Kerro mitä jäi mieleen syksyn hirvijahdista.Minulla oli hieno syksy.Haukkuja,kaatoja. Ei riitoja,ei käräjiä.Meniniinkuin metsästyksen pitää parhaimmillaan mennäkin.Meni niinkuin suunnittelinkin.
Hyvää
29
1865
Vastaukset
- Jahti Jussi
ihan asiasta tehen riitaa haastaan tänne. Pysyttele pelle vaan kaukana ainakin minun lihaosuuksistani, tai alakaa lätty lätiseen.
- Heiluttelee
Huuliasi senkin jahtijussi,Huuto ei auta ,voimaa olla pitää.Pienet on pojalla lihaosuudet,penet ajatukset,pieni olet mieheksi.
- Jahti Jussi
Heiluttelee kirjoitti:
Huuliasi senkin jahtijussi,Huuto ei auta ,voimaa olla pitää.Pienet on pojalla lihaosuudet,penet ajatukset,pieni olet mieheksi.
minä olen kuulunut hirviporukkaan 30 vuotta ja keskimäärin vuodessa olen saanut hirvilihaa 200 kiloa. Tämä tekee yhteensä 6000 kiloa. Vaimo ja lapset eivät paljoa syö, joten tuosta lihamaaärästä olen itse syönyt ainakin 4000 kiloa. Siis tämän verran olen syönyt hirvilihaa 30 vuoden aikana plus muu liha, jota myöskin syön paljon. Enköhän ole siis saanut aika lailla voimaa syömästäni lihasta. Keijukaisten on turha tulla norkoileen osuuksia minun lihaosuuksistani, muista se.
- mies tai poika
Jahti Jussi kirjoitti:
minä olen kuulunut hirviporukkaan 30 vuotta ja keskimäärin vuodessa olen saanut hirvilihaa 200 kiloa. Tämä tekee yhteensä 6000 kiloa. Vaimo ja lapset eivät paljoa syö, joten tuosta lihamaaärästä olen itse syönyt ainakin 4000 kiloa. Siis tämän verran olen syönyt hirvilihaa 30 vuoden aikana plus muu liha, jota myöskin syön paljon. Enköhän ole siis saanut aika lailla voimaa syömästäni lihasta. Keijukaisten on turha tulla norkoileen osuuksia minun lihaosuuksistani, muista se.
pienin luvuin olet minun rinnalla.Mutta mitäpä tuommoiselta voi muuta odottaakaan.
- Jahti Jussi
Jahti Jussi kirjoitti:
jotta riitaa tulit haastamaan, pelle. Tappele mieluummin naapurin Jessen kanssa hiekkalaatikolla, mutta älä tuu tänne raavaitten miesten palstalle uhoamaan (leikkimään).
- Jahti Jussi
Jahti Jussi kirjoitti:
jotta riitaa tulit haastamaan, pelle. Tappele mieluummin naapurin Jessen kanssa hiekkalaatikolla, mutta älä tuu tänne raavaitten miesten palstalle uhoamaan (leikkimään).
tietysti tarkoitettu edelliselle pässille, ei minulle.
- jussilla
typerää käytöstä. Jos toinen sanoo huomenta, sinäkö alat heti räkyttää. "Lättyyn tulee".
Et osaa käyttäytyä oikea reilun metsästäjän tavoin.
Jos kaverilla metsästys onnistuu ja koirat pelaa, ONNITTELE.
Mutta kun sinulla on tainnut vain akka haukkua, ja syöttänyt monen vuoden vanhaa hirvenlihaa. Laskeppa vähän, mitä on muka syöty. Laske päivää kohden ja kalorit myös.
TERVEISIN: ITÄLAIKKA ja 9.3.
PS. Meillä syödään koirien kanssa koko vuosi aina "tuoretta" hirven lihaa. - Pohjanmaan hirvimies
Jahti Jussi kirjoitti:
tietysti tarkoitettu edelliselle pässille, ei minulle.
Jotenki paistaa sun kirjoittelesta läpi ettet ole saanut grammaakaan ikinä hirven lihaa ja katkerana auot turpaas täälä ku mikään porukka ei ota tollasta paskan jauhajaa mukaan...
- Jahti Jussi
jussilla kirjoitti:
typerää käytöstä. Jos toinen sanoo huomenta, sinäkö alat heti räkyttää. "Lättyyn tulee".
Et osaa käyttäytyä oikea reilun metsästäjän tavoin.
Jos kaverilla metsästys onnistuu ja koirat pelaa, ONNITTELE.
Mutta kun sinulla on tainnut vain akka haukkua, ja syöttänyt monen vuoden vanhaa hirvenlihaa. Laskeppa vähän, mitä on muka syöty. Laske päivää kohden ja kalorit myös.
TERVEISIN: ITÄLAIKKA ja 9.3.
PS. Meillä syödään koirien kanssa koko vuosi aina "tuoretta" hirven lihaa.en mikään rääpäle olekaan ja tarvin siksi paljon energiaa. Eikä tarvi pelätä jos ei tuu multa kerjäämään lihapaloja. En siis ole ketään vetämässä lättyyn aiheetta. Ja meillä koirat hakee metsästä itse ruokansa.
- Jahti Jussi
Pohjanmaan hirvimies kirjoitti:
Jotenki paistaa sun kirjoittelesta läpi ettet ole saanut grammaakaan ikinä hirven lihaa ja katkerana auot turpaas täälä ku mikään porukka ei ota tollasta paskan jauhajaa mukaan...
grammoja laskeskelekaan. Enkä minä tarvi porukoita mihinkään. Eipähän tarvi jakaa kenenkään kanssa.
- Lättyyn
Jahti Jussi kirjoitti:
en mikään rääpäle olekaan ja tarvin siksi paljon energiaa. Eikä tarvi pelätä jos ei tuu multa kerjäämään lihapaloja. En siis ole ketään vetämässä lättyyn aiheetta. Ja meillä koirat hakee metsästä itse ruokansa.
Vedä.Käteen ainoastaan.
- itse...
Jahti Jussi kirjoitti:
en mikään rääpäle olekaan ja tarvin siksi paljon energiaa. Eikä tarvi pelätä jos ei tuu multa kerjäämään lihapaloja. En siis ole ketään vetämässä lättyyn aiheetta. Ja meillä koirat hakee metsästä itse ruokansa.
Sinä se vasta rääpäle. Jos koirien pitää itse ruokansa hakee. Senhän jo kieltää lakikin, nimeltä KOIRAKURI. Niin jos ne hakis itse ruokan, niiden täytyy olla jatkuvasti irti, näin käsitin.
Huom. minä sain sakot joku vuosi sitten, kun kaksi koiraa karkasi hirvihaukkuun 08.08.-0?.
Itälaika kyllä eläs peurojen lihalla itsekkin , jos sais tehdä oman päänsä mukaan.
nim. kokemusta on. (rääpäle) - Jahti Jussi
itse... kirjoitti:
Sinä se vasta rääpäle. Jos koirien pitää itse ruokansa hakee. Senhän jo kieltää lakikin, nimeltä KOIRAKURI. Niin jos ne hakis itse ruokan, niiden täytyy olla jatkuvasti irti, näin käsitin.
Huom. minä sain sakot joku vuosi sitten, kun kaksi koiraa karkasi hirvihaukkuun 08.08.-0?.
Itälaika kyllä eläs peurojen lihalla itsekkin , jos sais tehdä oman päänsä mukaan.
nim. kokemusta on. (rääpäle)ole koiraani pitänyt hihnassa ja metsä on täynnä jäniksiä, hiiriä, peuroja, poroja jne jne....
Koirani kyllä ruuan löytää itselleen. Minä en olekaan Laki Jussi vaan Jahti Jussi. - Jahti Jussi
Lättyyn kirjoitti:
Vedä.Käteen ainoastaan.
ala-arvoiseen penetteluun ja riidan haastamiseen kun et muuhun pysty. HEI YLLÄPITO!!!
- Ollakin
Jahti Jussi kirjoitti:
ole koiraani pitänyt hihnassa ja metsä on täynnä jäniksiä, hiiriä, peuroja, poroja jne jne....
Koirani kyllä ruuan löytää itselleen. Minä en olekaan Laki Jussi vaan Jahti Jussi.Puheiden perusteella se Hiiri-jussi
- Jahti Jussi
Ollakin kirjoitti:
Puheiden perusteella se Hiiri-jussi
on kun tällä palstalla kaikki vain repivät turpaansa ja haastavat riitaa? Taitavat olla kateellisia ne jotka joutuvat ostamaan lihansa. Minä en ole ostanut 30 vuoteen yhtään lihapalasta kaupasta enkä ravintolasta. Kotona minulla on seitsemän arkkupakastinta lihoilleni.
- Taitaa olla
Jahti Jussi kirjoitti:
on kun tällä palstalla kaikki vain repivät turpaansa ja haastavat riitaa? Taitavat olla kateellisia ne jotka joutuvat ostamaan lihansa. Minä en ole ostanut 30 vuoteen yhtään lihapalasta kaupasta enkä ravintolasta. Kotona minulla on seitsemän arkkupakastinta lihoilleni.
Kotonasi nurkat täynnä.Tarjouspitsaa syöt.
- on sopiva
Jahti Jussi kirjoitti:
ja yleinen valehtelijan luku. Kuka ensin rähjäsi. Lueppa ensimmäinen kirjoituksesi.
Minusta on ruennut tunnustamaan. Sinä et ole mikään metsämies. Alkoholin vuoksi viety aseetkin. Koirien huonon pidon vuoksi eläimenpito kielto.Tämän todistaa, kun et noudata koirakuria. En viitti enempää mainita saamistani epäkohdista.
Niinpä totean, ukkini ja isäni metsästysharrastuksesta, olen huomanut itsekkin.Metsästys on kiva harrastus, mutta sielläkin pitää noudattaa määrättyjä arvoja.
Metsästä ei oteta mitään, se antaa jos on antaakseen. - Jahti Jussi
on sopiva kirjoitti:
ja yleinen valehtelijan luku. Kuka ensin rähjäsi. Lueppa ensimmäinen kirjoituksesi.
Minusta on ruennut tunnustamaan. Sinä et ole mikään metsämies. Alkoholin vuoksi viety aseetkin. Koirien huonon pidon vuoksi eläimenpito kielto.Tämän todistaa, kun et noudata koirakuria. En viitti enempää mainita saamistani epäkohdista.
Niinpä totean, ukkini ja isäni metsästysharrastuksesta, olen huomanut itsekkin.Metsästys on kiva harrastus, mutta sielläkin pitää noudattaa määrättyjä arvoja.
Metsästä ei oteta mitään, se antaa jos on antaakseen.että olet joku porkkananpurija ja ituhippi kun uskot johonkin numerologiaan. Oikeitten mettämiesten touhuista et tiedä yhtään mitään lakipykälinesi. Minä ainakin otan metsästä hirvilihaa pakastimeni täyteen. Järsi sinä vaan porkkanoita, pupujussi.
- Jahti Jussi
Taitaa olla kirjoitti:
Kotonasi nurkat täynnä.Tarjouspitsaa syöt.
ei kelpaa edes koiralleni. Sille pitää olla raakaa riistalihaa.
- en ainakaan
Jahti Jussi kirjoitti:
että olet joku porkkananpurija ja ituhippi kun uskot johonkin numerologiaan. Oikeitten mettämiesten touhuista et tiedä yhtään mitään lakipykälinesi. Minä ainakin otan metsästä hirvilihaa pakastimeni täyteen. Järsi sinä vaan porkkanoita, pupujussi.
viitti porkkanoita järsiä. Tulee araksi ku jänis.
- Jahti Jussi
en ainakaan kirjoitti:
viitti porkkanoita järsiä. Tulee araksi ku jänis.
sitte muuaalle jeesustelemaan ja niitä tyhmiä lakipykäliäsi esittelemään.
- näkemykseni
Jahti Jussi kirjoitti:
sitte muuaalle jeesustelemaan ja niitä tyhmiä lakipykäliäsi esittelemään.
mukaan tämä jahtijussi ei todellakaan ole muuta kuin paskajussi. Et osaa ollenkaan kyättyätyä oikean metsästäjän lailla.Häpie koko nulikka.Alusta asti olet pilannut tätä palstaa.En tarvit kaltaisisi tyyppejä keskustelemaan metsästyksestä. Piste ja loppu....
- Jahti Jussi
näkemykseni kirjoitti:
mukaan tämä jahtijussi ei todellakaan ole muuta kuin paskajussi. Et osaa ollenkaan kyättyätyä oikean metsästäjän lailla.Häpie koko nulikka.Alusta asti olet pilannut tätä palstaa.En tarvit kaltaisisi tyyppejä keskustelemaan metsästyksestä. Piste ja loppu....
juuri ole OIKEA metsästäjä, sanotaan supersellainen. Mulla on pakasteessa hirveä, metsoa, teertä, riekkoa, jänistä, peuraa, villisikaa, poroa, karhua, fasaania, majavaa, käärmettä, lammasta, jne ja jne.....
Kaikki nämä lihat on itse metsästettyä, joko metsästä tai joskus jopa aidatulta alueelta tai tien varrelta. Kyllä mulle erilaiset lihat maistuu, vaikka hirvenliha viekin leijonanosan pakastimieni tilavuudesta. No onhan se aikamoinen lihaläjä tuommonen uroshirvi.
Mitähän se sun metsästys sitten on? Olet varmaankin ajopoikana jossakin "herrojen" hirviporukassa ja saat työstäsi palkaksi keittolihat pariin soppaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036