Ilves on paska

nnnmmnmmnm

ilves voitti tuurilla ja vain tuomarin avustuksella. jos ässät olis pelaanu tosissaan ei olis kateilla ollui mahkuja.

37

5168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

      saihan ne peräti 2 maali aikaan..mestikseen kuuluis ässät..

      • välikausiottelu

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam


      • ===§0
        välikausiottelu kirjoitti:

        ilvestä vastaan otettiin kevyt palauttava peli joulun jälleen. eihän ilvestä vastaan vpio pelata tosissaan. on se niin naurettava porukkam

        SIIS mIKÄ on ilves? mieti kuule tarkaan mitä lataat..


    • IlvesFan

      Vit** ookko joku ässä fani? Lol se on niin paska joukkue kusi Ilvekselle 8 - 2 nii että turha sun on haukkua Ilvestä. Ja ässät pelas ihan tosissaan ja ihan tuskasena siä ku kusi Ilvekselle 8 - 2 äääää

    • <<<

      NIIN MM ILVES-PAIDASSA LIIGASSA JA AJASSA 0.10 JOKEREITTEN VERKKOON AVAUSMAALI < 0.11 2-0 MAALI
      0.12 3-0 MAALI JA 0.13 4-0.0.14 5-0 JA 0.15 6-0

    • &lt;&lt;&lt;

      JA SITTEN BLUES-ILVES MATSISSA AVAUSMAALI < 0-1
      < 0-1 < RANTEELLA OHI BLUES-VAHTI ERNO SUOMALAISEN

      • perkule äksdeeloll

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!


      • tapparamiäs
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ilves kusee en tajua niitä homoja jokka kannattaa sitä kisuli joukkuetta. tappara on paras


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        TRUE


      • Anonyymi
        perkule äksdeeloll kirjoitti:

        ILVES on iha perseestä!!!!!!!!!!!

        ite oot


    • Helvetin hianoo

      vaikka olisi tuurillakin tullut !

      • Ilveksenmiäs

        Summanen kysyikin, että onko väliä sillä, miten voitetaan. Vastasin, että ei ole, joten tuurimestaruuskin kelpaa.


    • 2-2 21.21 lehto

      ilves ja lukko on mun suosikkeja hifkin ohella..Ilvestä tulee seurattua tonin rajala takia

      • Wittu

        Haistakaa homon perse kaikki paska-ilves fanit sarjataulukko!


    • ipafan4ever

      ILVES VEIS KAIKKI NHL JOUKKUEEKKI JOS SAIS PELATA NIITÄ VASTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Wittu

        Ilves ja homo haavisto luusereita molemmat! Kattokaa sarjataulukkoo taukit.


      • haistakaa kaikki

        Ilves hävii etelä-korean kutos divari joukkueelle ge haki tim:lle
        (게 하키 팀) varmaan 0-9


      • wittu

        Taas toi säälittävän paskaviiksen kausi on paketissa


      • pööEspoo

        Saisko ton Ilveksen paskaporukan myös liigasta vaikka Putinin perseeseen


      • Anonyymi

        En nyt olisi ihan varma näin vuosia jälkeen päin 🤣👊


    • ei ipanmies

      Ilves on kovassa nousussa ,eilenkin vaan hävisi TPSlle 4-0 ,ei paljoa

      • jakko2

        niii se on parasa


    • moijaakko

      ilves on hyvä paska mursu

    • ilves on paska

      Tupsukorvat vois jo tippuu mestikseen :P

    • vimmuli1

      Ilves on selkeesti paras vaikka mikä joukkue voittaisi sen.

      • jamppa9999

        Mestiksessä on vastassa kurjia pelipaikkoja ja vähän rahaa! Sieltä on vaikea nousta takaisin liigaan ilman isoja setelinippuja. Tervemenoa Savonlinnaan ja Joensuuhun pelaamaan ja häviämään. Tapparan fanittaminen tuntuu oivalliselta siinä vaiheessa.


    • Jurriblaaball

      siis ilveshän on iha perseest

    • Wittu

      Putin On puutteessa! Kusiviikset voi ny mennä nuoleen Sen persettä:)

    • IlvesIlves

      Ilves voittaa Suomen Mestaruuden tänä vuonna!

      • Anonyymi

        Kyllä.


    • Anonyymi

      ilves on aivan perseestä

    • Anonyymi

      oikeeta puhetta!

    • ite kannatan ilvestä koska ikätoverini ja idolini petri kontiola pelaa siellä

    • Anonyymi

      Miksi noissa Ilveksen lehdistötilaisuuksissa pyörii joku ihmeen Tartu mikkiin -show? Voisiko sinne saada haastattelijan, tai edes vaikka sitten jonkun muun juontajan välillä? Esim. Jaajo Linnonmaa tai David Attenborough.

    • Anonyymi

      Tappara on v*itusta kusipää perkele

      • Anonyymi

        Ei ole älä hauku paras tappara


    • Anonyymi00039

      Tillu ulos niin hyvä tulee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe