teillä on mennyt rahaa autotalli/katoksen rakentamiseen jossa varasto päädyssä elementteinä olisi noin 6000€ perustukset mutta jos tekisi pitkästä niin hinnasta saisi ehkä 2000€ pois ja seinän vahvuutta voi kasvattaa tavan koolarista
paljonko
4
741
Vastaukset
- on tekeillä
45m2 talli jossa varasto päätyssä.ei ole ihan vielä valmis mutta rahaa palaa 15000-20000€,pitkästä tavarasta ja valmiitt kattotuolit
- noin...
noin 5000e meni meillä 25 m2 autotalliin missä päädyssä varasto erillisellä ovela. Summasta vajaa 1000 meni pohjiin, oviin ja ikkunoihin vajaa 2000, 1000 kattoon ja loppu seiniin.
Summassa ei ole mukana monttu, sorat yms. jotka tehtiin talon yhteydessä ja sähköt broidi kävi tekemässä käytännössä ilmaseksi. Lisäksi säästöä synty kun käytin talosta jääneitä levynpaloja, villoja yms. hyödyksi.- rggsdgsdgd
villaa ym. yli niin saisi ne käytettyä pois tai toinen vaihtoehto antaa puoliilmaiseksi ne jollekkin että sais varaston tyhjäksi
- tarjouksen mukaan
Puutavara/peltikate/ovi -paketista tekivät 18 000 euron tarjouksen ja kuulemma kirvesmiespalkat perustus sähköt tekevät toisen mokoman. Ja tämä on vielä kylmä talli! 60 m2 30 m2 katos, ei varastoa. En kyllä purematta niele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556