Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä S väite ei pidä paikkansa

kerrohan

Täällä horoskooppipalstoilla tuntuu pyörivän ihmisiä, jotka mielellään haluavat samaistua merkkiinsä. Sanokaahan mikä merkkinne ominaisuuksista ei ollenkaan pidä paikkansa sinun kohdallasi.
Olen skorpioni ja siksi kyselen asiaa tässä fooromissa.

Minä en ainakaan ole millään tavalla kostonhaluinen ja mustasukkainen. Musta ko. piirteet kuuluvat heikolle ja kypsymättömälle ihmiselle. Kovasti ihmettelenkin miten Skorpionin kataisella vahvalla merkillä voi edes olla näin heikkoja ominaisuuksia.

6

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja heikkoja....

      ei sana "vahva" ole sama kuin "täydellinen". Jokaisella merkillä on ne omat luokitellut heikkoutensa ja huonot puolensa. Skorpionilla ne ovat tuo mustasukkasuus, omistushalua, kostonhalu... ne ovat aika tyypillisiä piirteitä meille, koska olemme myös ehdottomia ja oman mielipiteen takana seisovia yksilöitä.

      Minulle ei ole se sellainen rämäpäisyys ollenkaan luonteista. yleensä harkitsen asiat tarkkaan ja saatan jopa olla ujo ja epävarma monista asioista. Pyrin kyllä aina täydellisyyteen ja siihen ehdottomuuteen. Se tulee aina luonnostaan ja on skorpionien tapaista :)
      eli suurimmaksi osaksi tunnen itseni kyllä skorpioniksi.

      • olen pelkkää

        paskaa muiden sukissa. Vanha hikinen homo!


    • skopun77

      Minäkään en ollut edellisessä parisuhteessani mustis lainkaan (14 vuotta cvaakamiehen kanssa). Nyt kun olen rakastunut hullunlailla kalamieheen niin olen löytänyt tämän ikävän piirteen itsestäni. Olen mustasukkainen tyhjästä. Kehitän draamaa pikkuasioista jne. Kamalaa...

      Kostonhaluinen en ole ainakaan vielä ollut, vaikka tämä vaakamies petti ja jätti minut aivan puun takaa. En koe tarpeelliseksi kostaa. Olen ylempänä heitä tällä hetkellä.

      Olen myös arkielämässä hyvin rauhallinen, mutta tunteellinen. Eli jos pitäisi olla rämäpää niin sitä en ole. Lapsieni ja rakkitteni etua ja parasta ajan aina. Myös ylipäätänsä puolustan aina heikompia.

      Yksi piirre on myös noussut esiin tämän uuden elämän myötä, mitä en tiennyt olevankaan: erittäin vahva seksuaalisuus...Oi tätä nautinnon maailmaa, jonka olen löytänyt kalamiehen kanssa : )

      • skorpioninainennn

        Minä olin joskus nuoruudessani rapumiehen kanssa. Siis ihanihan nuorena, eikä sitä voinut edes suhteeksi sanoa. Mitään mustasukkasuutta ei ilmennyt ellei mua tykitetty oikeen kunnolla. En myöskään kokenut kovin suurta himoa rapua kohtaan. Oli mun "eka" "mies".


        Mutta sitte asteli vastaan tämä ihanan tunteikas, empaattinen, hellä, komea, kiltti ja rakastava Kalatmies.
        ... voi luoja sitä tunteiden paloa ja kemioiden kohtaamista. Seksi on loistavaa, kumppanuus on loistavaa, rakkaus on ihanaa ja vahvaa, vieläkin. Sain myös aimo ripauksen hullua mustasukkaisuutta ja omistushalua, ja se on niin vahvaa etten ole koskaan ennen sellaista tuntenut. Useimmiten siitä ei ole haittaa parisuhteelle, enemmänkin minulle itselleni.
        Samanlaisia tunnekuohuja on koettu muidenkin kalat -merkkisten kanssa, mutta ihan kaveripohjalta.


    • cvbvc

      Väkivaltainen en ole (umpipasifisti) - vaikka ehkä siltä näytänkin :D

    • tulska

      sai kyl hetken miettii:) luulen etten ole niin salaperäinen ku aina skorpionista sanotaan...enhän siis tietenkään kaikkee paljasta,luurankoja täynnä kaapit,mut usein myös kyl olen innoissani selittämässä elämäntarinaa ventovieraille...enpä tiedä.kai se on ihmisistä kiinni:) sen olen alkanut vasta huomaamaan et totta on se,että sisällä kiehuu,ei näy ulospäin eikä kukaan muu voi ymmärtää olotilaa.kostonhalu...joskus.halu on todellakin kova mut toteutus ei välttämättä.harvemmin ystävilleni kostan,eräälle miehelle tosin jokin aika sitten...ja kyllä kannatti.paljastu miehestäki ihan uusii piirteitä:) mustasukkainen,olen kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe