Autuailla uskonsotureilla kiireiset ajat tätänykyä!
Aika vähän ateistien käännyttäjiä liikkeellä.
Pitää tuomita Skeptikot helvettiin, kun ovat tehneet kasvatusprofessori Puolimatkasta pilkkaa!
Kiirettä pitää myös rukoilla lisää pommeja palestiinalaisten niskaan Gazassa!
Hihhulit loistaa poissaolollaan!
21
500
Vastaukset
- Missukka
Allekirjoittanut on kyllä paikalla, muttei ole sanottavaa.
- ai mut hei
Et sinä ole mitään allekirjoittanut. Sanoisit selvästi, että olet paikalla. Termi "allekirjoittanut" on ns. kieliopillinen itsemurha.
- Missukka
ai mut hei kirjoitti:
Et sinä ole mitään allekirjoittanut. Sanoisit selvästi, että olet paikalla. Termi "allekirjoittanut" on ns. kieliopillinen itsemurha.
Mutku yllekirjoittanut olisi vitsi.
t.Missukka - ai mut hei
Missukka kirjoitti:
Mutku yllekirjoittanut olisi vitsi.
t.MissukkaÄlä missään nimessä anna ylen.
- Herran haltuun
Me uskonnollisesti etevät olemme tosiaan seurustelleet paljon kekskenämme ja ylistäneet Herraamme Jeesusta Kristusta meidän Karitsaamme hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Ovat jääneet nämä atteilijat vähemmälle.
Skeptikoita ei tarvitse tuomita helvettiin, sillä hehän tuomitsevat ihan itse sinne itsensä älyttömällä hölmöilyllään.
Ja tottahan toki me haluamme nähdä, kuinka Israel puolustaa alueitaan. Ja näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella. Kuten aina on tehnyt. Halleluja! Herralla on voima!- Herran haltuun
Jumala ei pelasta vauvoja tai lopeta sotia, tämä näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella.
TUHAT eronnut kirkosta pari päivää sitten!
Jumala EI lopeta sotia Kun joudumme näkee, kuinka Israel puolustaa alueitaan.
> Kuinka monen perheen pojat joutuvat sotaan menemään?
Hei ääliö Raamatun jumala, vastaa jos vieraan vaimon naimatouhuiltasi ehdit! - saatanan nikkivaras
Herran haltuun kirjoitti:
Jumala ei pelasta vauvoja tai lopeta sotia, tämä näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella.
TUHAT eronnut kirkosta pari päivää sitten!
Jumala EI lopeta sotia Kun joudumme näkee, kuinka Israel puolustaa alueitaan.
> Kuinka monen perheen pojat joutuvat sotaan menemään?
Hei ääliö Raamatun jumala, vastaa jos vieraan vaimon naimatouhuiltasi ehdit!Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää ;D
- ijdkuppasdef
saatanan nikkivaras kirjoitti:
Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää ;D
pieni vähemmistö, ainakin jos tämän palstan "oikeita" kristittyjä uskoo.
"Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää"
>>>Hihhulit loistaa poissaolollaan!
Ihmettelijä 4 Autuailla uskonsotureilla kiireiset ajat tätänykyä!
Aika vähän ateistien käännyttäjiä liikkeellä.>Pitää tuomita Skeptikot helvettiin, kun ovat tehneet kasvatusprofessori Puolimatkasta pilkkaa!>Kiirettä pitää myös rukoilla lisää pommeja palestiinalaisten niskaan Gazassa!- Herran haltuun
tyhmä juttu kanssauskovaiselta. Meneppäs nyt nukkuu ,ettet nolaa meitä enempää!
Herran haltuun kirjoitti:
>>>>Olipas
Herran haltuun 2.1.2009 klo 13.39
Sitä ihmetellessäsi voit tutustua suomalaisen toimittajan Heikki Kankaan näkökulmaan Gazan tilanteesta...
http://heikkikangas.wordpress.com- Et o mittään!
Näin Jeesus myös sanoo ja kertoo sulle !!
Onko poistonappula käynyt kuumax? Viimeaikana! Huudetaan sitten pusikoista kun ei näkyvillä saa olla! hiiiiiiiiiiiii- paeta velvollisuuksiasi
Hitlerin sexi-orjana esiintymällä anonyyminä, Saatana ja Saddam tietävät kuitenkin aina missä olet. Antti-Kristiankin kaipaa sinua aina välillä, voisit käydä katsomassa häntäkin silloin tällöin. Hitler muuten valittaa että et tottele häntä, leikit ilman lupaa jeesuxen kanssa, kohta Hitler palauttaa sinut Saatanalle ja Saddamille.
- erdkrost
paeta velvollisuuksiasi kirjoitti:
Hitlerin sexi-orjana esiintymällä anonyyminä, Saatana ja Saddam tietävät kuitenkin aina missä olet. Antti-Kristiankin kaipaa sinua aina välillä, voisit käydä katsomassa häntäkin silloin tällöin. Hitler muuten valittaa että et tottele häntä, leikit ilman lupaa jeesuxen kanssa, kohta Hitler palauttaa sinut Saatanalle ja Saddamille.
Yritä pysyä kasassa,,kaikki vitsinikkarilla on niin vaikea elämä että tuskin pysy elossa. Sinä voit löytää todellinen elämä Jeesuxessa !! Älä te iankaikkinen synti,, niinkuin monet koomikot jotka lopettavat elämä tuskissa!
- Savonarolasta
erdkrost kirjoitti:
Yritä pysyä kasassa,,kaikki vitsinikkarilla on niin vaikea elämä että tuskin pysy elossa. Sinä voit löytää todellinen elämä Jeesuxessa !! Älä te iankaikkinen synti,, niinkuin monet koomikot jotka lopettavat elämä tuskissa!
mitä luulet että Saatana ja Saddam ajattelee, jos Hitler palauttaa hänet ja pitää ruoskat ja anustapin?
- Hanna
Olen kiireinen ja iltaisin nettiyhteyskään ei ole itselläni sitten käytettävissä. Joten saatte hiemän puolestani hengähtää. Kyllä me Kristuksen sotilaat ollaan koko ajan hengissämme ja toiminnassa! Herramme elää!
- "hannalle"
Haista sinä heikki vittu!
- Hanna
"hannalle" kirjoitti:
Haista sinä heikki vittu!
Noin siinä aina käy kun sanottava loppuu. Niin sinullakin! Hyvää jatkoa jälleen!
- ovat..
Hanna kirjoitti:
Noin siinä aina käy kun sanottava loppuu. Niin sinullakin! Hyvää jatkoa jälleen!
ihan yhtä tyhjän kanssa.
Parasta mitä voit tehdä, on poistua palstalta. Vaikka ei sinusta taideta tykätä hihupalstoillakaan.
- Tyrmätty
Te ateistit olette tyrmänneet meidät hihut suurella viisaudellanne, siksi olemme sanattomia älynne edessä.
Ei voi muuta kuin ottaa hattu päästä ja kumartaa syvään:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991