Minua kiinnostaisi tietää kuinka pitkään ihmiset pitävät samoja vaatteita yhteen menoon. 2-3 päivää vai vaihdatteko päivittäin?
Kuinka pitkään
3
954
Vastaukset
- teen minä
Yleensä 2 päivää samaa vaatetta, joskus vaihtuu päivittäinkin. Mutta kolmantena päivänä ei oikeastaan ikinä ihan samaa vaatetta, vaihdan esim asukokonaisuudesta jotakin erilaiseksi, tai kokonaan asua.
- teen minä
Pidän samaa paitaa yleensä kaksi päivää. Joskus laitan paidan pesuun jo yhden päivän jälkeen jos olen hikoillut paljon. Alusvaatteita vaihdan päivittäin. "Näkyviä vaatteita" eli puseroa ja housuja/hametta pidän yleensä yhden tai kaksi päivää yhteen menoon. Poikkeuksena farkut, joita voin pitää vaikka viikon. Jos pidän peräkkäisinä päivinä tasan samoja vaatteita, vaihdan yleensä kuitenkin jonkin pienen yksityiskohdan, esim. eri korvakorut.
Jos käytän puseroa, jonka alta näkyy t-paita, voin pitää samaa puseroa vaikka neljä päivää jos alla oleva t-paita vaihtuu.
Kaverini kertoi hauskan tarinan tästä aiheesta. Ollessaan USA:ssa vaihto-oppilaana hän tarkkaili ihmisten vaatteita ja huomasi, että joillain oli "maanantaivaatteet", "tiistaivaatteet" jne. Sikäläisessä kulttuurissa ei sopinut pitää samoja vaatteita peräkkäisinä päivinä, mutta sama asu toistui viikon välein... hehe :D
Olen nainen 26 v. - Hassu tapahan se on...
Olen töissä toimistossa eikä tulisi mieleenkään mennä töihin kahtena päivänä peräkkäin samoissa vaatteissa.
Sinänsä hassua, että kun joskus olen oikein tahallani yrittänyt miettiä, mitä työkavereillani oli eilen päällään, niin en ikinä muista. Eli eivät hekään varmaan kiinnitä huomiota minun pukeutumiseeni..
Mutta jotenkin vaan tulee outo olo aamulla jos miettii että laittaisi samat vaatteet kuin eilen. Eli kaikki vaatteet vaihtuvat joka päivä (no alusvaatteet nyt tietysti itsestäänselvästi, mutta myös muut).
Siitä olen yrittänyt päästä eroon että myös pesisin vain yhden käyttökerran jälkeen. Eli saatan esim. käyttää samaa puseroa kaksi kertaa viikon aikana (mutta en perättäisinä päivinä) ja pestä sen vasta toisen kerran jälkeen. Pesu joka ikisen käyttökerran jälkeen tuntuu niin turhalta kun kerran olen ihan siisteissä sisätöissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1568345KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4337428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512567- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811530