olen yrittänyt nyt kaksi tuntia asentaa ylläolevaa tulostinta,pian menee hermot,tulostimen asennus lähtee hakemaan jotain tiedostoja,hetken päästä kyseinen ohjelma ei enää vastaakaan,tulee ihan win 98 mieleen.olen yrittänyt asentaa paketteja manuaalisesti paketinhallinnan kautta,sama juttu.Vistaan kun asensin,lykkäsin usb johdon kiinni koneeseen ja tulostin päälle,minuutin päästä tuli ilmoitus,että laitteen ohjainohjelmisto asennettu.
Onneksi ei ole mandriva ensisijaisena käyttöjärjestelmänä,kun tulostuskaan ei toimi,sellaista se on "kehittyneissä" käyttöjärjestelmissä.Muuten tuntuu pelaavan suht hyvin.
Mandriva 2009.0+Hp psc 1350
10
322
Vastaukset
- Jussiv
Vielä pari kuvakaappausta:
http://img79.imageshack.us/img79/8639/12045146as6.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/6774/90985243zo2.jpg - No ei käy
yhtään kateeksi.
Mis olet? Ei vaines, E on vaan ollut niin kovasti aktiivi viime päivinä, että pakko heittää......
ThreeMice kirjoitti:
Mis olet? Ei vaines, E on vaan ollut niin kovasti aktiivi viime päivinä, että pakko heittää......
En vain tiedä Mandrivasta (varsinkaan nykyään) juuri mitään, työpöytäkin on mulle hieman oudompi KDE eikä kyseisestä selvityksestä ole mitään pääteltävissä joten ei ollut mitään sanottavaa.
Jos niinku odotit jotain pullikointia täältä?exergy kirjoitti:
En vain tiedä Mandrivasta (varsinkaan nykyään) juuri mitään, työpöytäkin on mulle hieman oudompi KDE eikä kyseisestä selvityksestä ole mitään pääteltävissä joten ei ollut mitään sanottavaa.
Jos niinku odotit jotain pullikointia täältä?Mites mä nyt sun kanssa voisin tuosta pullikoida, kun sä tiedät noista niin paljon enemmän...Kunhan pikku viineissä täällä vain sua haastan kaikkiin näihin Linux-ongelmiin.
ThreeMice kirjoitti:
Mites mä nyt sun kanssa voisin tuosta pullikoida, kun sä tiedät noista niin paljon enemmän...Kunhan pikku viineissä täällä vain sua haastan kaikkiin näihin Linux-ongelmiin.
Äläs jätkä kuule rupee, on mullakin vielä joulun jäljiltä pullo valkoviiniä jäljellä.. täältä pesee, menenkin heti avaamaan potun ja ryystän jos vaan maha kestää, on vähän rupinen olo mahassa kaiken punkun litkimisen jälkeen ;D
Ei vaan juu, jos sitä ottais lasillisen.. tai kaks..tai.. noh..
Tarvii varmaan huomenissa menemän alkoholiliikkeeseen hakemaan pullo lisää mutta vain yhden, en niinko meinannut vetää perseitä uutenavuotenakaan, sohin vielä koko mökin tuleen niillä raketeilla. Joten yksi kuohuviini, yksi valkoviini ja muutama pilsneri riittää meikäläiselle tänä vuonna, tillitä sä niin pal ku haluut.
- oobetimer
Muistaakseni sinulla oli siinä jotain ongelmia muistinhallinnan kanssa.
Mikä siinä paketinhallinnassa on niin vaikeaa? Muutama klikkaus hiirellä!
Jos olet opetellut Windowsia vuosien ajan, niin luulisi olevan Linuxinkin opetteluun muutama tunti aikaa..... - ensin...
...hankkia se Mandriva että pääsisit kunnolla trollaamaan? ;)
- ylivoimaa!
Jeesh!!
Ainoa jakelu jota mikkistrollit koettaa dissata Sodat palstalla jo otsikossa. ;)
Eipä silti, se on kyllä hyvä. Kyllä minäkin olisin syvästi huolestunut jos olisin vastapuolen leirissä.- Jussiv
kyllä se win7 siinä hyvin toimii,olen aikaisemmin käyttänyt ubuntua,tosin versio oli 6.06 .
Sain pitkän väännön jälkeen tulostimen toimimaan,joten se ongelma on poissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253