eXbhaktat-foorumi laajenee!

Madhava

http://exbhaktat.valaistuminen.com

Usealla palstalla asustanut eXbhaktat-foorumi avaa ovensa laajemmalle yleisölle! Palsta on omistettu kaikille (uus)uskontojen parissa näppinsä polttaneille, maailmankatsomustaan avartaville, elämää ihmetteleville etsijöille ja kulkijoille.

Nimi eXbhaktat juontuu sanskritin sanasta bhakta, joka tarkoittaa uskonnolleen tai traditiolleen hartaasti omistautunutta seuraajaa. Monet intialaisperäiset lahkot ja liikkeet ovat länsimaihin rantautuessaan karkeasti hyödyntäneet tätä hyväntahtoista henkisen etsinnän toivoa; ilmaista työvoimaa, psykologista ja seksuaalista väkivaltaa, rahastamista... Syntilista on monilla pitkä kuin nälkävuosi.

Muutaman vuoden foorumi toimi ainoastaan entisten Hare Krishna -liikkeen jäsenten puintipalstana; jutut tuli kuitenkin monella tarvetta myöten jutelluiksi, ja palsta hiljeni kokolailla tuoreen jutunjuuren hyhmettyessä. Alkuperäisestä jäsenistöstä on vielä mukava kourallinen jäljellä; on ateistia, buddhalaista, hippiä, kristittyä, neo-hindua, pakanaa ja vapaa-ajattelija, joista monet ovat viettäneet runsaat vuodet Krishnaliikkeen munkkeina tai nunnina siirtyen eteenpäin kohti omaa, itsenäistä elämää ja avarampaa ajatusmaailmaa.

Suurempaan maailmaan siis — tervetuloa itse kullekin rotuun ja lahkoon katsomatta! Jokaisella, enemmän tai vähemmän kokeneella tahi vasta asioiden laitaa arvailevalla, on omat arvokkaat aatteensa jaettavana universaaleiden ilmiöiden maailmassa. Pidetään keskustelu kauniina, kehittävänä ja ohjenuoriemme hengessä!

http://exbhaktat.valaistuminen.com

4

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • massappstotuksesta ja mainostamisesta, jonka massapsotiti uskontojen uhrit palstalle.

      • Madhava

        Kokonaista kaksi postia, toinen tänne hindulaisuus-palstalle jossa olen seriffinä, ja toinen uskontojen uhrit -palstalle, jossa ilmoitus on myös aiheellinen. Taitaapa löytyä UU:n sivuilta linkkikin foorumillemme.


      • Madhava kirjoitti:

        Kokonaista kaksi postia, toinen tänne hindulaisuus-palstalle jossa olen seriffinä, ja toinen uskontojen uhrit -palstalle, jossa ilmoitus on myös aiheellinen. Taitaapa löytyä UU:n sivuilta linkkikin foorumillemme.

        Laitan tänne julkiseksi vastaukseni UUT-palstalle tulleeseen käyttäjävalitukseen "massapostituksesta":

        On totta, että sama viesti on sekä hindulaisuus, että Uskontojen uhrit palstalla. Samoin on kuitenkin totta myöskin se, että se käsittelee
        saumattomasti molempia aiheita, eli antaa informaatiota siitä mitä muualla netissä on hindu-uskonnon uhreille olemassa.

        Jos viesti toistuu millään muotoa, niin poistan sen. Yksi avaus muualla tapahtuvista muutoksista palstan aiheeseen liittyen on tässä
        tapauksessa mielestäni aiheellinen koska se voi auttaa monia, jotka ovat itse tai sukulaistensa kautta kohdanneet ongelmia hindulaisuuden
        suhteen.
        -----------viesti päättyy------------------------

        Samaan hengenvetoon haluan myös todeta, että niin hundulaisuudessa, kuin kaikissa muissakin uskonnoissa on ne valoisat puolet ja pimeät puolet / lieveilmiöt. Molemmat on hyvä huomioida. Ihmisluonne on sellainen että se käyttää uskontoa kuin uskontoa väärin.


    • shivatar

      Itse olen ollut auki kaikille uskonnoille jo 14 vuotiaasta asti. Etsinyt, kahlannut ja suurimmaksi hylännyt kaiken mitä ns. uskonnot voivat tarjota, mukaan lukien teosofia. Mutta tämä on vain minun tieni. Omaan luterilaisen taustan.
      Kaikki mitä olen suurimmaksi osaksi lukenut, tuntuu minusta vain älylliseltä spekuloinnilta tai arvailulta.
      Omalla kohdallani tapahtui avautuminen toukokuun täydenkuun aikaan 2008. Kali-Jumalatar aukaisi minut kruunuchakraan asti. Ja Hän toi minulle yhteyden Shiva-Jumalaan. Hän samalla vei minulta kaikki siihen astiset kyvyt tuntea energioita.
      Minulla on kokoaikainen yhteys Shivaan ja Kalin ansiosta ns. shaktini toimii. Minulla ei ole erityisempää meditaatio kokemusta joten jouduin kamppailemaan Kalin energioissa tulematta 'hulluksi'. Pääsin testin läpi ja Hän antoi minulle Buddha`s tiger-formin näkyä energiassani. Kali Jumalatar myös aukaisi kehon ja energiakieleni kaikkien luettavaksi jotta Hän voi kertoa kauttani, mitä on tapahtunut.
      Intialaiset ovat olleet todella hämmästyneitä ja uteliaita lukiessaan minua. Että
      länsimaalainen ja nainen, on tällä tiellä.
      Se mitä yritän kertoa on että oikeastaan ei muuta tarvita kuin rakastaa Jumalatarta (missä muodossa tahansa) ja Jumalaa, sydänkeskus auki, niin kaikki sinulle annetaan. Ja toki meidän kaikkien polku on erilainen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe