelleen sitä itseään. Nyt kun ei ole enää raskaaksi tulemisen "vaaraa", voi keskittyä nautintoon, ja minun täytyy tunnustaa, että joskus mielikuvitus karkaa naimisissakin olevalta naiselta vallan villeihin kuvitelmiin. Ja voihan sitä aina panna silmät kiinni ja ajatella sinne vastapuolelle vaikka Dannya tai Jouko Turkkaa. Niistä molemmista minä olen nähnyt unta, en vain ymmärrä miksi.

    • parasta panna

      Olen samaa mieltä, on kiihottavaa naida paljaalla ja tyhjentää pussit oman rakkaan pilluun. Vaimokin pysyy tyytyväisenä kun on aina tuoreet siittiöt sisällä ja mies myös kun tietää että nainen on täynnä omaa spermaa.

    • Vaikka valuisi

      Siemennesteen saaminen pillun perukoille on ihana kokemus. Silloin tietää miehen antaneen kaikkensa ja minun saaneen sitä parasta. Riippuu sitten paikasta ja tilanteesta annanko mehujen valua rauhassa ulos vai työnnänkö halkioon nenäliinan tai pikkuhuosut. Hienoa jälkihoitoa on myös se, kun monet miehet haluavat nuolla halkioni puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Olet upea vaimo, meillä ei puoliso anna kun ei itse halua ja neljävuotta on viimeisestä sekstailusta. Onhan se aivan upeaa paljaalla naida ja taivaallista laskea siemenet sisään.

    • Anonyymi

      Juu kyllä tuntuu kivalta kun spermat täyttää pillua, mutta yököttää tuntemattomien kanssa hässiminen ilman kortsua, sekään ei suojaa kaikelta

      • Anonyymi

        Mitös olet tollanen jakorasia


    • Anonyymi

      Toiset tuntuu tosiaan vaativan. Juuri nain 43v "vierasta" naista ja ehdoton vaatimus oli että ruiskutan spermat pilluun.
      Kun toisella kierroksella siemensyöksy läheni niin kysyin saanko laueta rinnoille niin tämä tarrasi lantiosta kiinni kunnes sai taas siemenet sisäänsä. Lauettuani naisen ilme oli jotain tysin tyydytetyn ja onnellisen suuntaan.

    • Anonyymi

      Olen runkatessani usein haaveillut panevani jossakin eroottisessa kuvassa keikistelevän naisen paksuksi.

    • Anonyymi

      Pari kertaa olen laskenut lastini tuttuun rouvaan. Hän on molemmilla kerroilla sanonut ettei mitään ehkäisyä ole, mutta voin laueta sisään, koska on varmat päivät. Mikään ei ole kiihottavampaa. Ei ole tullut yllätysvauvoja.

      Oman vaimon olen pannut raskaaksi kolmesti, mutta se on ollut tarkoituskin. Se ei ole yhtä kiihottavaa.

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe