Jousimies on huippumerkki!

Eräs merkin edustaja

Siis siitähän kertoo jo merkin julkkisedustajienkin kaarti. Karisma, rohkeus ja tempaukset puhuvat puolestaan!

Muutamia mainitakseni: Ykkösenä: TINA TURNER, Ozzy Ozbourne, Brad Bitt, Cristina Aguilera, Jim Morrison, Britney Spears, Walt Disney...

Suomalaisia; mm. Marion, Tommy Taberman, Viktor Klimenko, Jean Sibelius, Keke Rosberg...

18

3578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'ä'ä''ä'ä'ä'

      Samaa mieltä =)
      ihan huippu tyyppejä olette!!!
      T. vesimies n

      • huippumerkkiä

        silloin kun haluatte näyttää itsenne toiselle positiivisessa merkityksessä...mutta se negatiivinen puoli onkin sitten ihan toista..karmeaa sille joka sen kohteeksi joutuu..kostetaan toiselle ihan kypällä eikä nähdä omaa osuutta tapahtumiin, käännetään asiat itselle sopiviksi..Joka merkistä näitä piirteitä löytyy, mutta jouskarit on huippuja kostamaan !!


      • Tietenkin
        huippumerkkiä kirjoitti:

        silloin kun haluatte näyttää itsenne toiselle positiivisessa merkityksessä...mutta se negatiivinen puoli onkin sitten ihan toista..karmeaa sille joka sen kohteeksi joutuu..kostetaan toiselle ihan kypällä eikä nähdä omaa osuutta tapahtumiin, käännetään asiat itselle sopiviksi..Joka merkistä näitä piirteitä löytyy, mutta jouskarit on huippuja kostamaan !!

        Ne negatiiviset puolensa! Eihän täydellistä ihmistä ole syntynytkään! En minäkään huonona päivänä jaksa loistaa. En koe olevani kuitenkaan riidanhakuinen ollenkaan, se riippuu vastapuuolesta ja hänen käytöksestään, jos joku asia tai käytös toisessa saa raivon nousemaan tuona huonona päivänäni, silloin toki toinen saa ansaitusti maistaa jouskarin tulen. "Huippumerkillä" tarkoitin jousimiesten karismaa ja persoonaa, josta aloitusviestinikin...


    • ?&?

      tietyt jousimiesnaiset, on huippuluokkaa.
      Nimenomaan itsensä esille tuomisessa, ja toisten vikojen esille tuomisessa "ERITTÄIN HUIPPUJA".
      Hän tulee toimeen hyvin, toisten kanssa jos tanssivat,"HÄNEN PILLINSÄ MUKAAN".
      Ja niin erinomaista ei löydy, vaikka pataljoona
      etsisi....?huippu mikä huippu? Arvostelijanakin
      aivan omaaluokkaansa. Miten vokin olla niin virheetön? Hän osaa, tietää, taitaa aivan mitä vain.........

      • itse jouskari-nainen

        Tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa,enkä ole riidan
        haluinen.En tanssita ketään oman pillin mukaan,vaan
        haluan huomioida myös toisen osapuolen.Yleensä
        toiset eivät voi sietää sitä,kun jouskari laukoo
        totuuksia päin näköä.Eipähän tarvi puhua takana
        päin.


      • Jouskarinainen*
        itse jouskari-nainen kirjoitti:

        Tulen kyllä toimeen ihmisten kanssa,enkä ole riidan
        haluinen.En tanssita ketään oman pillin mukaan,vaan
        haluan huomioida myös toisen osapuolen.Yleensä
        toiset eivät voi sietää sitä,kun jouskari laukoo
        totuuksia päin näköä.Eipähän tarvi puhua takana
        päin.

        Hän kyllä kirjoitti viestin alussa näin "tietyt jousimiesnaiset" hän siis ei yleistänyt.


      • vain ne
        Jouskarinainen* kirjoitti:

        Hän kyllä kirjoitti viestin alussa näin "tietyt jousimiesnaiset" hän siis ei yleistänyt.

        tietetyt ilkeät jousimiesnaiset.
        Itsekritiikkiä vois, käyttää löysin rantein myös,
        edes joskus "ISEÄÄNKIN KOHTAAN"
        Ei aina tarvis laukoa suustaan, kaikkia
        ilkeitä "TOTUUKSIA"

        Ei täydellinen, mutta huomattavasti
        varovaisempi puheissaan.


    • paljon kärsinytkin

      ...vaikka hyväksi on käytetty paljon kiltteyttäni ja hyväntahtoisuuttani.

      En olisi enää tässä maailmassa,ellen olisi niin pirun optimistinen.

      Mutta silti,kostoa haudon edelleen..sille en mitään mahda,mutta täytyy katsoa mitä tapahtuu..

    • jouskariyäk

      Petollinen ja uskoton. Kiero kuin korkkiruuvi - ei koskaan myönnä valehtelevansa vaikka on patologinen valehtelija.
      Ei pysty parisuhteeseen vaan lentää kukasta kukkaan. Narsistinen merkki joka jättää savuavia raunioita - myös lapsilleen välinpitämätön...

      • JouSiNa

        Tätä mieltä ovat yleensä kaikki katkeroituneet, jotka eivät ole ansainneet jousimiehen jatkuvaa kiinnostusta:))


    • vain oman edun tavoittelijo...

      käyttävät aineita. Menestyneitä voivat olla, mutta se ei ole lahjakkuuden ansiota, vain todella hyvän onnen, ulkonäkö ja "tyhmän" luonteen takia. Tässä tulee Britney Spears esim. mieleen, jos mennään tuon perusteella.

      • jouskarityttö

        ..mitenkä ihmeessä osuitkin noin oikeaan?

        Olen jousimies,viina maistuu,olen yleensä hyväonninen,taipuvainen masennukseen..

        MUTTA! Mikähän itse mahdat olla horoskoopiltasi,pidät aivan varmasti omaa merkkiäsi parhaana,kuten minäkin pidän omaani.

        Pohjalla välillä käydään,mut vaikka kuinka huonosti menis,niin aina sieltä suosta perkele noustaan!
        Jouskarit ovat siinä myös älyttömän optimistisia,siihen ei mikään muu merkki kykene,olen täysin varma siitä!

        Ja olen ylpeä Britneystä,hän on toilaillut ja paljon,mutta mitä syvemmällä käy,sitä korkeammalle sieltä noustaan,sen ole huomannut britneyn elämässä ja myös omassani:)


      • Jokin meissä ärsyttää muita
        jouskarityttö kirjoitti:

        ..mitenkä ihmeessä osuitkin noin oikeaan?

        Olen jousimies,viina maistuu,olen yleensä hyväonninen,taipuvainen masennukseen..

        MUTTA! Mikähän itse mahdat olla horoskoopiltasi,pidät aivan varmasti omaa merkkiäsi parhaana,kuten minäkin pidän omaani.

        Pohjalla välillä käydään,mut vaikka kuinka huonosti menis,niin aina sieltä suosta perkele noustaan!
        Jouskarit ovat siinä myös älyttömän optimistisia,siihen ei mikään muu merkki kykene,olen täysin varma siitä!

        Ja olen ylpeä Britneystä,hän on toilaillut ja paljon,mutta mitä syvemmällä käy,sitä korkeammalle sieltä noustaan,sen ole huomannut britneyn elämässä ja myös omassani:)

        On se kumma kun sellainen suututtaa toisia jos onnistuu nouseen sieltä suosta,silloin olis hyvä kun jäis sinne ja kuolis pois,niin sais hyvän ihmisen maineen, ei tuolle toiminnalle ole muuta järkevää selitystä kuin kateus Vanha Kiinalainen sanan laskukin sanoo,Älä leuhki sillä kuinka monta kertaa olet kaatunut,vaan kuinka montakertaa olet noussut sieltä ylös


      • joukkaripa määki
        jouskarityttö kirjoitti:

        ..mitenkä ihmeessä osuitkin noin oikeaan?

        Olen jousimies,viina maistuu,olen yleensä hyväonninen,taipuvainen masennukseen..

        MUTTA! Mikähän itse mahdat olla horoskoopiltasi,pidät aivan varmasti omaa merkkiäsi parhaana,kuten minäkin pidän omaani.

        Pohjalla välillä käydään,mut vaikka kuinka huonosti menis,niin aina sieltä suosta perkele noustaan!
        Jouskarit ovat siinä myös älyttömän optimistisia,siihen ei mikään muu merkki kykene,olen täysin varma siitä!

        Ja olen ylpeä Britneystä,hän on toilaillut ja paljon,mutta mitä syvemmällä käy,sitä korkeammalle sieltä noustaan,sen ole huomannut britneyn elämässä ja myös omassani:)

        Hei
        Olen aikuinen joukkari, viinaa en ole maistanut 16 vuoteen, tosin masennus iskee herkästi, rukoilen ja käyn kirkossa ja se helpottaa. Pidän eläimistä, koira on ollut. Joka päivä ulkoilen, samoin luen. Lapsistani pidän hyvin paljon, ehkä vähän liiankin sitonut itseeni. Jopa nyt murkkuikäisinä lapseni pitävät minusta, koska olen niin "erilainen" eivätkä he häpeä minua päinvastoin. Kyllä minäkin nuorena irroittelin, mutta nyt valistan tai väittelen poitiikasta. Olen sosiaalisten epäkohtien esiin tuoja (muistakaa Kalevi Sorsa, J.K. Paasikivi, Svinhuvud) toisaalta taas iloinen suunsoittaja ja humoristi (Walt Disney, Jorma Kinnunen). Pidän musiikista ja taiteista ja olen itsekin opiskellut musiikkia (Beethoven, Sibelius). Seuraan urheilua mielelläni ja joskus vähän kaahailen autollani (Saku Koivu, Mika Salo).
        Mutta nautin kotona löhöilystä, vaikka matkustelenkin, enkä ole turhan tarkka.
        No rahaa on ja joskus ei . (Paul Getty)


      • Jousimies..

        ..Ja Ylpeä siitä!! =)
        Vallan komiat kiitokset kun kehuit Jousimiehiä hyvällä ulkonäöllä :D Tästähän me vain tykätään :)

        Ja positiivisella mielellä eteenpäin, kaikki Jousimieskaimat!!! =)))

        ps.. pelkkä kateushan tuosta edellisestä viestistä ruutuun huokuu... ;p


    • MasterZeromus

      Unohdit suomalaisista Kari Vepsän ja Eki Jantusen Mutkattomista.

      Amy Rose, Rubicant, Rikku, Kairi, Sailor Jupiter ovat kaikki Jousimiehinä hyvin rakkaita minulle.

    • Jousimiesnainen-64

      ...samana päivänä kuin minä eli 18.12, mutta vuosi ennen.

      • Britnie

        Minä olen syntynyt samana päivänä kun Britnie Spiers eli 2.12. Pakko myöntää että tällä mimmillä on varmaankin paljon samojakin piirteitä kun itselläni. Olen kyllä kuu ja venus skorpioni, eli tunteet on todella räiskyviä ja syviä.

        "Pohjilla käydään ja kokeillaan , mutta entistä ehompana sieltä pohjamudista noustaan"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe