toimiiko kauris -vaaka suhde

kauris n

toivottoman ihatunut vaakamieheen

29

2713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kornit kaprit

      ystävyys onnistuu. Molemmat, sekä kauris että vaaka ovat hienotunteisia ja fiksuja, mutta onko kipinää, tuskinpa vaan.

      Onko kokemusta muilla? Vaakamerkkiset ovat hyviä ystäviä ja nämä merkit kyllä ymmärtävät toisiaan.

    • yksi kauris

      Minulle vaakamies on ollut parasta elämässäni! Hän on romanttinen ja tulinen - kaikki samassa paketissa! Ja niin komea! Seuraavan kerran kysyn mieheltä: oletko vaaka, ennenkuin alan minkäänlaiseen vispiläkauppaan. Sen verran sävähdyttävän vaikutuksen on vaaka tähän kaurisnaiseen tehnyt. Mikä mies, mikä charmi!

      Vaikea unohtaa!

      • kappale.

      • sinussa

        oli vikana, koska olet se unohtamaan joutunut osapuoli?


      • mitään vikaa
        sinussa kirjoitti:

        oli vikana, koska olet se unohtamaan joutunut osapuoli?

        Hän on täydellinen sille "oikealle".


      • ymmärtäminen ?
        mitään vikaa kirjoitti:

        Hän on täydellinen sille "oikealle".

        Sinussa (kauris) ei siis ollut muuta
        "vikaa" vaaka-kaurissuhteen onnistumisen kannalta kuin että et ollut se oikea.

        Ja kauriitten kun pitäisi muka olla
        analyyttiseen ajatteluun kykeneviä.
        Voi pyhä....


      • tuli osuvan kappaleen
        ymmärtäminen ? kirjoitti:

        Sinussa (kauris) ei siis ollut muuta
        "vikaa" vaaka-kaurissuhteen onnistumisen kannalta kuin että et ollut se oikea.

        Ja kauriitten kun pitäisi muka olla
        analyyttiseen ajatteluun kykeneviä.
        Voi pyhä....

        jälkeen!


      • kaurisshhh
        ymmärtäminen ? kirjoitti:

        Sinussa (kauris) ei siis ollut muuta
        "vikaa" vaaka-kaurissuhteen onnistumisen kannalta kuin että et ollut se oikea.

        Ja kauriitten kun pitäisi muka olla
        analyyttiseen ajatteluun kykeneviä.
        Voi pyhä....

        Mikä
        Kirjoittanut: sinussa 8.1.2009 klo 12.47
        oli vikana, koska olet se unohtamaan joutunut osapuoli?
        Kysytyn
        ymmärtäminen ? 12.1.2009 klo 11.14
        Ja kauriitten kun pitäisi muka olla
        analyyttiseen ajatteluun kykeneviä.
        Voi pyhä....

        Ensin muka kauriissa pitäisi olla jotain vikaa, kun vaaka on hänet "jättänyt"!? Ja sitten kauriilla ei muka ole kykyä analyyttiseen ajatteluun.

        Hohhoijaa ettei vaan joku olisi nyt kauriksille piikkasen katteellinen jostain syystä, ehkä juuri edellämainittuihin jotenkin liittyen;)


      • kommentoinut
        tuli osuvan kappaleen kirjoitti:

        jälkeen!

        sanallakaan kappaletta enkä tehnyt sitä
        koskevia kysymyksiä!

        Minua kiinnostaa ap:n esittämä aihe, mihin täällä ei näytetä osattavan antaa ool-lalaata järjellisempää valistusta.


      • Ei minun
        kaurisshhh kirjoitti:

        Mikä
        Kirjoittanut: sinussa 8.1.2009 klo 12.47
        oli vikana, koska olet se unohtamaan joutunut osapuoli?
        Kysytyn
        ymmärtäminen ? 12.1.2009 klo 11.14
        Ja kauriitten kun pitäisi muka olla
        analyyttiseen ajatteluun kykeneviä.
        Voi pyhä....

        Ensin muka kauriissa pitäisi olla jotain vikaa, kun vaaka on hänet "jättänyt"!? Ja sitten kauriilla ei muka ole kykyä analyyttiseen ajatteluun.

        Hohhoijaa ettei vaan joku olisi nyt kauriksille piikkasen katteellinen jostain syystä, ehkä juuri edellämainittuihin jotenkin liittyen;)

        tarvise olla kauriille kateellinen.
        Olen syntynyt 5.1.-77.


      • kaurisshhh
        kommentoinut kirjoitti:

        sanallakaan kappaletta enkä tehnyt sitä
        koskevia kysymyksiä!

        Minua kiinnostaa ap:n esittämä aihe, mihin täällä ei näytetä osattavan antaa ool-lalaata järjellisempää valistusta.

        mättää?? Et tajunnut asiaa..


      • siinä
        mitään vikaa kirjoitti:

        Hän on täydellinen sille "oikealle".

        taisi käydä molemmille samoin,Täydellinen sille "oikealle".


      • toista kaurista
        Ei minun kirjoitti:

        tarvise olla kauriille kateellinen.
        Olen syntynyt 5.1.-77.

        Jos olisit kauris, et kirjoittaisi noin!


      • parjaa??
        toista kaurista kirjoitti:

        Jos olisit kauris, et kirjoittaisi noin!

        Onko sinulla paljonkin neitsyttä (tai vaakaa) syntymäkartallasi?
        t, 5.1.-77


    • suhde

      toimi. Ihmiset pareina toimivat, joten siitä van "huhkimaan".
      Onnea matkaan, kauristyttö

    • kaiken se kestää

      Tallainen parisuhde toimii, voin vakuuttaa. Minäkin rakastuin aikoinaan IHANAAN vaakamieheen ja liittoa on kestänyt 30 vuotta. Totta kai matkan varrella on muutaman kerran käyty periaatteellisia keskusteluja, mutta siitä on yhteiselo vain petraantunut. Joten: Hyvin valittu ihastuksen kohde.

    • cauris

      että kaurisnaisen seksipeto olisi vaaka! Olin hieman yllättynyt, mutta en ollut koskaan tullut ajatelleeksi enkä ole koskaan vaakamieheen sänkypuuhissa törmännyt, joten en osaa asiaa vahvistaa:)

      • seksipeto

        Juu kyllä olen samaa mieltä että kaurisnainen ja vaakamies yhdessä on sellainen yhdistelmä että oksat pois sängyssä. En haluakkaan kuin vaakamiehen seksiin. parasta mitä on ollut näin kauris naiselle. Kaurisnainen on viileän kuoren alla laavaa..


      • kauriska
        seksipeto kirjoitti:

        Juu kyllä olen samaa mieltä että kaurisnainen ja vaakamies yhdessä on sellainen yhdistelmä että oksat pois sängyssä. En haluakkaan kuin vaakamiehen seksiin. parasta mitä on ollut näin kauris naiselle. Kaurisnainen on viileän kuoren alla laavaa..

        Täysin samaa mieltä, ihan omaa luokkaansa oleva yhdistelmä...


      • että vain
        kauriska kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, ihan omaa luokkaansa oleva yhdistelmä...

        teikäläisten mielikuvituksella siihen ylletään :DDDDD


      • seksi on
        seksipeto kirjoitti:

        Juu kyllä olen samaa mieltä että kaurisnainen ja vaakamies yhdessä on sellainen yhdistelmä että oksat pois sängyssä. En haluakkaan kuin vaakamiehen seksiin. parasta mitä on ollut näin kauris naiselle. Kaurisnainen on viileän kuoren alla laavaa..

        kuin jäisi katujyrän alle. Ei hyvä ei !!


      • 40v
        seksipeto kirjoitti:

        Juu kyllä olen samaa mieltä että kaurisnainen ja vaakamies yhdessä on sellainen yhdistelmä että oksat pois sängyssä. En haluakkaan kuin vaakamiehen seksiin. parasta mitä on ollut näin kauris naiselle. Kaurisnainen on viileän kuoren alla laavaa..

        Kyllä vaan . olin 18v ja vaaka vei voi voiton .en ole katunut. Yli 40v aviossa
        ja 3 ihanaan lasta ja nyt 4 lasten lasta.
        k olen samaa mieltä kanssasi, että oksat pois...


    • joka kysyy

      "minä kauris sinä xxxxx toimiiko suhde"?, ansaitsee ehdottomasti vaakamiehen.

      • Tää on

        ihan totta ! :))


    • vaaka nainen

      kyllä näyttää toimivan myös vaaka-nainen ja kauris mies. Vaikka jossain lukikin että kauris ei saa vaa'asta koskaan aivan selvää.... Taidan olla hieman salaperäinen ja arvoitukselllinen

      • mberry1

        Alussa olimme hyvin rakastuneita, mutta nyt 19 vuoden yhteiselon jälkeen olemme jo aika kyllästyneitä toisiimme.. Kaurismies on järkevä ja rauhallinen, mutta välillä myös hyvin lapsellinen ja tylsä. Minä vaakana tarvitsen jännitystä ja vaihtelua elämääni, tavallinen arki joka päivä on äärettömän tylsää !! Mieheni on myös aika hiljainen, minä taas haluaisin jutella paljon joka päivä ja jakaa tunteita sekä kokemuksia ! Eli me emme ole täydellinen pari valitettavasti..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      338
      3438
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      227
      2108
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1672
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1527
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1376
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      288
      1271
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1111
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1111
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1107
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      946
    Aihe