Tosiaan katkera akka. Nyt haukkuu suomalaismiehiä munattomiksi, on sillä akalla otsaa. Kehuu että miehet pelkäävät vahvoja naisia, ei tosiaan! tykkään sellaisista mutta tossa "kurosessa" ei ole mitään muuta kun heikko itsetunto ja sellanen bimbon tuntuinen vielä. Voisin jopa sylkäistä päin naamaa koska säälin häntä. Saisipahan edes oikeusjutusta sitten rahaa. PYRKYREITÄ ON MONENLAISIA, ja suurin osa heikkoja akkoja kun itse ei pysty tai osaa tehdä yhtään mitään muuta kuin tuomalla itsensä JULKISUUTEEN!
kuronenn
5
390
Vastaukset
- mieltä.
Jos hän ei olisi julkisuuden kipee, olisi hiljentynyt asiasta jo aikaa sitten.
- kuka tyhmää
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
- mieltä.
kuka tyhmää kirjoitti:
ottas ja julkisuuden kärkkyjää. oikeesti miehenä sanon että kanat ei kiinnosta. samaa laatua kuin TUKIAINEN
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
- samaan
mieltä. kirjoitti:
Tukiainen on sentään rehellisesti myöntänyt julkisuushakuisuuden kohuilullaan.
Kategoriaan siis ei käynyt vai...noh
- Kuronen oli
loukkantunut, koska hänen tunteitaan loukattiin. Kuka tahansa nainen loukkaantuu, kun mies ensin sanoo rakastavansa ja sitten kieltää kaiken, niinkuin Matti teki. Minä ymmärrän Kurosta täysin. Hän on aito ihminen toisin kuin Matti Vanhanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013