Tulkinta-apua

KaksosetN.

6/05/1989 12:00 Juliaaninen päivä 2447673.00
Aikaero 0.00 SA 4.16 Lat 0.00 Long 0.00

02/09/1987 01:16 Juliaaninen päivä 2447040.55
Aikaero 0.00 SA 23.59 Lat 0.00 Long 0.00
26/05/1989   Aspekti   02/09/1987   Orb/Value
Aurinko   Neliö   Mars   1.18   -209
Venus   Neliö   Merkurius   2.01   -152
Jupiter   Oppositio   Saturnus   0.37   -68
Saturnus   Trini   Venus   1.18   68
Uranus   Trini   Mars   2.04   49
Uranus   Yhtymä   Neptunus   0.50   86
Neptunus   Trini   Aurinko   2.52   50
Neptunus   Trini   Venus   0.11   72
Pluto   Sekstiili   Venus   1.27   44
   369   -429   -60

Millain tällästä nyt tulkitsisi? Voiko joku kertoa jotain mitä tämä kertoo, kun itse en osaa! :) Olen seurustellut tosiaan pian viikon päivät Neitsyt-miehen kanssa ja itse olen Kaksoset. Paljon riitoja, keskustelua, väittelyä ja kilpailua, mutta kuitenkin antoisaa ja toiveikasta rakkautta!

18

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tulkitsen tuon

      sinulle.

    • vastuu shamaani

      Tähtikartan mukaan ensi lauantain lotossa napsahtaa pääpotti, jokeria en menisi veikkaamaan.

    • meedio Mesmerinen

      jos tulkinta planeettojen asennoista tuottaa vaikeuksia, tässä joukko yhtä luotettavia ennustuskeinoja, joita vaihtoehtoisesti kannattaa yrittää:
      Tarot-kortit, tavalliset pelikortit (jokereita ei saa olla mukana), Musta Raamattu, kristallipallo, kahvinporot (pannukarkeusjauhatus), luotettava meedio (kuten minä), edellisen henkiopas, laillistettu ennustaja, uudenvuoden tinan valaminen (muista hävittää käytön jälkeen jätehuoltomääräyksiä noudattaen),
      enneunet (älä sekoita normaaliuniin), ufo-kontaktihenkilöiden viestit, muurahaisten käyttäytyminen (täytyy odottaa kesään), transkendentinen mietiskely, Quija lauta, floromantia (kukista ennustaminen), kastopromantia (peilistä ennustaminen), kiromantia (kädestä ennustaminen, älä sekoita kiropraktiikkaan), ikthyomantia (kalojen liikkeistä ennustaminen).
      Kokeile ensin näitä, jos ei niistä ole apua, luettelen sitten uusia.

    • näin::

      // Paljon riitoja, keskustelua, väittelyä ja kilpailua,..//
      Näitä elementtejä pseudotieteistä ei koskaan tule puuttumaan!

    • surkeaa:

      3000 vuotta sitten Egyptin astrologit oppivat huuhaalla kansaa pelottelemaan, ja vieläkin melkoinen väestönosa aiheettomassa pelossa elelee näin samalla huijareita elättää.

    • sinun täytyy

      ensin laskea kyseisten taivaankappalten vetovoimien kiihtyvyyden resultantti nykyisessä oleskelupisteessä.

    • KaksosetN

      pian vuoden, ei viikkoa.

      • kauriin tappaa

        vesimies se kalat nappaa,
        hullut tähän hukkukaa!


    • Itse osasit tulkita!

      Ystävä kallis, osaat pukea tunteesi sanoiksi oikein ja ne ovat yhtenevät kartan, planeettojen kanssa. Panosta hyvään, jätä nipottaminen Neitsyelle, tai muille. Minusta on mukava ottaa vain hyvää. Riidat raastavat ja vievät voimia. Antaa heidän riidellä, joilla on niihin voimia. Joku jaksaa olla pomo, minä en laita voimia pomoiluun. Voit ottaa suhteen oppimisena. Rakkautta saa harvoin. Puhu hiljaa raukkaudesta, Neptunus trini Venus, panosta siihen ja nauti. Ei tiedä, koska tulee uudelleen vastaan. Terveisin ei astrologi, harrastanut 28 vuotta.

      • pikkuplaneettojen

        väheksytyn, mutta arvaamattoman voimakkaan merkityksen, näin tekee moni muukin, jonka astrologiatietoisuus heikko on.


      • Ja kuvilla.
        pikkuplaneettojen kirjoitti:

        väheksytyn, mutta arvaamattoman voimakkaan merkityksen, näin tekee moni muukin, jonka astrologiatietoisuus heikko on.

        Katson tunteita. Suurimpia tunteita. Koska olen tunneihminen. Loukkaannun vastapuolen puheista suuresti, kun ne ovat loukkaavia ja puheet saavat minut jatkamaan matkaani. Esimerkiksi Mars neliö Neitsyt loukkaa minua erityisesti. Naiset ovat Venuksesta, miehet Marsista. Uskoisin naisten elävän parisuhteessa ensisijaisesti tunteilla. Löytyykö naista, joka ei tarvitse rakkauden tunteita?


      • Aurinko neliö Mars.
        pikkuplaneettojen kirjoitti:

        väheksytyn, mutta arvaamattoman voimakkaan merkityksen, näin tekee moni muukin, jonka astrologiatietoisuus heikko on.

        Voihan sieltä kartalta poimia yhtä sun toista, mikä selventää riitojen syitä. Terveisin.


    • Kartalla useita tekijöitä e...

      Yhteiskartalla useita viitteitä epäsovun syihin. Kuinka paljon tahdot apuja? Miksi kuitenkaan kaivella, kun asiat ovat jo käyneet ilmi? Olen niin vanha, ja elän tunteilla, että tartun niin vähään, joka kuitenkin näyttää ilmeisimmän syyn. Mies voi olla kuinka ihana hyvänsä, mutta yksi kuvio pilaa kaiken, jota ei kykene elämään hänen kanssaan.Terveisin,Laila. Olen laittanut nimeni kirjoituksiin, koska täällä oli kirjoitus siitä, että ihmiset eivät uskalla esiintyä nimillään, verhoutuvat kirjoitustensa taakse. Auttakaa myös toiset tulkinnassa. Kysymys voisi kuulua: Mitä kukin kestää parisuhteessa?

    • aika

      erikoinen yhdistelmä. Olisi mukava kuulla, että voivatko ihan oikeasti näin erilaiset ihmiset olla keskenään kunnioittavassa parisuhteessa?

      • paljon hyvää!

        Tuossa on niin paljon hyvää, että pelkästään se on erikoista. Kuinka paljon on täysin mahdottomia parisuhteita? Ja kuinka he kestävät? Voitko koettaa kasvattaa sitä, mitä tökkii? Tai olkaa erilaisia tietyissä asioissa. Joku sanoi, että ei ole täydellistä suhdetta. Aina joku asia tuottaa tunteen, että täytyy joustaa. Kunnioitetaan erilaisuutta, elikkä yksilöllisyyttä. Annetaan toisen olla oma itsensä. On vaikeaa oppia tämän päivän parisuhdetta, kun takana on vuosisatainen parisuhdeoppi, jossa mies on parisuhteen määrääjä. Ole sinä kunnioittava. Jos toinen ei kykene, katso, mitä voit sietää. Minä opin paljon pari vuotta kestäneellä deittailulla, elikkä, kestän hyvin vähän. Elä tuo hyvä! Ei voi tietää, koska hyvä tulee vastaan uudestaan. Jos koskaan. LP.


      • mieleen.

        Kun luin kirjoitustasi: Naisena et tule kestämään tuota. Tilanne, mies pitää sinua stressissä ja jännityneenä, koska et saa sitä, mitä todella tarvitset, rentouttavaa, hyväksyvää suhdetta. Minulla oli tuollainen suhde Turussa. Mies jätti nyt juhannuksena. Vaikea niellä hylätyksi tulemista, mutta pääsin vapauteen. Mies arvosteli ulkonäköäni, kun en meikkaa tarpeeksi, enkä ole misu. On myös päihdeongelmainen ym, ym.


    • tulkitsemaan?

      Haluaisin kovasti ymmärtää ja opetella tulkitsemaan. Vaikka toisten iloksi, kun ei itsellä ole mitään suhdetta ollut pitkään, pitkään aikaa! Astrologia kiinnostaa todella paljon, mitä nuo numerot kertovat?

      • planeettojen laadut.

        Kirjoja on kaupat täynnä. Opettele planeettojen laadut ja merkkien merkitykset ensin. Kaksonen on kaksinaamainen, valehtelee, ei pysy paikoillansa, äkkipikainen jne jne. Ei ku kirjoja ostamaan! Lukemisessa, oppimisessa menee noin 30 vuotta. Kiirehdi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe