Kahdenkympin kriisi

N20.........

Kun ikäni alkoi 1-numerolla, ei ollut mitään hätää. Kohta täytän 21, ja ahdistaa. Aika kuluu niin nopeasti. Haluaisin olla vielä 16-vuotias ja aloittaa kaiken alusta. Elää täysillä nuoruutta. 14-17-vuotiaana olin yksinäinen ja vain kotona, 18-vuotiaasta lähtien olen sairastellut. Nyt tutut näyttävät hankkivan lapsia, ja alkaa alamäki ulkonäössäkin. Itse en ole ikinä seurustellut. Kohta alan kadehtimaan 18-kesäisiä kun minä alan olemaan jo kaksivitonen joka biologinen kello tikittää. Tämä ikäni kalvaa nykyään mieltäni koko ajan ja on paineita tehdä elämästä täydellisempi kun aikaa ei tosiaankaan ole loputtomiin! Tuntuu että jos oli huono päivä niin "taas yksi päivä elämästä mennyt hukkaan".

8

1590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdit vielä mukaan

      maailma muuttuu koko ajan, ja me sen mukana. Uusia asioita tulee, mitkä on kaikille uusia. Ehdit vielä hyvin mukaan, hyppää kelkkaan vaan. Odota hyvää tilaisuutta, olisko nyt hyvä hetki, tohonko kohtaan, vai mieluummin tuonne - tänne?

      Nuorella iällä solmitut suhteet joskus kestää, joskus ei. Toiset solmii onnellisia suhteita vasta elon iltahämärissä. Hyvin käy sekin.

      Hyvin ehdit elää elämääsi, nuoruutta ja kaikkea muutakin. Mitään ei vielä ole menetetty.

    • parikymppinen nainen

      Minulla ei ole iän kanssa kriisiä, kannattaa olla 20 paljon ennemmin kuin "teini-aikuinen".

      Mutta ärsyttää että nuorena 13-19 vuotiaana ei ole tullut tehtyä mitään. Kotona oli tiukka kuri, ja kun tuli ensimmäinen poikaystävä piti jäädä vaan kotiin arestiin tms. Sitemmin sitten en enää vaan osannutkaan luoda ihmissuhteita, enkä mennä.. Kuplassa eläminen aiheutti sisällä niin suurta kiehumista ja raivoa että koen elämän olevan lipunut ohi. Tai nimenomaan sen NUORUUDEN, parikymppisenä en halua rällästäväksi kaljankittaajaksi enää alkaa! Tai muutenkaan alkaa enää esittämään niin nuorta.

      Kyllä tiedän että olen nuori aikuinen, kolmikymppiseksi asti. Mutta edelleen, olisin tahtonut viettää nuoruutta silloin kun se tuntui hyvältä.

      • .................

        Eivätkö parikymppiset muka rellestä?:o


      • parikymppinen nainen
        ................. kirjoitti:

        Eivätkö parikymppiset muka rellestä?:o

        Minusta typerää jos 20-30 vuotiaana ei ole muuta kuin rellestäminen/nuoruuden viettäminen, mutta kukin tavallaan. En tarkoita ettei baarissa saisi käydä, mutta kakskymppinen ei ole sama asia kuin teini vaikka monet ikätoverit sellaisia tuntuu haluavan olla.

        Nykyään kiinnostaa enemmän työ, ruuanlaitto, kotijutut jne.


      • ........................
        parikymppinen nainen kirjoitti:

        Minusta typerää jos 20-30 vuotiaana ei ole muuta kuin rellestäminen/nuoruuden viettäminen, mutta kukin tavallaan. En tarkoita ettei baarissa saisi käydä, mutta kakskymppinen ei ole sama asia kuin teini vaikka monet ikätoverit sellaisia tuntuu haluavan olla.

        Nykyään kiinnostaa enemmän työ, ruuanlaitto, kotijutut jne.

        Minun mielestäni taas on typerää teininä harrastaa viinalla läträämistä, ja yrittää olla niin aikuista. Parikymppisenä sen aika vasta on.


      • parikymppinen nainen
        ........................ kirjoitti:

        Minun mielestäni taas on typerää teininä harrastaa viinalla läträämistä, ja yrittää olla niin aikuista. Parikymppisenä sen aika vasta on.

        Etteikö vaikka baareissa saisi käydä. Mutta parikymppisellä pitäisi jo olla järkeä päässä eri tavalla kuin teinillä.


      • Täysillä elänyt
        parikymppinen nainen kirjoitti:

        Minusta typerää jos 20-30 vuotiaana ei ole muuta kuin rellestäminen/nuoruuden viettäminen, mutta kukin tavallaan. En tarkoita ettei baarissa saisi käydä, mutta kakskymppinen ei ole sama asia kuin teini vaikka monet ikätoverit sellaisia tuntuu haluavan olla.

        Nykyään kiinnostaa enemmän työ, ruuanlaitto, kotijutut jne.

        Minusta taas säälittäviä ovat sellaiset nuorena vanhat, jotka parikymppisenä kuvittelevat olevansa niin aikuisia että. Kyllä kuule kakskymppinen on vielä ihan nuori ja se on parasta mokailu-, hauskanpito-, rellestysaikaa. Sitten sitä ruokaa ja kotia ehtii laitella kolmi-nelikymppisenä ihan tarpeeksi. Tai siis tietty jokainen on niinkuin on, eli jos on "tylsimys" niin sitten on, mutta ei siinä asiassa voi ikään vielä parikymppisenä vedota, kyllä se on ihan persoonassa.


    • Anonyymi

      Ap mulla sama. Täytän 20 parin viikon päästä ja ahdistaa ja pelottaa ihan hirveästi. En halua muuttuu vanhemmaks. Anyway olisit nykyään 35v, miten sulla menee nykyään? Kääntykö elämä kuitenkin paremmaks? Pliis muista tää keskustelu ja tuu takas haluun tietää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      145
      10494
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3003
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2819
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1398
    Aihe