Minulla on vadelman/korallin/tummanlohenpunainen juhla-asu, käykö asuni kanssa mieluummin kultaiset vai hopean väriset korut?
puku + korut
2
527
Vastaukset
- vaatehtijatartar
Oieastaan on vaikea sanoa tietämättä henkilöä.
Kulta sopii vahvemmille persoonille,joilla on voimakkaammat värit ja hopea taas niile, joilla on hennommat värit ja hennompi persoona.
Maa ja tuli-elementin omaaville kultaa, vesi ja ilma-elementin omaaville hopeaa.
Korujen koko vaikuttaa myös.
Tykkäätkö käyttää isoja koruja, vai pieniä ja hentoja.
Mutta viime kädessä ratkaisee oma tuntemus.
Laita koruja päällesi ja tunnustele olotilaasi.
Missä olosi on kotoisin,luontevin.
Ja se on siinä.- viivivaavi
samaa mieltä kuin edellinen.Itse olen huomannut vanhetessani siirtyneeni vaivihkaa hopeasta kultaan,kun itseluottamusta on tullut lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805