Kuinka pitkään

eeellliiii

Minua kiinnostaisi tietää kuinka pitkään ihmiset pitävät samoja vaatteita yhteen menoon. 2-3 päivää vai vaihdatteko päivittäin?

3

909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teen minä

Yleensä 2 päivää samaa vaatetta, joskus vaihtuu päivittäinkin. Mutta kolmantena päivänä ei oikeastaan ikinä ihan samaa vaatetta, vaihdan esim asukokonaisuudesta jotakin erilaiseksi, tai kokonaan asua.

• teen minä

Pidän samaa paitaa yleensä kaksi päivää. Joskus laitan paidan pesuun jo yhden päivän jälkeen jos olen hikoillut paljon. Alusvaatteita vaihdan päivittäin. "Näkyviä vaatteita" eli puseroa ja housuja/hametta pidän yleensä yhden tai kaksi päivää yhteen menoon. Poikkeuksena farkut, joita voin pitää vaikka viikon. Jos pidän peräkkäisinä päivinä tasan samoja vaatteita, vaihdan yleensä kuitenkin jonkin pienen yksityiskohdan, esim. eri korvakorut.
      Jos käytän puseroa, jonka alta näkyy t-paita, voin pitää samaa puseroa vaikka neljä päivää jos alla oleva t-paita vaihtuu.

Kaverini kertoi hauskan tarinan tästä aiheesta. Ollessaan USA:ssa vaihto-oppilaana hän tarkkaili ihmisten vaatteita ja huomasi, että joillain oli "maanantaivaatteet", "tiistaivaatteet" jne. Sikäläisessä kulttuurissa ei sopinut pitää samoja vaatteita peräkkäisinä päivinä, mutta sama asu toistui viikon välein... hehe :D

Olen nainen 26 v.

• Hassu tapahan se on...

Olen töissä toimistossa eikä tulisi mieleenkään mennä töihin kahtena päivänä peräkkäin samoissa vaatteissa.

Sinänsä hassua, että kun joskus olen oikein tahallani yrittänyt miettiä, mitä työkavereillani oli eilen päällään, niin en ikinä muista. Eli eivät hekään varmaan kiinnitä huomiota minun pukeutumiseeni..

Mutta jotenkin vaan tulee outo olo aamulla jos miettii että laittaisi samat vaatteet kuin eilen. Eli kaikki vaatteet vaihtuvat joka päivä (no alusvaatteet nyt tietysti itsestäänselvästi, mutta myös muut).

Siitä olen yrittänyt päästä eroon että myös pesisin vain yhden käyttökerran jälkeen. Eli saatan esim. käyttää samaa puseroa kaksi kertaa viikon aikana (mutta en perättäisinä päivinä) ja pestä sen vasta toisen kerran jälkeen. Pesu joka ikisen käyttökerran jälkeen tuntuu niin turhalta kun kerran olen ihan siisteissä sisätöissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1611
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1222
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1103
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      943
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      829
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50