Tuli hommattua wacoomin bamboo piirtopöytä ja nyt huomasin ettei photoshopissa kumi enää toimi... Siis photoshop ei osaa valita enää automaattisesti kumia kynää kääntäessä.
Ihan näpsäkkä ominaisuus on ja ois ihan mukava saada taas uudelleen toimimaan :D
Piirtopöytä ja photoshop asetukset?
5
1083
Vastaukset
- ???
Huomasin vielä että pen pressure asetukset ei toimi vaikka "kaikki" pitäisi olla oikein...
- ???
Argh.... Muutamalla uudelleen photoshopin käynnistämisellä lähti hommat taas toimimaa... Mut kertokaa ihmees jos siel joku asetus on ni ei tarvii ens kerralla tuhlata aikaa :)
- ---
Aivan sama ongelma! Kun käynnistää photoshopin, kynä ei tunnista painetta. Muutaman kerran uudelleenkäynnistämällä lähtee toimimaan; paineentunnistus pois päältä, ohjelma kiinni, ohjelma auki, paineentunnistus päälle, ohjelma kiinni, ohjelma auki. Sitten toimii. Tämä "rituaali" vie melko paljon aikaa... Ajureiden uudelleenasentaminen auttanee, vai?
- piirustelija
Mulla kanssa ongelmaa paineentunnistuksessa vaikka asetukset kohillaan. Ajuri laitettu just viime kerralla uusiks. Kumi tökkii välillä mutta tokenee yleensä ihan itekseen ilman uudelleenkäynnistystä. Mut koitan tota käynnistyssysteemiä, kiitos :)
- piirustelija
piirustelija kirjoitti:
Mulla kanssa ongelmaa paineentunnistuksessa vaikka asetukset kohillaan. Ajuri laitettu just viime kerralla uusiks. Kumi tökkii välillä mutta tokenee yleensä ihan itekseen ilman uudelleenkäynnistystä. Mut koitan tota käynnistyssysteemiä, kiitos :)
Kiitos avusta! Korjaantui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488