Ilves on paska

nnnmmnmmnm

ilves voitti tuurilla ja vain tuomarin avustuksella. jos ässät olis pelaanu tosissaan ei olis kateilla ollui mahkuja.

37

5167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

      saihan ne peräti 2 maali aikaan..mestikseen kuuluis ässät..

      • välikausiottelu

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam


      • ===§0
        välikausiottelu kirjoitti:

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam

        SIIS mIKÄ on ilves? mieti kuule tarkaan mitä lataat..


    • IlvesFan

      Vit** ookko joku ässä fani? Lol se on niin paska joukkue kusi Ilvekselle 8 - 2 nii että turha sun on haukkua Ilvestä. Ja ässät pelas ihan tosissaan ja ihan tuskasena siä ku kusi Ilvekselle 8 - 2 äääää

    • <<<

      NIIN MM ILVES-PAIDASSA LIIGASSA JA AJASSA 0.10 JOKEREITTEN VERKKOON AVAUSMAALI < 0.11 2-0 MAALI
      0.12 3-0 MAALI JA 0.13 4-0.0.14 5-0 JA 0.15 6-0

    • &lt;&lt;&lt;

      JA SITTEN BLUES-ILVES MATSISSA AVAUSMAALI < 0-1
      < 0-1 < RANTEELLA OHI BLUES-VAHTI ERNO SUOMALAISEN

      • perkule äksdeeloll

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!


      • tapparamiäs
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ilves kusee en tajua niitä homoja jokka kannattaa sitä kisuli joukkuetta. tappara on paras


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        TRUE


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ite oot


    • Helvetin hianoo

      vaikka olisi tuurillakin tullut !

      • Ilveksenmiäs

        Summanen kysyikin, että onko väliä sillä, miten voitetaan. Vastasin, että ei ole, joten tuurimestaruuskin kelpaa.


    • 2-2 21.21 lehto

      ilves ja lukko on mun suosikkeja hifkin ohella..Ilvestä tulee seurattua tonin rajala takia

      • Wittu

        Haistakaa homon perse kaikki paska-ilves fanit sarjataulukko!


    • ipafan4ever

      ILVES VEIS KAIKKI NHL JOUKKUEEKKI JOS SAIS PELATA NIITÄ VASTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Wittu

        Ilves ja homo haavisto luusereita molemmat! Kattokaa sarjataulukkoo taukit.


      • haistakaa kaikki

        Ilves hävii etelä-korean kutos divari joukkueelle ge haki tim:lle
        (게 하키 팀) varmaan 0-9


      • wittu

        Taas toi säälittävän paskaviiksen kausi on paketissa


      • pööEspoo

        Saisko ton Ilveksen paskaporukan myös liigasta vaikka Putinin perseeseen


      • Anonyymi

        En nyt olisi ihan varma näin vuosia jälkeen päin 🤣👊


    • ei ipanmies

      Ilves on kovassa nousussa ,eilenkin vaan hävisi TPSlle 4-0 ,ei paljoa

      • jakko2

        niii se on parasa


    • moijaakko

      ilves on hyvä paska mursu

    • ilves on paska

      Tupsukorvat vois jo tippuu mestikseen :P

    • vimmuli1

      Ilves on selkeesti paras vaikka mikä joukkue voittaisi sen.

      • jamppa9999

        Mestiksessä on vastassa kurjia pelipaikkoja ja vähän rahaa! Sieltä on vaikea nousta takaisin liigaan ilman isoja setelinippuja. Tervemenoa Savonlinnaan ja Joensuuhun pelaamaan ja häviämään. Tapparan fanittaminen tuntuu oivalliselta siinä vaiheessa.


    • Jurriblaaball

      siis ilveshän on iha perseest

    • Wittu

      Putin On puutteessa! Kusiviikset voi ny mennä nuoleen Sen persettä:)

    • IlvesIlves

      Ilves voittaa Suomen Mestaruuden tänä vuonna!

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      ilves on aivan perseestä

    • Anonyymi

      oikeeta puhetta!

    • ite kannatan ilvestä koska ikätoverini ja idolini petri kontiola pelaa siellä

    • Anonyymi

      Miksi noissa Ilveksen lehdistötilaisuuksissa pyörii joku ihmeen Tartu mikkiin -show? Voisiko sinne saada haastattelijan, tai edes vaikka sitten jonkun muun juontajan välillä? Esim. Jaajo Linnonmaa tai David Attenborough.

    • Anonyymi

      Tappara on v*itusta kusipää perkele

      • Anonyymi

        Ei ole älä hauku paras tappara


    • Anonyymi00039

      Tillu ulos niin hyvä tulee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe