madridiin

madrid111

Hei, olisiko kellään tietoa hintaltaan/sijainniltaan hyvää hotellia Madridista. Kiinnostuksen kohteena olis yö-elämä ja shoppailu.

16

1834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la chica

      Palasin taas muutama päivä sitten Madridista ja voin sanoa, että Madrid on erittäin hyvä kaupunki shoppailijalle ja taiteen ystäville. Asuin aivan "keskustassa" Gran vía- kadulla, Tryp Gran vía hotellissa. Hotellin tarkkaa hintaa en muista,mutta se on todella hyvällä paikalla,lähellä kaikkea! Varsinkin jos matkustaa ensimmäistä kertaa kaupunkiin,niin jää aikaa muuhunkin kuin tien etsimiseen!(halvemmankin yösijan tottakai löytää!)Shoppailijan kannattaa käydä myös jättiläismäisessä tavaratalossa, La Vaguadassa, se sijaitsee aika kaukana keskustasta, mutta sinne pääsee metrolla tai taksilla.(Metrolla tietysti paljon halvempi.)Suosittelen sitä paikkaa. Erityisen mielenkiintoinen paikka on Rastro (joka on auki vain sunnuntaisin)Se on kirpputori,mutta siellä myydään uuttakin tavaraa. (Itse en törmännyt vanhaan tavaraan ollenkaan) Kojut sijoittuvat Ribera de Curtiodres -kadulle. Ostin sieltä vaatteita ja videoita. Taskuvarkaista pelotellaan paljon, mutta minulta ei varastettu mitään. En liikkunut syrjäkujilla yöaikaan ja päivällä pidin laukkuani "etupuolella" liikkuessani vilkkailla kaduilla.

      • madrid111

        kiitos La Chica,miten siellä oli yö-elämä,
        millä alueella paras meno niinku heterolle
        miehelle:)


      • La chica
        madrid111 kirjoitti:

        kiitos La Chica,miten siellä oli yö-elämä,
        millä alueella paras meno niinku heterolle
        miehelle:)

        En liikkunut itse paljoa yöaikaan siellä (Gran Vía - kadun läheisyydessä) koska lomani oli niin lyhyt. Iltaisin lähikadut olivat täynnä ihmisiä ja baarit ja ravintolat täynnä porukkaa :) Luulen , että tuo "alue" (Gran Vía) on paras bilepaikka! Siellä on monipuolinen tarjonta ;D Oletko jo varannut loman?


      • pabloo
        La chica kirjoitti:

        En liikkunut itse paljoa yöaikaan siellä (Gran Vía - kadun läheisyydessä) koska lomani oli niin lyhyt. Iltaisin lähikadut olivat täynnä ihmisiä ja baarit ja ravintolat täynnä porukkaa :) Luulen , että tuo "alue" (Gran Vía) on paras bilepaikka! Siellä on monipuolinen tarjonta ;D Oletko jo varannut loman?

        maaliskuun 5.päivä pitäs mennä, hotellia en ole vielä varannu, vaihtoehtona käyny mielessä jos
        vuokrais yksityis-asunnon. Onko sulla kokemuksia
        niistä


      • minä itse
        pabloo kirjoitti:

        maaliskuun 5.päivä pitäs mennä, hotellia en ole vielä varannu, vaihtoehtona käyny mielessä jos
        vuokrais yksityis-asunnon. Onko sulla kokemuksia
        niistä

        Suosittelen Best Western hotellia joka on aivan pääkadun varressa. Hotellin saa varattua helposti ja suht edullisesti booking.com:sta. Etukäteen varattuna ja maksettuna "edullinen". 4 tähden hotelli, me kyllä viihdyttiin siellä. Hotelli on lähennä aivan kaikkea.


      • La chica
        pabloo kirjoitti:

        maaliskuun 5.päivä pitäs mennä, hotellia en ole vielä varannu, vaihtoehtona käyny mielessä jos
        vuokrais yksityis-asunnon. Onko sulla kokemuksia
        niistä

        Mulla ei valitettavasti oo kokemusta noista asuntojen vuokrailusta :/


      • madrid100

        Hei La Chica, asunnot vuokrattu ja lentoliput polttelee taskussa. Luin netistä, että siellä olis tällainen paikka kuin factory, Getafessa, onko tuttu paikka, kuulemma shoppailijan taivas. Mitenkähän sinne olisi kätevin mennä? Osaisitko neuvoa?


      • la Chica
        madrid100 kirjoitti:

        Hei La Chica, asunnot vuokrattu ja lentoliput polttelee taskussa. Luin netistä, että siellä olis tällainen paikka kuin factory, Getafessa, onko tuttu paikka, kuulemma shoppailijan taivas. Mitenkähän sinne olisi kätevin mennä? Osaisitko neuvoa?

        Ai sä sait vuokrattua asunnonkin?kuinka onnistu,oliko suhkot helppoa?Mä en oo kuullut/ tai ainakaan muista ton nimisestä paikasta.Metrolla kyllä pääsee monipuolisesti paikkaan kuin paikkaan.Mutta ei ne taksit niin kalliita ole,ettei voisi matkustaa kerran sinne ja tutustua paikkoihin. Kuinka kauan aiot olla Madridissa?


      • padlo100
        la Chica kirjoitti:

        Ai sä sait vuokrattua asunnonkin?kuinka onnistu,oliko suhkot helppoa?Mä en oo kuullut/ tai ainakaan muista ton nimisestä paikasta.Metrolla kyllä pääsee monipuolisesti paikkaan kuin paikkaan.Mutta ei ne taksit niin kalliita ole,ettei voisi matkustaa kerran sinne ja tutustua paikkoihin. Kuinka kauan aiot olla Madridissa?

        vuokraus onnistu helposti netistä, torstaista maanantaihin olis tarkoitus olla.


      • la chica
        padlo100 kirjoitti:

        vuokraus onnistu helposti netistä, torstaista maanantaihin olis tarkoitus olla.

        Miten onnistui matka? Kävitkö siellä "shoppailijan taivaassa" factoryssa, Getafessa? Ihan kysyn, et tiedän ensi kerralla käydä siellä, kun lähden Madridiin.


      • Nimetön
        la chica kirjoitti:

        Miten onnistui matka? Kävitkö siellä "shoppailijan taivaassa" factoryssa, Getafessa? Ihan kysyn, et tiedän ensi kerralla käydä siellä, kun lähden Madridiin.

        hola chica, en kerennyt sinne asti:), oli niin paljon ohjelmaa muuten, asunto oli hyvä, pikku kaksio, 75€/yö, sollilta 150m. Ilmat oli hyvät, joka päivä 20 ja hirveesti populaa liikkeellä.


      • la chica
        Nimetön kirjoitti:

        hola chica, en kerennyt sinne asti:), oli niin paljon ohjelmaa muuten, asunto oli hyvä, pikku kaksio, 75€/yö, sollilta 150m. Ilmat oli hyvät, joka päivä 20 ja hirveesti populaa liikkeellä.

        Aika hyvällä paikalla ja kivat ilmat sattunut! Odotan kyllä syksyä, kun ajattelin silloin lähteä käymään muutamaks viikoks siellä! :D


      • Nimetön
        la chica kirjoitti:

        Aika hyvällä paikalla ja kivat ilmat sattunut! Odotan kyllä syksyä, kun ajattelin silloin lähteä käymään muutamaks viikoks siellä! :D

        minä ajattelin mennä jo touko/kesäkuussa:)


      • la chica
        Nimetön kirjoitti:

        minä ajattelin mennä jo touko/kesäkuussa:)

        Aijaa vähän kiva! Hei mitense yöelämä oli? Mikä oli paras paikka?


      • madrid100
        la chica kirjoitti:

        Aijaa vähän kiva! Hei mitense yöelämä oli? Mikä oli paras paikka?

        kapital oli hyvä, hyvät menot, kivat tytöt:),
        muuten pyörin siinä sollin ympärillä. Asunto oli niin keskellä Baareja, ettei tienny kun tuli ulos, että onko baarissa jo sisällä:), super mesta.


      • la chica
        madrid100 kirjoitti:

        kapital oli hyvä, hyvät menot, kivat tytöt:),
        muuten pyörin siinä sollin ympärillä. Asunto oli niin keskellä Baareja, ettei tienny kun tuli ulos, että onko baarissa jo sisällä:), super mesta.

        Okei hyvä tietää :D Jos pääsis lähtee pidemmäks aikaa tuonne, niin pitää kierrellä paikkoja :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1820
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      235
      1590
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      90
      1504
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      916
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      856
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      95
      817
    Aihe