Olemme kaikki Jumalan lahja. Suuri rakkauden hedelmä.
Täällä monissa kirjoitukssa ihmisiä
sanotaan epäuskovaisiksi.
Kuka julkeaa näin ala-arvoiseen kirjoitukseen. Jumalaan uskovainen nuori kysyy?
Mikä on epäuskoinen?
92
20687
Vastaukset
- ettei ole uskomassa
Mutta kuka on oikein uskomassa ja kuka ei, niin sen tietää vain itse Jumala. Toivonmukaan useimmat uskovaisiksi itseään nimittävät pääsisivät taivaaseen, oli ne sitten meikäläisiä (vl:iä), helluntailaisia tai mitä tahansa kristittyjä.
- Kesä_keikkuen_tulevi
tällä tapaa itsekin ajattelen. Siunauksellista ihanaa talvipäivää!
- hermanngöring67
adolf oikees ois hoitan juutALAISET EI JENKIT PULLISTELIS ISRAELIN KANSSA. SEURAAVALLA LENNOLLA HAMAS JOUKKOIHIN SOTIMAAN.
- Työvaliokunta
kaikki vl-herätysliikkeen ulkopuoliset henkilöt. Sekä uskovaiset että uskottomat.
- Anonyymi
Kaikki Vl ,kun epäilevät uskoaan.
- jooseppi jooseppi
Sellainen ihminen joka ei ole vanhoillislestadiolainen on epäuskoinen.
Uskovaiset pääsevät taivaaseen ja epäuskoiset joutuvat helvettiin.
Yksinkertaista vai mitä veli?- Liikaa Jooseppi
Oletkos montaakin haastatellut, jotka asustavat taivaassa, vai jututatko helvetin porukoita?
Ei homma ole suinkaan noin yksinkertaista, sillä kumpaakaan pikkaa ei edes ole muuten kuin sairaalloisten pappien kesiminä. Todista toisin jos kykenet! - tuomitsijalle.
Älä tuomitse, että sinua ei tuommitaisi...jne.
- todistus
Liikaa Jooseppi kirjoitti:
Oletkos montaakin haastatellut, jotka asustavat taivaassa, vai jututatko helvetin porukoita?
Ei homma ole suinkaan noin yksinkertaista, sillä kumpaakaan pikkaa ei edes ole muuten kuin sairaalloisten pappien kesiminä. Todista toisin jos kykenet!minun menoni on jo taivaasta ja toisin uskovien/sinun meno on helvetistä.
Näin jatkuu myös ajanrajan tuolla puolen. - Ainoa oikea
ihan oikein. Heti ovat epäuskoiset riekkumassa, mutta heistä ei kannata välittää. He voivat halutessaan liittyä ainoisiin oikeisiin uskovaisiin eli vanhoillislestadiolaisiin.
- tyyppi joka
ei usko niin kuin minä uskon.
- Liikuttunut veli
todella hyvän ja nöyrän loppiaissaarnan. Kyllä vastasi henkeen.
- Puhujaveli
sanotaan - muistaakseni Petterin kirjassa - että vanhoillislestadiolaiset ovat ainoita oikeita uskovaisia. Kaikki muut ovat siis epäuskoisia.
- puhujaveli.....
Ja jos olet, eroa tehtävästä.
Et ole mikään uskovainen, vaan parasiitti.
Noin ei täysjärkinen kirjoittele.
Mukamas ainoita uskovaisia.
- epäuskoinen.
Usko Jumalaan ja Jeesuksen sovitustyöhön ei riitä vaan tarvitaan yli kaiken ymmärryksen menevä usko SRK:hon.
- välimies
Jos tuohon uskoo, on varmasti epäuskonen
- Onni Kuusamosta
välimies kirjoitti:
Jos tuohon uskoo, on varmasti epäuskonen
opettavat, että ihmisen uskoontuloon ei riitä usko Kristukseen. Pitää lisäksi kuulua vl-herätysliikkeeseen. Osaatko sanoa, mihin kohtaan Raamatussa tuo opetus perustuu?
Joh. 3:16
"16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." - Anonyymi
Ei siinä Raamattua tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä Raamattua tarvita.
Riittää kun uskoo SRKhon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun uskoo SRKhon.
Voiko pistää aivot narikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko pistää aivot narikkaan.
Voi.
- Pikku Pekka
vanhoillislestadiolainen on uskovainen. Kaikki muut ovat epäuskoisia. Pyhäkoulun opettajasetä kertoi.
- abccbaabccba
ei valehdella.
- Kempelainen
Olemme kaikki Jumalan lahja. Suuri rakkauden hedelmä.** Niin kuka enemmän, kuka vähemmän.
Täällä monissa kirjoitukssa ihmisiä sanotaan epäuskovaisiksi. ** Vl, joka on hyvin paljon suunnattu juutalaiselle, ei juuri käytetä kyseitä termiä, epäuskoinen. Mutta juutalaiset käyttivät nimitystä pakanauskova. 1 Aikak 17;21 >Abraham ei ollut epäuskoinen eikä epäillyt Jumalan lupausta, vaan sai voimaa uskostaan. Hän antoi Jumalalle kunnian < Vain juutalaisilla oli Abrahamin Jumala Jahve, muut olivat pakana uskossa, eli uskoivat monijulmalaiseen Herraan.
Silloin Jumala, Isä, Elohiim, Jahwe oli Herra.
Uuden liiton alkaessa Jumala luopui Herruudesta ja antoi kaiken vallan Jeesukselle. Joh 14.6 > Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta, Jeesuksesta.- Minä siis luulen
Mutta luulen myös että jutut taivaaasta ja helvetistä ovat mitään perää vailla. Eipä ole kukaan palannut kertomaan asian todenperäisyyttä, vai oletteko tavanneet?
Luulen myös, ettäsuomalaiset poliitikot ovat rehellisiä, luuletko sinä.
Uskon asiat ovat kuin makuasioita, ei niistä hyövää kinata, kun kumpikaan ei voi varmasti sanoa olevansa oikeasa.
Uskonnolla on aina harhautettu tyhmiä ihmisiä. Kertokaapa lestat, ovatko kaikki muut tuhannet lahkot väärässä koko maailmassa, sillä lestojahan on vain ruottissa ja suomessa, ehken vähin norgessa.
Siis muut miljardit ihmiset ovat hakoteillä, niinkö aatteletta? Minä siis luulen kirjoitti:
Mutta luulen myös että jutut taivaaasta ja helvetistä ovat mitään perää vailla. Eipä ole kukaan palannut kertomaan asian todenperäisyyttä, vai oletteko tavanneet?
Luulen myös, ettäsuomalaiset poliitikot ovat rehellisiä, luuletko sinä.
Uskon asiat ovat kuin makuasioita, ei niistä hyövää kinata, kun kumpikaan ei voi varmasti sanoa olevansa oikeasa.
Uskonnolla on aina harhautettu tyhmiä ihmisiä. Kertokaapa lestat, ovatko kaikki muut tuhannet lahkot väärässä koko maailmassa, sillä lestojahan on vain ruottissa ja suomessa, ehken vähin norgessa.
Siis muut miljardit ihmiset ovat hakoteillä, niinkö aatteletta?Tieto on tietoa.
Uskon synnyttää Pyhä Henki. Tietoa voimme hankkia lukuisista eri tietolähteistä.
- ruukkaavat
käydä seuroissa sanan kuulossa ja tapaavat vaihtelevalla menestyksellä toisiaan.
Kun taas epiksiä/epäuskoisia ei moinen touhu kiinnosta, vaan he hengailevat tämän maailman "iloissa".
Tässä minun eräs määritelmäni asiaan. - ja uskovaisia?
Paljonko maailmassa on uskottomia ihmisiä?
Ja paljonko on uskovaisia?
Missä maailmankolkassa asuu epäuskoisia ja missä uskovaisia ihmisiä?
Kummat menee taivaaseen?- vastaus on
että yksin vain ja ainoastaan Jumala tietää.
- Kempelainen
vastaus on kirjoitti:
että yksin vain ja ainoastaan Jumala tietää.
Jumala sinut taivaaseen päästää, tai ylipäätään ihmisen sinne, Jumalako?
- eivät halua
lapsia ottaa vastaan Jumalan lahjana, vaan "oman suunnitelmansa" mukaisesti jos ollenkaan edes.
Hyvä kun edes jotkut "uskovaiset" lesbo tai homoparit haluavat saada lapsia ja käyvät sanan kuulossa.- vieläpä menevät
hedelmöityshoitoihin, kun he eivät normaalilla tavalla ole saaneet lapsia. Näin epäuskoiset ovat ottaneet Jumalan luomistyön omiin käsiinsä.
Vaikka Jumala kyllä tarjoaa heille adoptoitaviakin lapsia.
Tämä lapsiasia on oikein hyvä uskon mittari. - Joh. 3:16
lasten lukumäärä sen, onko ihminen uskovainen vai epäuskoinen?
Niinkö vl-puhujat opettavat? - etperitaivast
Room. 10:8 Mutta mitä se sanoo?
"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi";
- se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
Room. 10:9 Sillä jos sinä
- tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi
- ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt,
- niin sinä pelastut;
Room. 10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
Room. 10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään." - Anonyymi
Hoitavat ainakin lapsiaan todella hyvin.
- Anonyymi
vieläpä menevät kirjoitti:
hedelmöityshoitoihin, kun he eivät normaalilla tavalla ole saaneet lapsia. Näin epäuskoiset ovat ottaneet Jumalan luomistyön omiin käsiinsä.
Vaikka Jumala kyllä tarjoaa heille adoptoitaviakin lapsia.
Tämä lapsiasia on oikein hyvä uskon mittari.Niitä on sellaisia Vl jotka käyvät kanssa hedelmöitys hoidoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitavat ainakin lapsiaan todella hyvin.
Tarkoitan lesbot ja homot hoitavat ainakin lapsensa todella hyvin.
- Näin se menee
uskovaisia ovat kaikki sydämenuskossa Kristukseen olevat henkilöt. Kaikki muut ovat epäuskoisia.
Vanhoillislestadiolaiset ovat ylittämättömässä omavanhurskaudessa korottaneet itse itsensä maailman ainoiksi oikeiksi uskovaisiksi. Kaikki muut uskovaiset he saarnaavat kadotukseen ja nimittävät näitä Kristuksen verellä pestyjä vilpittömiä uskovia halveksivasti "epäuskoisiksi". Tämä vl-oppi on järjetön - suorastaan hullu - ja sen on syöttänyt SRK:lle ja vl-puhujille valheen isä saatana. SRK ja vl-puhujat syöttävät samaa myrkkyä rivivanhoillislestadiolaisille.- Kempelainen
Vai Raamatun mukaan, kerro paikka missä niin sanotaan?
Raamatussa sanotaan, että usko Jumalaan tuo vanhurskauden, kuten 1 Moos 15;6 >Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. - ???
Kempelainen kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että usko Jumalaan tuo vanhurskauden, kuten 1 Moos 15;6 >Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.sekoilet?
- Näin se menee
Kempelainen kirjoitti:
Raamatussa sanotaan, että usko Jumalaan tuo vanhurskauden, kuten 1 Moos 15;6 >Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. - Kempelainen
??? kirjoitti:
sekoilet?
selitä hieman tarkemmin.
- taivahan
Kempelainen kirjoitti:
selitä hieman tarkemmin.
talikynttilät! ei se tajunnu vieläkään.
- Kempelainen
taivahan kirjoitti:
talikynttilät! ei se tajunnu vieläkään.
paperille, talikynnttilä?
- elämän
Kempelainen kirjoitti:
paperille, talikynnttilä?
kevät!
- on oikein
uskomaton ihminen! Liity joukkoon!
- kuulu
vanhoillislestadiolaiseen herätysliikkeeseen on epäuskoinen.
Näin opetetaan liikkeessä, joka on paljolti myös elämäntapa ihmisoppeineen.
Näin asia vain on ja sitä vl:n on turha mitenkään perustella!! Näin opetetaan jo lapsesta saakka!! - syntinä
vaikka se ei ole synti lainkaan vaan oikian uskovaisen tunnusmerkki. Jos joku ei tupakoi, voi heti aavistella hänen olevan epäuskossa.
- Samaa mieltä
uskovaisen eli vanhoillislestadiolaisen ehdoton tunnusmerkki on se, että hänellä on koko ajan tupakka suussa. Ja edelleen ainoa oikea mies/nainen yskii ja räkii runsaasti. Keltaisia nikotiinille ja tervalle haisevia klimppejä.
- Suomen Oulusta
ja ankara naiminen paljaalla = ainoan oikean uskovaisen tunnusmerkit
- Oikia VL-köriläs
Suomen Oulusta kirjoitti:
ja ankara naiminen paljaalla = ainoan oikean uskovaisen tunnusmerkit
Ei ikinä käytä toellakkaan kortonkia, mutta ei se ikkään kyllä pesekkään mulukkuansa, nussimisen jäläkeen pyyhkäsee paian helemaan ja sitten selekä akkaan päin pierasu ja kuorsaus päälle. Voi ikkään tätä romantiikkaa!
- Pilliklubi
vanhoillislestadiolaiset tupakkaa eukkonsa "sielläkin"?
- kuullut
Pilliklubi kirjoitti:
vanhoillislestadiolaiset tupakkaa eukkonsa "sielläkin"?
saarnattavan yrkällä.
- Vain me
= Epäuskoisia ovat kaikki muut ihmiset paitsi vanhoillislestadiolaiset.
Mihin perustuu virallinen vl-oppi?
Perustuuko Raamattuun vai Raamatun vl-tulkintaan?
Missä kohdassa Raamatussa sanotaan, että vl-oppi on ainoa oikea oppi?- näytät tietävän
"virallisen vl-opin", niin tiedät ehkäpä myös sen "epävirallisen opin". Mites sen mukaan määritelmä tuosta kuuluu?
- Vain me
näytät tietävän kirjoitti:
"virallisen vl-opin", niin tiedät ehkäpä myös sen "epävirallisen opin". Mites sen mukaan määritelmä tuosta kuuluu?
olemassa mitään epävirallista vl-oppia tuossa asiassa.
- vl-puhujat
Wariska kirjoitti:
Mihin perustuu virallinen vl-oppi?
Perustuuko Raamattuun vai Raamatun vl-tulkintaan?
Missä kohdassa Raamatussa sanotaan, että vl-oppi on ainoa oikea oppi?opettavat virallisena vl-oppina ei tietenkään perustu Raamattuun. Oppi on peräisin ittestään perkeleestä!! Siksi se kiehtoo SRK:ta ja vl-puhujia.
- Oulun tervakeuhkot
näytät tietävän kirjoitti:
ei sallita siionissa (vanhoillislestadiolainen herätysliike).
- Selvä kahtijako
uskova ihminen ono uskovainen.
SRK:n valheoppeihin uskova ihminen on epäuskoinen perkeleen sikiö.- Vielä ihan täysi
Kormuskyrpä!
- Ujo neito Oulusta
Vielä ihan täysi kirjoitti:
Kormuskyrpä!
en ole kuullukkaan. *punastuu*
- Tuun esittelleen
Ujo neito Oulusta kirjoitti:
en ole kuullukkaan. *punastuu*
Ei oomatka näjemmä pitkäkää, kun oon Kempeleestä ite!
- Ujo neito Oulusta
Tuun esittelleen kirjoitti:
Ei oomatka näjemmä pitkäkää, kun oon Kempeleestä ite!
Sulle en ainakaan anna. Oulun yrkän pojille kyllä annan.
- ;) heh
Sulle en ainakaan anna. Oulun yrkän pojille kyllä annan.
..taidat antaa muutakin... kuten moni muukin sielä
- Ujo neito Oulusta
;) heh kirjoitti:
..taidat antaa muutakin... kuten moni muukin sielä
kun en tule kahta metriä lähemmäksi sinua ällölle haisevaa tupakoitsijaa?
- no muttas
kun en tule kahta metriä lähemmäksi sinua ällölle haisevaa tupakoitsijaa?
minä en polta, enkä minä juo, enkä minä jakele. mutta sen verran olen kulkenut porukoissa että tiedän näistä asioista ;) ulospäin moni näyttelee niin siveydensipulia mutta annakkos kun silmä välttää niin..
- Espoon Tapiola
uskoo Raamatun oppeihin ja Jeesukseen Kristukseen. Epäuskoinen uskoo SRK:n oppeihin ja palvoo Oulun paavinistuinta (SRK) koko sydämestään.
- yksiselitteisesti
että vanhoillislestadiolaiset ovat uskovaisia ja kaikki muut ovat epäuskoisia.
- Peksujeff
joka ei usko kuten Raamattu opettaa, että usko Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan sovintotyöhön tuo syntien anteeksiantamuksen vaan vaatii ihmisteon, eli pakollisen rippiopin toisen ihmisen kautta.
- jättää
Raamatun opit väliin. Hän uskoo ihmisten keksimiin Raamatun vastaisiin valheoppeihin. Hän palvoo ihmistä ainoana mahdollisena syntien anteeksiantajana sysäten Jumalan pois valtaistuimeltaan ja nostaen ihmisen valtaistuimelle. Hän tuomitsee kaikki muut uskovaiset helvettiin paitsi oman lahkonsa jäsenet. Hän on kova tupakoimaan.
Hän on vanhoillislestadiolainen. - Iloinen uskostaan
Jumala on Raamatun mukaan asettanut ihmiseen iankaikkisuus kaipauksen. Se näkyy mm. tällä palstalla, kun ihmiset pohtivat mikä on epäuskoinen ja uskovainen. Siis jokainen joka uskoo henkilökohtaisesti Jeesukseen pelastajana ja lunastajana on uskovainen. Seurakunta ei ketään pelasta. (Vaikka kuinka kuuluisi luterilaiseen kirkkoon tai muuhun seurakuntaan) Jumala näkee sydämen. Häneltä emme voi mitään salata. Seurakunta on sinänsä hyvä asia! Saa rakentua uskossa ja uskovien yhteydestä. Uskoa seuraa teot. Sydämen usko pelastaa. Jokainen tietää kyllä itse onko uskovainen. (vai uskonnolinen)Pyhähenki kertoo sen ihmiselle. Raamatussa sanotaan sydämen uskolla ja suun tunnustuksella pelastutaan! Usko tuo turvaa.
- Raamatun
vastaisiin valheoppeihin uskova ihminen on epäuskoinen.
SRK = Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistys = vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen keskuselin - juuuuut
epäuskoinen on .. sellainen jolla ei ole synit anteeksi,, siis joka ei halua uskoa, ei riitä että kulkee kirkossa tai yriittää olla muuten harras.. pitää olla siis omakohtainen usko.
- vastaan sulle
Kaikki jotka eivät ole SRK:n talutusnuorassa, he ovat epäuskoisia, ja heidän kanssa ei pidä olla missään tekemisissä missään asiassa.
- """"...
Toki sinullakin on oikeus omaan mielipiteeseesi,mutta valehteleminen on törkeää.
- Tämän sinä tiedät
""""... kirjoitti:
Toki sinullakin on oikeus omaan mielipiteeseesi,mutta valehteleminen on törkeää.
ovat törkeitä Raamatun vastaisia valheoppeja. Se vasta törkeää on, kun Jumalan sanaa vääristellään omaan korvasyyhyyn ja tallataan aito Jumalan sana ja oikeat Raamatun opit omavanhurskaiden jalkojen alle.
Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen keskuselin SRK ja vl-saarnamiehet tekevät niin. - ¤¤¤¤¤
Tämän sinä tiedät kirjoitti:
ovat törkeitä Raamatun vastaisia valheoppeja. Se vasta törkeää on, kun Jumalan sanaa vääristellään omaan korvasyyhyyn ja tallataan aito Jumalan sana ja oikeat Raamatun opit omavanhurskaiden jalkojen alle.
Vanhoillislestadiolaisen herätysliikkeen keskuselin SRK ja vl-saarnamiehet tekevät niin.Siis raamatun vastasia on sinun mielestä vl-opit.Sinä luet kuin piru raamattua,kun tuollaiseen päätökseen olet tullut.
- Tämän sinä tiedät
¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Siis raamatun vastasia on sinun mielestä vl-opit.Sinä luet kuin piru raamattua,kun tuollaiseen päätökseen olet tullut.
ittestään perkeleestä!
- Anonyymi
""""... kirjoitti:
eiköhän ihan sarkasmia ollut
- että..
muut kuin lestat joutuu helevettiihin. en minä tietenkään sitä uskonut. joku ukko paasaa paskaa ihmisten päähän ry:llä. empähän oo käyny vuosikausiin ry:llä kuulemassa valheita. enkä käy enää koskaan. miten voikaan kaikenlaiseen roskaan elämä kulua?
Äitini ei myöskään pidä normaaleista naisista vaan suosii ainoastaan lestadiolaisia ja vaatii että sen naisen pitää olla lesta. en minä tietenkään ota kuulevin korvin tuollaisia horopuheita. lestamuijat ei kiinnosta tippaakaan. jos joskus tuon kotiini naisen joka ei ole lesta niin voin vaan arvata äidin reaktion, hän kun on niin fanaattinen lesta.
Kiroan syntymäni lesta perheeseen, siitä saa kuulla koko ikänsä ja se usko ei ainakaan minusta tule jatkumaan...lapsihan uskoo mihin vaan kun sille tarpeeksi opetetaan, lähdin liukkaasti pois vl uskosta heti kun ymmärsin minkälaista paskaa koko touhu on.- """"...
kun olet katkeroitunut äitiisi ja lestaadiolaisiin.Jospa se sinullekkin vielä kirkastuisi elämän tärkein asiaa.Toivotaan näin.
- satakuusysi
Hienoa että joku siellä piireissä uskaltaa ajatella omilla aivoillaan! Tsemppiä sinulle elämässäsi!
Juuso - Anonyymi
samaa mieltä
- mutta.
onko uskosi oikeaa? Rohkenen epäillä sitä. Siksi kutsun sinua epäuskoiseksi.
Jos taas sinun uskosi on mielestäsi se ainoa oikea, niin pidä sinä minua omasta puolestasi epäuskoisena, ei se minua haittaa.
Ihme jankkausta täällä. - Anonyymi
Lopunajan voidelluista tempaistaan taivaaseen 144 000 (Jehovaa).
Jehovan todistajien mukaan taivaaseen pääsee 144 000 ihmistä hallitsemaan maapalloa. Tämä luku on tempaistu Ilmestyskirjan 7:4 jakeesta. Halleluja! - Anonyymi
jeesus sanoi:
Vain vanhoillislestaadiolaisten on taivasten valtakunta.- Anonyymi
Saako Raamattua lukea yksin?
- Anonyymi
Matt. 17:17 - Niin Jeesus vastasi ja sanoi: 'Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä.
- Anonyymi
Kaikki jotka eivät ole uskomassa SRK lestadilaisuuden oppiin ovat epäuskoisia ja he menevät suoraan helvettiin.Lestadiolaiset eivät ole tuominneet ketään, epäuskoiset ovat itse tuominneet itsensä helvettiin,koska ovat hylänneet elävän uskon.Nykyään ns väärissä hengellisyyksissä esiintyy kaikenlaista vastenmielistä,on tanssia,on naispappeja,ihmeparannusta,tätä aiheuttaa vain Saatana.Suomen kirkossa soitetaan rokkia ja gospelia,itse kävelen ulos kirkosta jos näitä aletaan soittamaan.Suomen kirkko on rappiotilassa,kaikki hyväksytään ,esim homot,meikkaaminen.Näistä ilmiöistä voi nähdä että ainoa oikea usko on rauhanyhdistyksellä,muut hengelliset liikkeet ovat saatananpalvontaa
- Anonyymi
Ja silloin saastaiset henget ja riivaajat lähtevät liikkeelle kuin meren hiekka, ne, jotka ovat siellä syvyydessä ja ne, jotka ovat kallioissa rotkoissa. Ja ne liittyvät sen antikristuksen joukkoihin ja ovat mukana kiusaamassa kristittyjä, ja tappavat naisten lapsia. Ja ne itse imevät naisista. Ja kansa kutsuu kuolemaa ja kaivaa hautoja ja sanoo, "siunattu, kolmesti siunattu olet sinä, joka olet jo kuollut, kun et saanut nähdä näitä päiviä!" Ja myös ne, jotka kulkevat merellä, sanovat, "nielaiskoon sinun aaltojesi raivo meidätkin, sinä pyhä meri!" Ja silloin kaikki roomalaisten liha valittaa. Juutalaisilla on hetken aikaa iloa ja ylistystä, kun ne pahat demonit sortavat ja vaivaavat kristittyjä kaikilla tavoilla. Ja maa on kuin kuparia. Ja kaikki vihreä kuihtuu. Mikään puu tai kukka maan päällä ei menesty, ja järvet ja virrat ja kaivot kuivuvat. Veden kosteutta ei enää ole.
Ja silloin antikristus kohottaa kiven käsiinsä ja sanoo, "uskokaa minuun ja minä muutan nämä kivet leiviksi." Ja silloin osa juutalaisista sanoo, "sinä olet se messias, jota me olemme rukoilleet ja jonka tähden kristityt ovat aiheuttaneet meille valtavaa surua." Ja se antikristus kehuskelee, ja sanoo niille juutalaisille, "älkää olko surullisia. Hetki vielä, ja kristityt näkevät ja ymmärtävät, kuka minä olen." Ja se antikristus korottaa äänensä kivistä kalliota kohti, sanoen, "tule leiväksi näiden juutalaisten eteen!" Eikä se tottele häntä, vaan siitä tulee lohikäärme. Ja se lohikäärme sanoo antikristukselle, "sinä, joka olet täynnä kaikkea pahuutta ja epäoikeudenmukaisuutta, miksi teet sellaista, johon et pysty?" Ja se lohikäärme laittaa hänet häpeään juutalaisten edessä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962