Tosiaan katkera akka. Nyt haukkuu suomalaismiehiä munattomiksi, on sillä akalla otsaa. Kehuu että miehet pelkäävät vahvoja naisia, ei tosiaan! tykkään sellaisista mutta tossa "kurosessa" ei ole mitään muuta kun heikko itsetunto ja sellanen bimbon tuntuinen vielä. Voisin jopa sylkäistä päin naamaa koska säälin häntä. Saisipahan edes oikeusjutusta sitten rahaa. PYRKYREITÄ ON MONENLAISIA, ja suurin osa heikkoja akkoja kun itse ei pysty tai osaa tehdä yhtään mitään muuta kuin tuomalla itsensä JULKISUUTEEN!
kuronenn
5
431
Vastaukset
- mieltä.
Jos hän ei olisi julkisuuden kipee, olisi hiljentynyt asiasta jo aikaa sitten.
- kuka tyhmää
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
- mieltä.
kuka tyhmää kirjoitti:
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
- samaan
mieltä. kirjoitti:
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
Kategoriaan siis ei käynyt vai...noh
- Kuronen oli
loukkantunut, koska hänen tunteitaan loukattiin. Kuka tahansa nainen loukkaantuu, kun mies ensin sanoo rakastavansa ja sitten kieltää kaiken, niinkuin Matti teki. Minä ymmärrän Kurosta täysin. Hän on aito ihminen toisin kuin Matti Vanhanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041279
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681