teillä on mennyt rahaa autotalli/katoksen rakentamiseen jossa varasto päädyssä elementteinä olisi noin 6000€ perustukset mutta jos tekisi pitkästä niin hinnasta saisi ehkä 2000€ pois ja seinän vahvuutta voi kasvattaa tavan koolarista
Vastaukset 4
- on tekeillä
45m2 talli jossa varasto päätyssä.ei ole ihan vielä valmis mutta rahaa palaa 15000-20000€,pitkästä tavarasta ja valmiitt kattotuolit
- noin...
noin 5000e meni meillä 25 m2 autotalliin missä päädyssä varasto erillisellä ovela. Summasta vajaa 1000 meni pohjiin, oviin ja ikkunoihin vajaa 2000, 1000 kattoon ja loppu seiniin.
Summassa ei ole mukana monttu, sorat yms. jotka tehtiin talon yhteydessä ja sähköt broidi kävi tekemässä käytännössä ilmaseksi. Lisäksi säästöä synty kun käytin talosta jääneitä levynpaloja, villoja yms. hyödyksi.- rggsdgsdgd
villaa ym. yli niin saisi ne käytettyä pois tai toinen vaihtoehto antaa puoliilmaiseksi ne jollekkin että sais varaston tyhjäksi
- tarjouksen mukaan
Puutavara/peltikate/ovi -paketista tekivät 18 000 euron tarjouksen ja kuulemma kirvesmiespalkat perustus sähköt tekevät toisen mokoman. Ja tämä on vielä kylmä talli! 60 m2 30 m2 katos, ei varastoa. En kyllä purematta niele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1451125Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171017En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213758Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25706- 63705
- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38588
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57541