Vituttaa koko uusi vuosi

Jubatsu 1966

Terveppä teille!

Kyllä ottaa tämä uuden vuoden paukuttelu päähän. SAATANA, ihmiset ovat olleet 3 päivää töissä ja taas pitää mennä perjantaina duuniin. Osa porukoista ovat olleet koko viikon lomalla ja sitten aattona paukutellaan klo 18:sta illalla klo 06.00 aamulla. PERKELE, itse menin nukkumaan klo 22.30 ja heräsin klo 00.00 sellaiseen jylinään, että luulin SODAN alkaneen. On se JUMALAUTA kumma, että työssä käyvän ihmisen pitää tuollaista kärsiä. Menkää SAATANA Siperiaan päästämään paukkujanne, mutta ei alueilla, joissa on toisiakin ihmisiä. Eräät haluavat nukkua yönsä rauhassa. Sitten nukutaan uuden vuoden päivänä koko päivä, kun on RYYPÄTTY niin ettei tiedetä maailam menosta tuon taivaallista. Ehdotan, että säädetään sellainen laki, että paukuttelu kielletään kokonaan kansalta ja vain yleinen ilotulitus on sallittua.

5

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta..

      Tuskin tässä asiasa sun mielipidettä kuunnellaan...:

      Uusivuosi on jokavuosi samalainen, ja raketit kuuluu siihen ku rusina pullaan. Joten, jos raketit noin kamalasti vituttaa uutenavuotena, niin meeppä kuule ite sinne siperiaan, äläkä vetoa johonki vitun työhön sillon ku on aika juhlia! Ja mitä se sulle kuuluu, jos jokku ryyppää koko aatto illan ja sitten nukkuu koko uudenvuoden päivän???
      Voin sanoa, että et oo ainoa, jota uusivuosi vituttaa, mutta teitä on kuiteni AIKA vähän, joten otan osaa....

    • :OOO

      "Menkää SAATANA Siperiaan päästämään paukkujanne, mutta ei alueilla, joissa on toisiakin ihmisiä."

      -Jos vähänkään kunnioitat suomalaisia perinteitä, niin kai sie nyt pienen paukuttelun kestät kerran vuodessa. Se on kuitenki se, että Vuosi on juuri vaihtunut, ja sillon kuuluu vähän revitellä. Hyvänen aika!!!

      • Ämiiaa

        Nukkumatit menkää ostamaan korvatulpat!


    • Ei enää raketteja,kiitos....

      Olen samaa mieltä,kyllä vituttaa kun pitäisi mennä klo:6 töihin Uudenvuoden päivänä,niin ei saa koko yönä nukuttua.Jos yrittää mennä aikaisemmin nukkumaan,niin paukuttelu alkaa klo:18 aikaa ja melkein koko illan.Ja myöhemmin ainakin tunnin pauke puolenyön aikaa.Ja juuri kun uni tulisi alkaa kapakasta tulijat paukutella klo:3-5 välillä.Ja minä lähden nukkumattomana vaativaan työhöni.Olen muuten usein töissä Uutena vuotena,joskus 5 vuottakin peräkkäin,niin ei se kovin kivalta tunnu,joka vuosi sama juttu.Eli paukut pois yksityisiltä.Olen kyllä mielelläni töissä Uutena vuotena ja saahan siitä paremman palkan.

      • öhöhöh

        niimpä ketä kiinnostaa sun valittamine me sinne siperiaaan ni ei pitäis paukkua saatna


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe