Härkänainen ja kalamies?

härrrrrkänainen

Onko miten yhteensopiva yhdistelmä?

8

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhnnnn

      on kestänyt hienosti jo puolitoista vuotta. Kalamiehelläni on kyky vaistota tarpeeni ja ajatuksiani ennenkuin itsekkään olen niistä perillä.... Jalat maassa tyyppinä pidän pilvissä leijailevaa miestä välillä aisoissa. Huumori kukkii ja lempi leiskuu :)

      • härrrrkänainen

        Olen tutustunut erääseen jalat alta vievään kalamieheen ja juuri tuo ajatusten vaistoaminen on minustakin juuri upeaa! Huumorimme osuu yhteen ja tulinen lempi on molemminpuolista!


      • härkänainen166
        härrrrkänainen kirjoitti:

        Olen tutustunut erääseen jalat alta vievään kalamieheen ja juuri tuo ajatusten vaistoaminen on minustakin juuri upeaa! Huumorimme osuu yhteen ja tulinen lempi on molemminpuolista!

        Voi toimia niin kauan kuin molemmat kunnioittavat toisiaan eikä suurempaa riitaa synny. Jos härkä tuntee epäluottamusta, syntyy väkisinkin riitoja, ja sen jälkeen härkä jyrää kalan...


      • tuuraaja
        härrrrkänainen kirjoitti:

        Olen tutustunut erääseen jalat alta vievään kalamieheen ja juuri tuo ajatusten vaistoaminen on minustakin juuri upeaa! Huumorimme osuu yhteen ja tulinen lempi on molemminpuolista!

        olen ollu 20 vuotta naimisissa ei suuria riitoja ja molemmat omalla tavallaan ittepäisiä hyvin on mennyt


    • omalla kohdallani

      ole toiminut. Itse härkä ja nousevalta horoskoopilta leijona. Joten aikas temperamenttinen tapaus olen kun sille päälle satun. Tahdon myös että asiat tapahtuvat nopeasti. Kalat ovat liian herkkiä ja hitaita ja ajattelevat ja miettivät liikaa ennen kuin tekevät. Ovat myös aika epävarmoja itsestään. Ystävinä minulla on muutamia kalat-merkkisiä henkilöitä, ja he ovat herkkiä ja ihania. Mutta miehessä en siedä noita piirteitä lainkaan. Miehen pitää olla määrätietoinen ja kaloilla ei sitä piirrettä ole. Valitettavasti näin.

      • Härkä nainen

        Miten voi hurmata kala miehen? Olen kauhean rakastunut kala mieheen, mutta en tiedä miten hänet voi hurmata... Toivoisin, että joku vastaa PIAN!!! KIITOS!!:)


      • härkä86
        Härkä nainen kirjoitti:

        Miten voi hurmata kala miehen? Olen kauhean rakastunut kala mieheen, mutta en tiedä miten hänet voi hurmata... Toivoisin, että joku vastaa PIAN!!! KIITOS!!:)

        itse hurmasin olemalla oma höpsö itseni :) jotain tekemistä oli kai sillä että ensitreffeillämme näpyttelin hänelle kitaraa (kalat on luova ja taiteellinen merkki, teki kai vaikutuksen..). hän myös rakastaa hellyyden osoituksia!


    • Jaa

      En suosittele. kalojen mieliala vaihtelee aika helposti, joka saattaa ärsyttää härkää... Tai jos olet toukokuussa syntynyt niin en osaa sanoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe