Hervanta

King of the bling bling

okei nuoriso mitä mieltä ootte hervannasta... ?
onko siel oikeesti paljon räyhääjiä jne...? jos on nii voisko joku mainita räyhääjien nimi tai jotai semmosta että tiedän pystyellä kaukana niista ku itte muutan hervanataan pian =)

31

3856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jartse

      En kyllä enää lukeudu nuorisoon mutta voin kertoa,että eipä ole räyhääjiä näkynyt.
      Älä usko mitä höpistään.Tää on ihan hyvä paikka asua.

      • Jartse

        Poliisin tilastojen mukaan automurtoja tehdään enemmän kuin Tampereella keskimäärin,kaikkia muita rikoksia selvästi vähemmän per asukas.
        Itse 20 vuotta asuneena,keskikaupungilta muuttaneena,voin sanoa ,että koskaan ei ole ollut mitään häikkää.


      • ...
        Jartse kirjoitti:

        Poliisin tilastojen mukaan automurtoja tehdään enemmän kuin Tampereella keskimäärin,kaikkia muita rikoksia selvästi vähemmän per asukas.
        Itse 20 vuotta asuneena,keskikaupungilta muuttaneena,voin sanoa ,että koskaan ei ole ollut mitään häikkää.

        Tilasto kertoo, paljon väkeä, keskimäärin rikoksia siis vähemmän. Automurtoja paljon, tarkoittanee, että joka toisella on naapurin autostereot. Naapurin autoa ei viitsi pölliä, kun myös oman Nissan Cherryn kanssa on starttipulmia.


    • Nuori88

      Ei täällä räyhätä sen enempää kuin muuallakaan. Tamperehan on suurista kaupungeista turvallisin ja Hervannassakin on vain vähän enemmän rikoksia kuin vierellä olevassa Kaukajärven kaupunginosassa, vaikka täällä on asukkaita ainakin viisi kertaa enmmän.

    • Tommy

      Tietty porukka mitkä järjestää hankaluuksia, tehnyt sitä jo pitemmän aikaa ja kavereiden nimet on kyllä poliisien tiedoissa. Ei viitti tässä ruveta nimistä höpötteleen. Mutta joo, tosiaan rauhallinen paikka se kaikenkaikkiaan on. Porukkaa on paljon ja ainahan siihen sekaan mahtuu muutamia kusipäitä.

    • An84

      päättele siitä minkälainen paikka! Siis PARAS! Oon asunu 16 vuotta ja mahtava pleissi asua =)..

      • Black

        Mix kaikilla on ennakkokäsityksiä,et Hervanta on huono ja kriminaali mesta??Muutan taas Etelä-Hervantaan,ja tosi hyvä paikka asua!


    • m19

      Olen asunut 18 vuotta Etelä-Hervannassa ja kovasti olen pitänyt. Ainoastaan Pohjois-Hervantaa olen välttänyt, mutta sekin on enemmän sellainen sisäpiiri-läppä (kuten esim. Tre vs. Tku) :)

    • Juspe

      Hervanta on kaikkein kusisin mesta ikinä

      • -A-

        Muutin Hervantaan 1,5 vuotta sitten. Tarinani on sama kuin monella muulla yliopistossa opiskelevalla tyttösellä, eli keskustan sijaan muutin teekkarimiehen perässä tänne. Käydessäni täällä ensimmäistä kertaa, ahdistivat suuret kerrostalot ja valtavat asukkaille tarkoitetut parkkipaikat minua valtavasti. Muuttoani en ole kuitenkaan päivääkään katunut. Asumme lähes keskellä Hervannan keskustaa, joten kaikki palvelut ovat lähellä: pankki, usea ruokakauppa, kirjasto, apteekki, elokuvateatteri, uimahalli... Myös linja-autoyhteydet ovat toimivat. Ympäristöön tottui nopeasti, etenkin kun huomasin, että miten paljon täällä todellisuudessa on vihreää. Ei Hervanta ole sellainen betonihelvetti kuin on annettu ymmärtää, vaikka ensimmäistä kertaa täällä käyvästä saattaa siltä tuntuakin. On suuri etu, että tarjolla on kaikenlaisia palveluja, harrastusmahdollisuuksia sekä luontoa ympärillä. Moni ei tunnu sitä ymmärtävän eikä arvostavan.

        Vaikka pidänkin kaupunginosastani, en kuitenkaan ala kirjoittamaan osoitteeseeni Tampere-Hervanta, kuten jotkut Hervanta-aktivistit postilta saadun luvan puitteissa tekevät. Jokin raja kuitenkin sentään...;)


    • Tofu086

      12v vanha viim. Viesti mutta voin sanoa että mahtava mesta. Vaikka en enää asu, vain opiskelen

    • muutenok

      Inkkari sotia jousipyssyillä metsässä, lentokone muovia sulaneena kädessä.

    • ihan.kiva.paikka

      Minä asuin nuorempana korkeakoulussa opiskellessani muutaman vuoden Hervannassa.

      Sain toisinaan baarista tullessani huumeveikoilta turpaani, mutta välillä kävi baarissa flaksikin ja sain turpaan saannin sijaan naista. Sukupuolitautiakaan en saanut, vaikka välillä olin liikkeellä "paljain jaloin", no jaloin mielin ainakin.

      Keskiarvona jäi Hervannasta siis varsin positiivinen mielikuva.

      • Anonyymi

        Saako siellä oikeasti turpaan? Olen käynyt muutaman kerran. Sanoisin että levotonta. Kun olin tulossa ulos bussista bussin sisällä joku mies potki kenkään hervannan kohdalla. Yksi meinasi kävellä päin ja siitä huudettiin. Tuijotettiin vähän ja minua solvattiin. Joku mies yriti taklata sähköllä avautuvaan oveen. Siellä on jotain ihmisiä jotka juovat alkoholia ja ilmeisesti kokoontuvat siinä hervanta duon lähellä ja niin siellä hervanta duon vessassa ei saanut käydä rauhassa. Yhdellä kerralla joku oli nukahtanut sinne niin että vessan koppiin ei päässyt ja toisella hakattiin oveen. On se vähän erikoinen se hervanta. Ei turhaan siitä valiteta.


    • llölkölölk

      Kiinteistövälittäjä,hoono soomi.

    • ghfhfgfg

      Kiinteitövälittäjä,anna olla,se kirjoitustyyli.Hehheh

      • UjoKakka78

        Missä voi hervannassa voi paskantaa rauhassa


    • llkuyt

      Kiinteistövälittäja siellä kyselee,oikeinkirjoitus paljastaa.Räyhääjiä, tulee mieleen vanhat suomielokuvien häjyt,siinä vasta oli ns räyhää
      jiä,niitä ei hervannasta löydy.Rauhallinen asuinalue,ja tiedoksi,että
      en asu siellä,mutta käyn usein kavereita katsomassa.

    • Anonyymi

      Hervanta,Tampereen Monaco niin harva puhuu suomea, maksaa veroja tai käy töissä.
      (riemurasia sen kertoo)

    • Anonyymi

      Hervannassa on fiksuja nuoria iloisia ihmisiä 3 hienoa uimarantaa sit vähän vanhenpaa väkeä iloisia suuria lapsiperheitä.Vuonna 2021 ratikalla hurautat keskikaupunkille ostoksille ja viihteelle.Terve tuloa tänne asumaan

      • Anonyymi

        Hienoa satiiria.


    • Anonyymi

      Hervannassa asuu paljon whiggoja.

      • Anonyymi

        Millainen toi hervanta nykyään on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen toi hervanta nykyään on

        Hernvanta on hyvin viihtyisä. Hernvannassa asuu myös renne korppilan näköisiä ihmisiä, joten kannattaa pitää 5kymppistä taskussa illalla kulkiessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen toi hervanta nykyään on

        Hervanta on nykyään opiskelijoiden, köyhien eläkeläisten ja mamu lapsiperheiden asuinalue lähinnä jossa on melko turvallista kulkea öisinkin. Ei mikään samanlainen ongelmalähiö joka se oli joskus 30-vuotta sitten. Se toiminta on siirtynyt esim. Multisiltaan, Annalaan, Tesomallle yms. Pahin taitaa olla tuo Multisilta. Riippuu toki siitäkin missä kohtaa Hervantaa asuu. Pohjoisessa paljon pahempi meno kun muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hernvanta on hyvin viihtyisä. Hernvannassa asuu myös renne korppilan näköisiä ihmisiä, joten kannattaa pitää 5kymppistä taskussa illalla kulkiessaan.

        taitaa olla muuten tuo korppilan veli joka heitti minut koulussa lattialle yläasteella ja potki kylkeen mustasaaressa. väkivaltaisia nuo korppilat...


    • Anonyymi

      Hieno ja turvallinen eliitti alue, kaikki palvelut ja hienoja kunnollisia ihmisiä, ihan paras paikka, kannattaa tutustua ja muuttaa, edullisia asuntoja ja lyhyt matka jokapaikkaan, ulkoilu ja urheilupaikat loistavat.

    • Anonyymi

      Tampereen kaikki intialaiset ovat pakkautuneet hervantaan. Onko sana kirinyt intiassa että parhaimmat naan leivät on siellä.

    • Anonyymi

      Aamulehti kirjoitt, i että on kolmen halutuimman asuinalueen listalla Treella,
      suosittu ja haluttu asuinalue.

    • Anonyymi

      Ainakin Lindforsinkadulla on tosi rauhallista.

    • Anonyymi

      Hämärimmät henkilöt nousee linja autoon hervannalta tampereella. Karmaisevia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3065
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      106
      2411
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2197
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      156
      1982
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1827
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1257
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe