joka ratatiellä aloit aamu viideltä ampumaan raketteja.
Lämmin kiitos kaikilta selviltä naapureiltasi joita piristit suuremmoisella spektaakkelilla.
Tulemme koko vuoden muistamaan sinua lämmöllä,jos tarvitset apua työntäessäsi raketteja hanuriisi,vapaehtoisia kyllä löytyy.
sinä saatanan
3
1941
Vastaukset
- kiittää.
Ei kestä, kivaa oli. Ensivuonna uudestaan!
- myös naapurisi.
Hei. Olen myös naapurisi. Minulla on eläimiä. Valvoin monta tuntia rauhoitellen ja hoitaen eläimiäni jotka pelkäävät raketteja. Sain sitten vihdoin kaikki rauhoittumaan ja nukkumaan. Sama eläinten kammoama paukuttelu alkoikin uudelleen aamuviideltä. Menikin taas monta tuntia hoitaessa pelokkaita eläimiä.
Älä enää kiltti naapuri tee niin, ei itseni vuoksi vaan eläimien jotka todella ovat aivan vauhkona ja peloissaan moisesta uudestavuodesta.
Ole kiltti ja muista meitä ensi vuonna, jos et minua niin ole edes eläinystävällinen.
Ollaan huomaavaisia naapureillemme, joskus saatat itsekkin tarvita naapuriapua. Arvaa vaan saatko sitä? - yksi kiukkuinen naapuri lisää
myös naapurisi. kirjoitti:
Hei. Olen myös naapurisi. Minulla on eläimiä. Valvoin monta tuntia rauhoitellen ja hoitaen eläimiäni jotka pelkäävät raketteja. Sain sitten vihdoin kaikki rauhoittumaan ja nukkumaan. Sama eläinten kammoama paukuttelu alkoikin uudelleen aamuviideltä. Menikin taas monta tuntia hoitaessa pelokkaita eläimiä.
Älä enää kiltti naapuri tee niin, ei itseni vuoksi vaan eläimien jotka todella ovat aivan vauhkona ja peloissaan moisesta uudestavuodesta.
Ole kiltti ja muista meitä ensi vuonna, jos et minua niin ole edes eläinystävällinen.
Ollaan huomaavaisia naapureillemme, joskus saatat itsekkin tarvita naapuriapua. Arvaa vaan saatko sitä?...sama "vatipää" kun räjäytteli postilaatikoita lähistöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216922Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243797- 1862615
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2862500Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962121Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.101956Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001820Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1351411- 721336
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271305