Hei.
Voisiko joku neuvoa hyvää urologia tamperen alueelta?
Minulla on todettu kroniinen eturauhastulehdus, kävin muutamalla urologi vastaanotolla, mutta heillä ei ollut mitään kiinnostusta sairaustani kohtaan.
Voisitteko samalla kertoa mitä apua olette saanut?
Kiitos kovasti.
Urologi Tampereella
10
5925
Vastaukset
- life is like hell
Itse olen käynyt kolmella eri urologilla laihoin tuloksin ja tuntuu siltä että menee rahat kankkulan kaivoon. Ei tähän tautiin ole ilmeisesti keksitty parannusta. Itsellä vittumaiset oireet päällä jo 6kk ja olen syönyt ainakin seuraavat kuurit ... Ditrim duplo, Tarivid, Tavanic, Tamsumin, Xatral, Buranaa, Ketomexiä sekä persereikään että pillereinä, pronaxen, lyrica sekä prostaq ja lopputulos on helvetin kipeä maha eturauhaskidutuksen lisäksi.
Pitäisi varmaan yrittää suoraa piikitystä eturauhaseen sekä antibiottia että jotain kortisoonin tapaista. Dr. Guercini Roomassa tätä hoitoa antaisi hintaan muutoma tuhat euroa. Tosin ei varmaan ole takeita siitä että hoito toimii. Onko kellään kokemusta hänen hoidoistaan ???- mutta aikaa ottaa
Mun mies meni Hesaan Miesklinikalle ja totes, että se oli hyvä homma. Siellä syvennyttiin ja oli oikeesti alan asiantuntijoita. Aikaa meni noin vuosi ennenkuin olo alkoi olla normaali ja kai sen kanssa vaan opittava elämäänkin. Lämpöhoito tuntui ainakin hänelle lääkkeiden kanssa olevan hyvä.
Niin ja meillä auttaa säännöllinen käyttö. Säännöllnen seksi pitää kunnossa, jos on ilman, alkaa oireilut. Kerran päivässä itse tai yhdessä.
Ei kannata luopua toivosta, vaan koittaa pitää mieli hyvänä, sieltä se hyvä olo valuu alaskin päin :) - etsin apua
Siltä se vaan näyttää, että muillekin on käynyt niin kuin minullekin. Mutta täytyy yrittää löytää se oikea lääkäri. Itse olin kerran Venäjällä hoitanut tätä sairausta, ja sieltä sain todella hyvää hoitoa. Antibioottien lisäksi oli laserterapia, sekä eturauhashieronta. Tän hoidon jälkeen ei ollut mitään oireita ainakin 2 vuotta. Mutta kun ei jaksa aina lähteä niin kauas..
- pätevä
http://personal.fimnet.fi/laakari/petays/index.html
Pellervo petäys mikäli on vielä töissä on varmasti pätevä- ...
:))
- jaazaa
Onko kipua, virtsaamisvaivoja, paineen tunnetta takapuolessa? Vai mahdollisesti noita kaikkia?
Oletko kokeillut granaatin omenan siemeniä?
Lääkäreistä ei hirveesti tahdo apua olla.
Tulehduskipulääkkeistä, Pronaxen tai Voltaren taitavat olla kaikkein tehokkaimmat.- mutta...
Painetta on takapuolessa, mutta ei aina. Joskus tuntuu että kaikki on hyvin, ja joskus taas olo on epämukava. Onneksi ei ole niin pahoja oireita kuin joillakin, mitä olen tässä lueskellut. Mutta harmia tuottaa kuitenkin... Niin ja aamulla kun herää sattuu vähän alavatsaan, ja sattuu enemmän jos painaa:( En ole kokeillut niitä siemeniä, onko sinulla kokemusta niistä?
- jaazaa
mutta... kirjoitti:
Painetta on takapuolessa, mutta ei aina. Joskus tuntuu että kaikki on hyvin, ja joskus taas olo on epämukava. Onneksi ei ole niin pahoja oireita kuin joillakin, mitä olen tässä lueskellut. Mutta harmia tuottaa kuitenkin... Niin ja aamulla kun herää sattuu vähän alavatsaan, ja sattuu enemmän jos painaa:( En ole kokeillut niitä siemeniä, onko sinulla kokemusta niistä?
tuovat avun joillekin, minullakin ne auttoivat runsas vuosi sitten. Kokeilemisen arvoinen asia, vaikka omenat onkin aika arvokkaita.
Kultahera-luontaistuote myös auttaa joillakin.
Sinulla vielä lieviä vaivoja, joillakin on myös virtsaamisvaikeuksia, mikä tekee tulehduksesta hankalan.
Ylipäätäänkin tätä tautia on erittäin vaikea hoitaa kun se on krooninen.
Liikunta auttaa, joillakin, joillakin taas lämpöhoidot (lämpöpussia alavatsalle, istuminen lämpötyynyn päällä).
Paine takapuolessa on yleinen vaiva, jotkut tuntevat istuessa istuvansa aivan kuin jonkun tyynyn päällä jne.
Lääkäreistä ei ikävä kyllä kovin paljon apua ole, ei edes urologeista, näin se on suurimmalla osalla.
Ja useimmiten tämä vaiva on hyvin pitkällinen, krooninen.
- Näin se oli
Katoppas tuosta mallia muutaman vuoden takaa. Niin se vaan tauti lähti eikä muuta hoidettu kuin alapäätä. Monta oli matokuuria ja lopulta 1.5 vuotta kestettyään oireet vaan alkoi väistyä. 2 viikon Tavanic -kuurin kun olisi saanut heti 1. kerralla, niin eipä olisi tarvinnut ravata kymmeniä kertoja lekurissa. Taudin syy jäi epäselväksi mutta nyt kaikki tuntuu vaan olleen kuin pahaa unta ja hommat pelaa kaikin puolin hyvin. :-) Tsemppiä ja muistakaa: Vaihda HETI lääkäriä jos omaa uskottavuuttasi aletaan epäillä. Itsehän sitä on useinmiten lopultakin se paras asiantuntija ainakin tässä pirullisessa vaivassa varsinkin noitten oireiden suhteen. Burana auttoi kipuihin ja konjakkipaukku oli toine hyvä lääke. Tilkkanen konjakkia helpotti hetkessä alapään kolotusta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?age_verified=yes&category=119&conference=1000000000000004&posting=22000000002813118- "kyrpää"
koska aukeaa !!!??? miesklinikka sivut kokonaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741710Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551304
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075