Yritin googlettaa, mutta en löytänyt. Onkohan Tampereella yksityistä velkaneuvontaa? Minkähän hintaista yksityinen velkaneuvonta mahtaa olla?
Velkaneuvontaa
8
1861
Vastaukset
- yksityistä
Tuskin löydät mistään.
- velkaneuvonta
"yksityinen velkaneuvonta" tarkoittaa sitä, että saat yksityisenä henkilönä velkaneuvontaa. Se ei siis ole mikään velkaneuvontaa antava yritys, vaan sinulle suunnattua henkilökohtaista neuvontaa. velkaneuvontaa järjestää kunta/kaupunki. "Yksityinen" -liite on siinä siksi, että huonosti meneville yrityksille on omat neuvojansa.
- etsivä
Eikö tosiaan löydy Suomesta yksityistä yritystä, joka antaa velkaneuvontaa yksityishenkilöille?
- sellaisia on,
etsivä kirjoitti:
Eikö tosiaan löydy Suomesta yksityistä yritystä, joka antaa velkaneuvontaa yksityishenkilöille?
mutta taitavat ilmoitella lehdissä tai sana kiertää. Muistelen, että joskus oli tv:s jossain kotimaan katsauksessa juttua miehestä, joka auttoi ja neuvoi ihmisiä talous-ja velka-asioissa. Taisi olla, että miehellä oli omia kokemuksia ja oli sitten ryhtynyt auttamaan muita. Ehkä jostain löytyy oikealla haulla, kun tietäis...
http://www.otakantaa.fi/forum.cfm?group=392&sort=Julkaisu&id=0&pg=5&comment=67312&add_id=67312 - yksityinen . . .
etsivä kirjoitti:
velkaneuvoja, joka neuvoo ja auttaa oikeudessa. Tampereella on velkaneuvonta ja löydät sen puhelinnumeron luettelosta tai Tampere sivulta netistä. Suosittelen, mutta aika täytyy varata ja jonoa voi olla, ennen kuin pääsee velkaneuvojan juttusille.
- Tietoa
etsivä kirjoitti:
Hei ! Oulussa on toiminut yskityinen velkaneuvonta jo yli 10 vuotta. Tekee täysin samoja asioita kuin kunnallinenkin velkaneuvonta mutta laajemmin asiakkaita auttaen.
- soittaa esim
Takuusäätiön velkalinjaan ja siinäkin saa neuvontaa. Puhelu on ilmainen:
http://www.takuu-saatio.fi/index.php?id=161 - Velka-apu
www.velka-apu.fi on yksityinen velkaneuvontapalvelu, mahdollista myös pidempiaikaiseen tukeen olen ymmärtänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161