Kristiina Brask matkii

Annulia

Braskillakin on nykyään tumma tukka ja muutenkin hän näyttää ottaneen mallia Annan tyylistä, tummenpi meikki yms.
Haluaa varmaan, että levyt myis yhtä hyvin kuin Annulin levyt, ei halua jäädä pop-prinsessamme varjoon ^__^

Voihan hän toki muuttaa tyyliään milloin tahansa, eihän se ole heti mitään matkimista, mutta vähän tuntuu, että hänkin haluaa olla samanlainen J-Lo kuin AA :DD

17

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka on sitten

      kuningatar? Panuko D:

      Luulenpa, että Kristiina näyttää myös mustissa hiuksiinsa vetävältä, grrr. Anna on suositumpi, koska media suitsuttaa häntä. Antais Kristiinalle hyviä biisejä, niin peittoaa tuon hobittin.

    • oli ensiksi

      tummemmat hiukset? Kristiinasta näkee vähän harvemmin noita kuvia.

      Ja onhan Kristiianalla oikeus seurata muotitrendejä siinä missä Annallakin.

      Mitenköhän on, kirjoittaako Kristiina jo nyt keväällä ylioppilaaksi? Mitenköhän Annan opinnot ovat edenneet?

    • ja hah

      Kristiina on satakertaa kauniinpi, kun toi pissis. Lisäksi karismaattisempi.Kristiinan ei tarvitse tepastella koomisesti lavalla saadakseen yleisön mukaan, kuten erään tarvitsee.

      • pissis^^

        mun nimimerkki on pissis^^ vaikka en olekaan pissis.vihaan pissiksiä!LOL

        Annan pitää KÄSKEÄ yleisö mukaan ja varmasti säälistä sitte kiljuvat jotta Anna ei tuntisi oloaan unohdetuksi ja huonoksi.Ei toi oo matkimista jos värjää hiuksensa.Kristiina on kunnollinen artisti eikä keiku lehtien palstoilla millon mistäkin turhasta asiasta, Vaikka en olekaan Kristiina fani niin kyllä ne pisteet kuitenkin Kristiinalle menee.


      • jonsk
        pissis^^ kirjoitti:

        mun nimimerkki on pissis^^ vaikka en olekaan pissis.vihaan pissiksiä!LOL

        Annan pitää KÄSKEÄ yleisö mukaan ja varmasti säälistä sitte kiljuvat jotta Anna ei tuntisi oloaan unohdetuksi ja huonoksi.Ei toi oo matkimista jos värjää hiuksensa.Kristiina on kunnollinen artisti eikä keiku lehtien palstoilla millon mistäkin turhasta asiasta, Vaikka en olekaan Kristiina fani niin kyllä ne pisteet kuitenkin Kristiinalle menee.

        pissis^^ kirjoitti: "Annan pitää KÄSKEÄ yleisö mukaan ja varmasti säälistä sitte kiljuvat jotta Anna ei tuntisi oloaan unohdetuksi ja huonoksi."

        Et oo varmaan kovin tietoinen siitä että useat fanit kulkevat Annan keikoille todella pitkiäkin matkoja.
        Ja minä kans oon käyny kaikilla keikoilla mille oon päässy ja kyllä siellä vaan kiljutaan ilman käskemistä.


      • Tatuoitumunkki

        Ei tarvii Annankaa.... ;// Että totah, jos et tykkää ni ei tarvii tulla haukkuu.


    • hannaabreufanifoorevöriiih

      En ollu ees kiinnittäny huomiota siihen!! Nyt älysin sen!!

    • mitään muuta

      mainittavaa negatiivista, kuin etten pidä sen äänestä oikeastaan ollenkaan. Annalla taas on hieno saundi

      • spede k

        On Kristiinalla parempi lavakarismakin kuin Annalla, ja Annan ääni on tusinakamaa...


      • toista mieltä

        Kristiinalla on persoonallinen ja mielenkiintoinen saundi. Livenä se soi paremmin kuin levyllä. Annan saundia ei taas oikein erota massasta, mutta hyvähän sekin on.


      • jes mitä pimuja...
        toista mieltä kirjoitti:

        Kristiinalla on persoonallinen ja mielenkiintoinen saundi. Livenä se soi paremmin kuin levyllä. Annan saundia ei taas oikein erota massasta, mutta hyvähän sekin on.

        musikaalittomat ne senkun jaksaa.... itse ostan molempien levyt ja molemmilla artisteilla löytyy enemmän "munaa" kuin teillä "tytöillä".........


    • Sara^^

      Huhhuh, mikä väite! Reps -.-
      Kristiinan meikki ei oo muuttunut ollenkaan siitä ku se oli vaalee. Joo ehkä idolsista on, mutta sillä onki eri manageri.
      Krisse ei käytä sellasta kimaltavaa turkoosia ällöttävää luomiväriä joka ylettyy kulmakarvoihin asti, niinkuin Anna.
      Ja jos haluut tietää syyn siihen, miks Krisse värjäs ruskeiks, nii se on se että sen hiukset katkeili ku oli blondi, ja juuret piti jatkuvasti värjätä. On tullu kysyttyä tätä Krisseltä, ihan keikalla.
      Että mietippä eka, ennen ku tuut tälläsiä väittää.
      Mietippä vaikka että miksköhän olis meikki muuttunu tummemmaks? Eri manageri, yksinkertaista.

      • ------

        Miten manageri muka vaikuttaisi siihen, miten Kristiina meikkaa? Eiköhän hän itse päätä meikeistään.

        Mutta jep, Kristiina tosiaan on sanonut että värjäsi tummaksi koska vaaleat katkeilivat ja hän halusi kasvattaa hiuksiaan pidemmäksi.
        Ja sitäpaitsi, todella monet ihmiset ovat värjänneet hiuksensa vaaleista tummiksi, ei anna ole ainoa. -.- Joten miksi se olisi juuri Annan matkimista, kun Kristiina värjää hiuksensa?
        Typerä väite tosiaan.


      • ihmiset
        ------ kirjoitti:

        Miten manageri muka vaikuttaisi siihen, miten Kristiina meikkaa? Eiköhän hän itse päätä meikeistään.

        Mutta jep, Kristiina tosiaan on sanonut että värjäsi tummaksi koska vaaleat katkeilivat ja hän halusi kasvattaa hiuksiaan pidemmäksi.
        Ja sitäpaitsi, todella monet ihmiset ovat värjänneet hiuksensa vaaleista tummiksi, ei anna ole ainoa. -.- Joten miksi se olisi juuri Annan matkimista, kun Kristiina värjää hiuksensa?
        Typerä väite tosiaan.

        Itse olen Anna Abreun fani, mutta en silti pidä todennäköisenä sitä, että Kristiina olisi Annaa matkinut. Jokainen värjää joskus hiuksiaan, ei aina kyse ole matkimisesta.
        Ja vaikka olisittekin Kristiinan puolella tässä asiassa, ei Annaa silti tarvitse haukkua. Annalla on suuri määrä faneja, jotka lähtevät jopa todella kauas keikalle. Annan ei tarvitse keikoilla huudattaa ihmisiä, vaan kyllä yleisöstä lähtee ääntä ihan ilman huudattamistakin.


    • no

      no pakko kai sen on matkia... edes jossain.... kun laululla ei pärjää..

      • jonain päivänä

        niin kun Anna on maailman paras laulaja...mutta maailma ei vaan jostain syystä oo sitä huomannu.jonain päivänä pikkuannasta tulee isostara.joka jakelee neuvojaan ja esiintymisohjeitaan menestyneemmilleen!


    • hmmmmmm

      ja muutenkin aikas mystistä sakkia...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe