Ilves on paska

nnnmmnmmnm

ilves voitti tuurilla ja vain tuomarin avustuksella. jos ässät olis pelaanu tosissaan ei olis kateilla ollui mahkuja.

37

5168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

      saihan ne peräti 2 maali aikaan..mestikseen kuuluis ässät..

      • välikausiottelu

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam


      • ===§0
        välikausiottelu kirjoitti:

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam

        SIIS mIKÄ on ilves? mieti kuule tarkaan mitä lataat..


    • IlvesFan

      Vit** ookko joku ässä fani? Lol se on niin paska joukkue kusi Ilvekselle 8 - 2 nii että turha sun on haukkua Ilvestä. Ja ässät pelas ihan tosissaan ja ihan tuskasena siä ku kusi Ilvekselle 8 - 2 äääää

    • <<<

      NIIN MM ILVES-PAIDASSA LIIGASSA JA AJASSA 0.10 JOKEREITTEN VERKKOON AVAUSMAALI < 0.11 2-0 MAALI
      0.12 3-0 MAALI JA 0.13 4-0.0.14 5-0 JA 0.15 6-0

    • &lt;&lt;&lt;

      JA SITTEN BLUES-ILVES MATSISSA AVAUSMAALI < 0-1
      < 0-1 < RANTEELLA OHI BLUES-VAHTI ERNO SUOMALAISEN

      • perkule äksdeeloll

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!


      • tapparamiäs
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ilves kusee en tajua niitä homoja jokka kannattaa sitä kisuli joukkuetta. tappara on paras


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        TRUE


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ite oot


    • Helvetin hianoo

      vaikka olisi tuurillakin tullut !

      • Ilveksenmiäs

        Summanen kysyikin, että onko väliä sillä, miten voitetaan. Vastasin, että ei ole, joten tuurimestaruuskin kelpaa.


    • 2-2 21.21 lehto

      ilves ja lukko on mun suosikkeja hifkin ohella..Ilvestä tulee seurattua tonin rajala takia

      • Wittu

        Haistakaa homon perse kaikki paska-ilves fanit sarjataulukko!


    • ipafan4ever

      ILVES VEIS KAIKKI NHL JOUKKUEEKKI JOS SAIS PELATA NIITÄ VASTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Wittu

        Ilves ja homo haavisto luusereita molemmat! Kattokaa sarjataulukkoo taukit.


      • haistakaa kaikki

        Ilves hävii etelä-korean kutos divari joukkueelle ge haki tim:lle
        (게 하키 팀) varmaan 0-9


      • wittu

        Taas toi säälittävän paskaviiksen kausi on paketissa


      • pööEspoo

        Saisko ton Ilveksen paskaporukan myös liigasta vaikka Putinin perseeseen


      • Anonyymi

        En nyt olisi ihan varma näin vuosia jälkeen päin 🤣👊


    • ei ipanmies

      Ilves on kovassa nousussa ,eilenkin vaan hävisi TPSlle 4-0 ,ei paljoa

      • jakko2

        niii se on parasa


    • moijaakko

      ilves on hyvä paska mursu

    • ilves on paska

      Tupsukorvat vois jo tippuu mestikseen :P

    • vimmuli1

      Ilves on selkeesti paras vaikka mikä joukkue voittaisi sen.

      • jamppa9999

        Mestiksessä on vastassa kurjia pelipaikkoja ja vähän rahaa! Sieltä on vaikea nousta takaisin liigaan ilman isoja setelinippuja. Tervemenoa Savonlinnaan ja Joensuuhun pelaamaan ja häviämään. Tapparan fanittaminen tuntuu oivalliselta siinä vaiheessa.


    • Jurriblaaball

      siis ilveshän on iha perseest

    • Wittu

      Putin On puutteessa! Kusiviikset voi ny mennä nuoleen Sen persettä:)

    • IlvesIlves

      Ilves voittaa Suomen Mestaruuden tänä vuonna!

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      ilves on aivan perseestä

    • Anonyymi

      oikeeta puhetta!

    • ite kannatan ilvestä koska ikätoverini ja idolini petri kontiola pelaa siellä

    • Anonyymi

      Miksi noissa Ilveksen lehdistötilaisuuksissa pyörii joku ihmeen Tartu mikkiin -show? Voisiko sinne saada haastattelijan, tai edes vaikka sitten jonkun muun juontajan välillä? Esim. Jaajo Linnonmaa tai David Attenborough.

    • Anonyymi

      Tappara on v*itusta kusipää perkele

      • Anonyymi

        Ei ole älä hauku paras tappara


    • Anonyymi00039

      Tillu ulos niin hyvä tulee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe