Turpiin tuli!

Ei pärjää Jaget!

Autovanus X-type otti kuonoon ihan tosissaan TM:n diesel-testissä! Ei tainnut hyvä varustelutaso nostaa pointseja?

No, onnea vaan Bemu-, Audi- ja Mese-kuskeille!

6

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 pistettä,

kuten kaikille muillekin.
      Polttaineen kulutuksesta miinuspisteitä automaatin vuoksi.
      Hyvinhän se muuten pärjäsi.

• varustelupisteet

Jaggessa on mm. polttoainekäyttöinen lisälämmitin, lämmitettävä tuulilasi, peruutustutka ja nahkajakkarat sähkösäädöillä, mutta kun se kaistanvaihtovilkku puuttuu, niin päädyttiin tasapisteisiin muiden kanssa.
      Muutaman desin polttoaineen kulutuseroilla ei tässä autoluokassa ole merkitystä.
      Samoin käyttökulujen laskentaperustet ovat vähintäänkin tarkoitushakuiset, vakuutukset nollabonuksin ja kalliit alumiinivanteet yms.

• hieno valinta

tuo sporttipaketti! Siihen kuuluvien renkaiden aiheuttamat "viat",
      ajo-ominaisuuksiin, meteliin, niiden hinta,lisäkulutus, lisäkulut ym
      tiputtivat pisteitä, jokaisen pitäisi ymmärtää jotta tuo rengaskoko aiheuttaa noita.
      Miksi kaikkiin ei manuaalia testissä, tai kaikille automaati joista löytyy? Tai miinusta mallille jolla ei edes ole sitä tarjota! X myös ainoa alle 40t jos manu/ei sport varustus- muuten täydellinen!
      Jos kerran testissä vertaillaan malleja ja niitä myös luetaan kuin raamattua pitäisi autojen olla mahdl. samanlaisia, tässäkin tapauksessa se olisi ollut mahdollista ja tulokset vielä tasaisempia.
      Kun kuluja oli laskettu 2/3 vuodelle miksi ei myös esim 5v ja 150 00km? Haettiinko vain parille mallille - pisteitä?
      TM testit muutenkin usein aika heikoilla samantapaisten valinta erojen johdosta!
      Kun antaa tasoitusta noista TM aiheuttamista eroista voi sanoa jotta eipä noilla toisiinsa paljon eroa ole, kun Euroopassa tehtyjä testejä tarkastelee ne menevät sopivasti ristiin juuri tämmöisistä syistä.

• muuta odottaa..

Kun kyseessä on melkein Ford Mondeo ja lähes kymmenen vuotta vanhasta mallista tehty?

• varmasti vaikea

ymmärtää kun et näköjään tiedä autoista yhtään mitään.

• omistat

saanen arvata, et mitään. 80-luvun BMW 300-sarjakin taitaa olla kaukainen haave.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe