Nyt loppu Viasatin katseleminen. Suomessa siirtyivät yhteen urheilukanavaan ja sitä myöten meni lähes kaikki jalkapallo. Ainoa syy miksi olen Viasatin ottanut ja pitänyt on laaja tarjonta brittifutiksesta - nyt sekin hupi loppuu meiltä täällä suomessa. Taas suomalaisia sorsitaan sillä muissa pohjoismaissa on viasat football ym. erikoisurheilukanavat. Lopetan paketin tilaamisen heti huomenna.
Viasat SPORT
7
1589
Vastaukset
- Mahdottomuus x 10
vaikka kuinka yrittäis. On nuilla hurripuppeleilla outo käsitys kanavista. Ensin nostivat hintaa kun urheilukanavat lisääntyi (mm. golf-kanava), mutta nyt kun kanavat vähenevät kolmesta yhteen hinta pysyy silti samana...huijarifirma.
- Canal+
Jos brittifutiksesta pidät, niin Canal sinun kannattaa tilata. Ja lisänä Urheilu Kanava, niin näet FA Cupinkin. Ei se brittifutiksen tarjonta Suomesta ole mihinkään loppunut.
- Pettynyt futisfani
Tottakai myös Canal näkyy mutta aitoa "taistelupalloa" ala Championship ja liigacup tulen kyllä kaipaamaan jota Viasat tarjoili muhkeasti ennen uudistusta.
- Paitsiossa
Itsekin valitsin Viasatin juuri jalkapallotarjonnan takia. Nyt se näyttää karsiutuvan minimiin. Tilalle tulee "suomalaisyleisöä kiinnostavaa" amerikkalaista jalkapalloa ja jotain moottoriurheilusontaa. Urheilu -kanava, jolla jalkapalloa jonkun verran vielä olisi, ei tule satelliittitalouksissa näkymään. Viasatin tilaus loppuu minultakin kuukauden sisällä kun firma ei parempaan pysty. Täältä tullaan, Canal .
- valioliiga+
Sama täällä. Viasat loppuu meidän talossa. Valioliigaa on mullakin mutta jos aito brittifutis loppuu niin se on suurempi menetys minulle. Olen täysin brittifutiksen kannattaja. On olemassa www.livesoccertv.com/match/439 Tässä vinkkejä jotka haluavat seurata brittifutista ja muutakin. Onnea haulle.
- yoogaboniittas
valioliiga+ kirjoitti:
Sama täällä. Viasat loppuu meidän talossa. Valioliigaa on mullakin mutta jos aito brittifutis loppuu niin se on suurempi menetys minulle. Olen täysin brittifutiksen kannattaja. On olemassa www.livesoccertv.com/match/439 Tässä vinkkejä jotka haluavat seurata brittifutista ja muutakin. Onnea haulle.
Laula televisiollesi mieshuora!!
- Janne.
Älkää sitä canal paskaa vaan tilatko... siitä sen urheilusta moni valitellut, tulette katumapäälle. varsinkin leffojen taso on ihan kuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795