Hihhulit loistaa poissaolollaan!

Ihmettelijä 4

Autuailla uskonsotureilla kiireiset ajat tätänykyä!
Aika vähän ateistien käännyttäjiä liikkeellä.

Pitää tuomita Skeptikot helvettiin, kun ovat tehneet kasvatusprofessori Puolimatkasta pilkkaa!

Kiirettä pitää myös rukoilla lisää pommeja palestiinalaisten niskaan Gazassa!

21

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missukka

      Allekirjoittanut on kyllä paikalla, muttei ole sanottavaa.

      • ai mut hei

        Et sinä ole mitään allekirjoittanut. Sanoisit selvästi, että olet paikalla. Termi "allekirjoittanut" on ns. kieliopillinen itsemurha.


      • Missukka
        ai mut hei kirjoitti:

        Et sinä ole mitään allekirjoittanut. Sanoisit selvästi, että olet paikalla. Termi "allekirjoittanut" on ns. kieliopillinen itsemurha.

        Mutku yllekirjoittanut olisi vitsi.

        t.Missukka


      • ai mut hei
        Missukka kirjoitti:

        Mutku yllekirjoittanut olisi vitsi.

        t.Missukka

        Älä missään nimessä anna ylen.


    • Herran haltuun

      Me uskonnollisesti etevät olemme tosiaan seurustelleet paljon kekskenämme ja ylistäneet Herraamme Jeesusta Kristusta meidän Karitsaamme hänen syntymäpäivänsä kunniaksi. Ovat jääneet nämä atteilijat vähemmälle.

      Skeptikoita ei tarvitse tuomita helvettiin, sillä hehän tuomitsevat ihan itse sinne itsensä älyttömällä hölmöilyllään.

      Ja tottahan toki me haluamme nähdä, kuinka Israel puolustaa alueitaan. Ja näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella. Kuten aina on tehnyt. Halleluja! Herralla on voima!

      • Herran haltuun

        Jumala ei pelasta vauvoja tai lopeta sotia, tämä näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella.

        TUHAT eronnut kirkosta pari päivää sitten!

        Jumala EI lopeta sotia Kun joudumme näkee, kuinka Israel puolustaa alueitaan.
        > Kuinka monen perheen pojat joutuvat sotaan menemään?

        Hei ääliö Raamatun jumala, vastaa jos vieraan vaimon naimatouhuiltasi ehdit!


      • saatanan nikkivaras
        Herran haltuun kirjoitti:

        Jumala ei pelasta vauvoja tai lopeta sotia, tämä näyttää tekevän sen atteja raivostuttavalla tehokkuudella.

        TUHAT eronnut kirkosta pari päivää sitten!

        Jumala EI lopeta sotia Kun joudumme näkee, kuinka Israel puolustaa alueitaan.
        > Kuinka monen perheen pojat joutuvat sotaan menemään?

        Hei ääliö Raamatun jumala, vastaa jos vieraan vaimon naimatouhuiltasi ehdit!

        Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää ;D


      • ijdkuppasdef
        saatanan nikkivaras kirjoitti:

        Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää ;D

        pieni vähemmistö, ainakin jos tämän palstan "oikeita" kristittyjä uskoo.
        "Tuhat eronnutta ei tunnu missään tonttu. Kristittyjä riittää"


    • >>>Hihhulit loistaa poissaolollaan!
      Ihmettelijä 4 Autuailla uskonsotureilla kiireiset ajat tätänykyä!
      Aika vähän ateistien käännyttäjiä liikkeellä.>Pitää tuomita Skeptikot helvettiin, kun ovat tehneet kasvatusprofessori Puolimatkasta pilkkaa!>Kiirettä pitää myös rukoilla lisää pommeja palestiinalaisten niskaan Gazassa!

      • Herran haltuun

        tyhmä juttu kanssauskovaiselta. Meneppäs nyt nukkuu ,ettet nolaa meitä enempää!


      • Herran haltuun kirjoitti:

        tyhmä juttu kanssauskovaiselta. Meneppäs nyt nukkuu ,ettet nolaa meitä enempää!

        >>>>Olipas
        Herran haltuun 2.1.2009 klo 13.39
           tyhmä juttu kanssauskovaiselta. Meneppäs nyt nukkuu ,ettet nolaa meitä enempää!


    • Et o mittään!

      Näin Jeesus myös sanoo ja kertoo sulle !!

      Onko poistonappula käynyt kuumax? Viimeaikana! Huudetaan sitten pusikoista kun ei näkyvillä saa olla! hiiiiiiiiiiiii

      • paeta velvollisuuksiasi

        Hitlerin sexi-orjana esiintymällä anonyyminä, Saatana ja Saddam tietävät kuitenkin aina missä olet. Antti-Kristiankin kaipaa sinua aina välillä, voisit käydä katsomassa häntäkin silloin tällöin. Hitler muuten valittaa että et tottele häntä, leikit ilman lupaa jeesuxen kanssa, kohta Hitler palauttaa sinut Saatanalle ja Saddamille.


      • erdkrost
        paeta velvollisuuksiasi kirjoitti:

        Hitlerin sexi-orjana esiintymällä anonyyminä, Saatana ja Saddam tietävät kuitenkin aina missä olet. Antti-Kristiankin kaipaa sinua aina välillä, voisit käydä katsomassa häntäkin silloin tällöin. Hitler muuten valittaa että et tottele häntä, leikit ilman lupaa jeesuxen kanssa, kohta Hitler palauttaa sinut Saatanalle ja Saddamille.

        Yritä pysyä kasassa,,kaikki vitsinikkarilla on niin vaikea elämä että tuskin pysy elossa. Sinä voit löytää todellinen elämä Jeesuxessa !! Älä te iankaikkinen synti,, niinkuin monet koomikot jotka lopettavat elämä tuskissa!


      • Savonarolasta
        erdkrost kirjoitti:

        Yritä pysyä kasassa,,kaikki vitsinikkarilla on niin vaikea elämä että tuskin pysy elossa. Sinä voit löytää todellinen elämä Jeesuxessa !! Älä te iankaikkinen synti,, niinkuin monet koomikot jotka lopettavat elämä tuskissa!

        mitä luulet että Saatana ja Saddam ajattelee, jos Hitler palauttaa hänet ja pitää ruoskat ja anustapin?


    • Hanna

      Olen kiireinen ja iltaisin nettiyhteyskään ei ole itselläni sitten käytettävissä. Joten saatte hiemän puolestani hengähtää. Kyllä me Kristuksen sotilaat ollaan koko ajan hengissämme ja toiminnassa! Herramme elää!

      • "hannalle"

        Haista sinä heikki vittu!


      • Hanna
        "hannalle" kirjoitti:

        Haista sinä heikki vittu!

        Noin siinä aina käy kun sanottava loppuu. Niin sinullakin! Hyvää jatkoa jälleen!


      • ovat..
        Hanna kirjoitti:

        Noin siinä aina käy kun sanottava loppuu. Niin sinullakin! Hyvää jatkoa jälleen!

        ihan yhtä tyhjän kanssa.

        Parasta mitä voit tehdä, on poistua palstalta. Vaikka ei sinusta taideta tykätä hihupalstoillakaan.


    • Tyrmätty

      Te ateistit olette tyrmänneet meidät hihut suurella viisaudellanne, siksi olemme sanattomia älynne edessä.
      Ei voi muuta kuin ottaa hattu päästä ja kumartaa syvään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe