Pakko on kysyä

mies vailla menneisyyttä

Missä skorpioninaisia tapaa? Ovat kuulemma aika naisellisia tapauksia... Missä näihin naisiin voi törmätä esim vapaa-ajalla? Uimahallit, kuntosalit, teatterit, baarit ja kahvilat yms.

Alkoi asia kiinnostamaan. Millainen nainen on skorpioninainen? Kertokaa miten tai millä tavalla teidät isketään? Antakaa vähän vinkkejä, mitkä tepsii naiseen varmasti. Kysyjänä on mies merkiltä Neitsyt.

Kiitos etukäteen!

12

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies-mies

      ei poika sulla mene hyvin.sä et tiedä naisista mitään jos kerran täytyy kysyy missä naisii tapaa kahvilas vai teatteris voi perseen perseen perse.olet kyllä aika tyhmä jätkä.en usko että skopunainen ainakaa sinuun ihastuu.mikä tepsii naiseen kysiyt.en ymmärrä sinua en todellakaan ymmärrä.tiedän että ne on naisellisia mutta jotenkin tuntuu ettet ole sopiva skopunaiselle.et kehu itseäsi tekstissäsi tai kerro ulkonäöstäsi.minä kerroin ja voin sanoa sinullekkin että minulla on LIHAKSIA joista naiset pitävät.ainiin enkä muuten ole mikään mikkihiiri vaan MIEHEKÄS MIES.naisten mieleen.

      • todella

        sitä mieltä että olisit naisten mieleen?jutuistasi päätellen et ainakaan tämän skorppioni naisen mieleen. oletkohan yleensäkään vesimies mies vai pelkkä poikanen?


      • tulska

        hahhaa!!!lyödäänkö vetoa et oot sinkku?okei ehkä sitte ulkonäöltä naisten mieleen jos nyt kerran oot NIIIIIN lihaksikas ja täydellinen ja ihana...sit ku ne alkaa juttelee kanssas nii ei jumalauta...äijähän on niin täynnä itteään et ihme ettei oksenna itseään ulos.mua ainaki alko oksettaa ku luin tekstis.skopunaiset naisellisii?no enpä tiedä.ja voi perseen perseen perse olet kyllä itse aika tyhmä jätkä.ei voi ku säälii.muistaisin enneki lukeneeni jotain samantapast tost lihaksikkuudest ja yhtä paljon inhotti sillon.ja vielä;olen skopunainen ja tykkään ennemmin vähän "pikkupojan" näkösist miehist ku mistään helvetin lihas-vitun-olen-paras-kimpuist.et ehkäpä sun ei kannata sanoo mist skopunaiset tykkää kun et kerta sellainen ole.


      • vesimies-mies
        tulska kirjoitti:

        hahhaa!!!lyödäänkö vetoa et oot sinkku?okei ehkä sitte ulkonäöltä naisten mieleen jos nyt kerran oot NIIIIIN lihaksikas ja täydellinen ja ihana...sit ku ne alkaa juttelee kanssas nii ei jumalauta...äijähän on niin täynnä itteään et ihme ettei oksenna itseään ulos.mua ainaki alko oksettaa ku luin tekstis.skopunaiset naisellisii?no enpä tiedä.ja voi perseen perseen perse olet kyllä itse aika tyhmä jätkä.ei voi ku säälii.muistaisin enneki lukeneeni jotain samantapast tost lihaksikkuudest ja yhtä paljon inhotti sillon.ja vielä;olen skopunainen ja tykkään ennemmin vähän "pikkupojan" näkösist miehist ku mistään helvetin lihas-vitun-olen-paras-kimpuist.et ehkäpä sun ei kannata sanoo mist skopunaiset tykkää kun et kerta sellainen ole.

        sä varmasti oikeesti kuolaat lihaksikkaiden MIEHISTEN MIESTEN perään jotka ei nynnyjä ole.minä olen eronnu neitsyt naisesta hetki sitten se vasta oli nalkuttava akka se ei ymmärtänyt hyvän päälle.skopunaiset on seksiä janoavia tapauksia ja VESIMIES JOLLA ON LIHAKSET JA AIVOT saa skopunaiselta pesää ihan koska vaan.VESIMIES keksii aina keinot jolla saa skopunaisen sänkyynsä.keinot voi olla hyviä tai huonoja mutta tavalla tai toisella.VESIMIES MIESTÄ ei skopunainen voi vastustaa eikä muutkaan naiset.varmasti noi neitsyet on sellasia pikkupoikia kun ne ei saa sanaa suusta.eräs duunikaveri on neitsyt.se on sellanen riuku ei yhtään miehen näkönen.en pidä tyypistä se jätkä on kaiken lisäksi hidas järjen juoksultaan eikä taatusti tule saamaan naista.se on sellanen anorektikko mieheksi eli naura sille et takuulla edes suutelisi sellasta tyyppiä.se luikkuneitsyt ei edes osaa tapella kun ei rassukalla ole niitä NAISIA HURMAAVIA LIHAKSIA.VESIMIES ON PARAS MIES todistan sulle koka vaan kyllä sä mua suutelisit.


      • Onks tällaisiakin miehiä ol...
        vesimies-mies kirjoitti:

        sä varmasti oikeesti kuolaat lihaksikkaiden MIEHISTEN MIESTEN perään jotka ei nynnyjä ole.minä olen eronnu neitsyt naisesta hetki sitten se vasta oli nalkuttava akka se ei ymmärtänyt hyvän päälle.skopunaiset on seksiä janoavia tapauksia ja VESIMIES JOLLA ON LIHAKSET JA AIVOT saa skopunaiselta pesää ihan koska vaan.VESIMIES keksii aina keinot jolla saa skopunaisen sänkyynsä.keinot voi olla hyviä tai huonoja mutta tavalla tai toisella.VESIMIES MIESTÄ ei skopunainen voi vastustaa eikä muutkaan naiset.varmasti noi neitsyet on sellasia pikkupoikia kun ne ei saa sanaa suusta.eräs duunikaveri on neitsyt.se on sellanen riuku ei yhtään miehen näkönen.en pidä tyypistä se jätkä on kaiken lisäksi hidas järjen juoksultaan eikä taatusti tule saamaan naista.se on sellanen anorektikko mieheksi eli naura sille et takuulla edes suutelisi sellasta tyyppiä.se luikkuneitsyt ei edes osaa tapella kun ei rassukalla ole niitä NAISIA HURMAAVIA LIHAKSIA.VESIMIES ON PARAS MIES todistan sulle koka vaan kyllä sä mua suutelisit.

        No, ihan tuli mullekin oksennusreaktio päälle ensimmäisenä kun tämän luki. Vaikea kuvitella, että kukaan nainen tällaista miestä ottaisi pitempään suhteeseen. Ja onneksi olkoon vaan tälle neitsyt-naiselle, joka on eroon tästä jäbästä päässyt. Siinä olisi jo vähän juhlimisen aihettakin.. Taitaa jäädä tämä mies yksin viettämään vanhuuspäiviään.


      • vesimies-mies
        Onks tällaisiakin miehiä ol... kirjoitti:

        No, ihan tuli mullekin oksennusreaktio päälle ensimmäisenä kun tämän luki. Vaikea kuvitella, että kukaan nainen tällaista miestä ottaisi pitempään suhteeseen. Ja onneksi olkoon vaan tälle neitsyt-naiselle, joka on eroon tästä jäbästä päässyt. Siinä olisi jo vähän juhlimisen aihettakin.. Taitaa jäädä tämä mies yksin viettämään vanhuuspäiviään.

        en koskaan ole voinut sietää miehiä joilla ei ole lihaksia tai miehiän jotka ei osaa tapella.naiset tykkää kun miehet ottaa matsiikehässä luulis skopunaisia sen verran kiinnostavan.VESIMIES=VOIMAMIES MIES jota naiset palvoo ja rukoilee skopunaisten pitäs kiihottuu VESIMIEHESTÄ joka on MIES eikkä mikään hiiri.fyysinen heikkous on VESIMIEHILLE PAHINTA ja varmasti monet skopunaiset ihailevat LIHAKSIKKAITA MIEHISIÄ MIEHIÄ eikä mitään mikkihiiriä.


    • Ryby

      Puhun omasta puolestani.
      Pidämme harrastuksista, ja usein juuri sieltä löytyykin jokunen skorpioninainenkin.
      Emme sorru helppoihin, ellei elämäntilanne ole irrallaan, eli vähän haastetta miehessä pitää olla.
      Suora lähestyminen, selkeä peli heti kättelyssä,osoita olevasi mielenkiintoinen ihminen, tutustumisen arvoinen, muttei suoria ehdotuksia sänkyyn menosta tai mitään härskejä juttuja, niiden aika on sitten myöhemmin .. jos on;)
      Ja nuo vesimiesmiehen lihasjutut ovat mielestäni juuri sitä egon kohotusta, mitä me skorpioninaiset inhotaan syvästi. Mies on miehekäs ihan omilla aivoillaan ja älykkyydellään varustettuna, se muu tulee sitten kylkiäisenä jos tulee.
      Usiemmat sorpioninaiset ovat sekoitus poikamaista luonnetta tai ulkonäköäkin, ja naisellista pehmeyttä ja salaperäisyyttä. Sanoisin, että olet myyty, kun skorpioninaisen kohtaat;)

    • skorpionna

      meihin skoupuihin voit törmätä missä vaan.
      -meni helpoksi:-)

      mutta ainakin itse olen luonteeltani sellainen, että jos huomaan miehen kiinnostuvan mulla menee pasmat sekaisin ja kuivioihin tulee mun edustusrooli. eli saatan olla yli asiallinen vaikka olen hemmetin kiinnostunut. ehkä jotain suojamuuria tai enemmäkin epävarmuutta ettei tuo toinen tosissaan voi olla kiinnostunut musta.
      tutkiskelua...

      neitytmiehet ovat oikeasti mun "heikkous"
      pidän niistä. tunnen olevani jotenkin samalla aaltopituudella. olen ollut naimisissa 2o vuotta neityt-miehen kanssa, pentuna alettu...
      ja nyt vähän jo suhde väsähtynyt. tottakai sitä
      ihastuu matkanvarrella ja yllätysylläty, kaikki,
      kaikki joihin olen tuntenut vetoa ovat neitsytmiehiä. seksuaalisuun huokuu niissä ja
      sellainen rauha ...

      eli olet varmaan törmännyt skopuun jos sulle tulee ´tunne, perkele kun tosta ei ota selvää....

      eli suora toiminta, rehellinen ote ja
      viehätysvoima niin sitä se sitten lähtee...

      ps- ja sitten kun suojamuuria on raotettu ja tulee esiin se vaaaleanpunainen pörrökisumisu
      niin sekään ei ole totta,.. ollaan aika tempperamentikkaita ja oman arvon tuntoisia ja víhataan epäoikeudenmukaisuutta yli kaiken.

      puskii;-)

      • Kathie

        Vihaan kans epäoikeudenmukaisuutta yli kaiken. Näytän täysillä tunteeni jos on aihetta, mutta jos on epävarma olo niin liinat kiinni. Musta ei saa irti mitään.


    • plondi skorppari

      kyl me liikutaan joka puolella.eli ei paikalla ole väliä,missä yrität skorppariin vaikutusta tehä.skorpparit eivät pidä rehvastelusta,esittämisest ja teeskentelystä.näemme kyl jos joku valehtelee.eli kannattaa eka vähä vilkuila ja si lähestyy varovasti.huumorilla pärjää melki joka tilanteessa,rehellisesti vaan ilmoitat että olisit halukas tutustumaan kyseiseen henkilöön.kyl se siitä lämpenee,mikäli on vapaa ja vähäkin kiinnostunut.

    • tulska

      skopunaisia tapaa siellä missä muitakin naisia,eli kaikkialla:) melkeen voisin luvata et skorpioninaiset kyllä erottaa...jotenkin aina erottuu,edukseen,tietenkin:D aika persoonallisia...ainakin kaikki jotka tiedän itseni lisäks.usein salaperäisiä,tosiaan ehkä suojelee itseään mut sit myös "vaarallisia" et piikistä tulee jos väärin tekee.Skorpioninaisen tyypillinen esimerkki:Kelly Osbourne:) muhun tepsii ainakin melkeenpä täysin suora puhe.ja joukkoon vähän jotain mukavaa...;)

    • Filemos

      Omat kaksi edellistä skorpparivaimoani hain ravintolasta.
      Oma horoskooppimerkkini on myös skorpioni eli varmasti tunnen skorppioonin luonteen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe